Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

catlaca Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29070

Üdv! Köszönöm az infot, az enyémet sikerült átrugdosni a műszakin, egyelőre napoltam a probléma megoldását. Majd megkérdezem a helyi suzukisoknál, hogy megoldható-e egy ilyen manőver. Amúgy szerviz leírást átböngésztem és ránézésre sok munkaórát igényel a hengerfej leszerelése. A szimering cseréhez járulhat még némi fémmunka is, ha nincs szerencséje az embernek meg sem áll a téma 200alatt. Az adalék témakört is áttanulmányoztam és egyelőre lebeszéltem magam a különféle teflonos vackokról. Jelenleg csak hidegindításkor füstöl és 1000km-en kb 1,5 deci olajat eszik. Üzem-melegen nem füstöl és jól kihajtva az emisszió is ok egyelőre.

Előzmény: 55pista (29049)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29069

Tehát bevallottad, nem mondtam, hogy hülye vagy! Részemről a diskurzust befejeztem veled, mert van egy szint, ami alá nem megyek. Nekem még vannak elveim. Behúzom irányodban a piros ikszet, írj amit akarsz én nem fogom látni! 

 

Előzmény: GeriSoft07 (29068)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29068

"Nem akarlak megsérteni, de olyan jellemző a netre, hogy mindenki belebeszél olyan dolgokba, amiről fogalma sincs! Az a bajom, hogy még nem beszéltem olyan emberrel, aki már csinált volna ilyet, a szomszédja látott már, tudom. "

 

Attól hogy szó szerint nem írod le, konkrétan körbeírtad, hogy fogalmam sincs róla, csak a szomszédom ismerőse már látta, és itt okoskodok == hülye vagyok

Előzmény: sanyooo1 (29067)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29067

Mutasd meg kérlek, hogy mikor "hülyéz"-telek le, ne maradj hazugságban. 

Előzmény: GeriSoft07 (29063)
triker Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29066

Ismerősöm füstölgő WR 1,3 motorjában is így cserélték ki. Nincs hengerfej levétel...

Előzmény: sanyooo1 (29052)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29065

ja, ebből ténylegesen szoktunk cserélni, és nem addig kerestem a netet, amíg meg nem találtam.

egy csomagológép rotorban van belőle 4db

Előzmény: GeriSoft07 (29063)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29064

Előzmény: GeriSoft07 (29063)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29063

Akkor mindketten ugyanazért szeretjük a netet.

Én meg azért, mert jön valaki, aki látott már egyféle (jelen esetben szimmeringet) valamit, és az igaz mindenre.

És mivel egy mezei mosógép szimmeringet ki tud venni, sőt, van olyan kocsi féltengely szmmering is amit ki tudott venni, mert a ladából nem kellett kihúzni a féltengelyt hozzá (renaultnál scenicnél kell) ezért MINDEN szimmering kivehető így

 

Értem. Ugye nem baj, ha nem?

 

Kérlek, ezt vedd ki nekem.

Mivel beépítve még ennyit se látsz belőle, súgok, így néz ki:

http://www.tss.trelleborg.com/ecatalog/img/Catalogue%20Technical%20Drawings/Rotary%20Seals/tg0645ae.jpg

 

Lécci, akassz be neki egy karctűt, és húzd ki úgy, hogy a helyén van a tengely!

 

Van élet a mosógép tömítésen kívül, és nem kell egyből hülyézni a másikat, csak azért, mert többet látott, mint te!

A végzettségeim és munkatapasztalatom nem írom le, mert nem a farokméregetés a célom, hanem rámutatni a lényegre

Előzmény: sanyooo1 (29060)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29062

Szia!

Mennyibe került a műtét? Merre laksz országszerte?

Előzmény: tomi2107 (29061)
tomi2107 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29061

Szép jó reggelt érdekes ez a szelepszár szimering nekem is ajánlották hogy simán ki lehet cserélni de egy dolog járt a fejembe,egy tizenéves autónál asszem lehet lerakódás is hát nem tévedtem mutatom szóval lehet valakinek megéri így is nekem nem és most tényleg jobban megy :D ,egy kis korom kijött no és nem is beszélve a tömítésekről 

sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29060

Volt egy görbe tűnk, krvajó acélból azt bele ütöttük a gyűrű oldalába és kihúztuk. Mosógépekből csavarhúzóval fordítom ki a simmeringet, a tengelyt csak azért veszem ki előtte, mert nem férnék hozzá! Ha hozzáférnék nem kéne kivenni!

Nem akarlak megsérteni, de olyan jellemző a netre, hogy mindenki belebeszél olyan dolgokba, amiről fogalma sincs! Az a bajom, hogy még nem beszéltem olyan emberrel, aki már csinált volna ilyet, a szomszédja látott már, tudom. 

Előzmény: GeriSoft07 (29059)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29059

Kódoltam, egy jó programozó nem áll meg

ne ragadj le a mezei szimmeringnél, bár azt nem tudom, egy szelepszár szimmering pontosan milyen kivitelű

Ok, mivel pont nem kell amit kiveszel, nem baj, ha roncsolva veszed ki pl karctűvel, de én a szakmámban sokszor futok bele olyan szimmeringbe, ami vagy a tengelyen, vagy a fészken peremezve vannak, hogy nyomást is bírjon

és azért feltételeztem, hogy főleg egy fel-le járó tengely esetén a szimmering a fészekben rögzítve van, és mivel zeger gyűrűvel nem biztonságos, azt tippeltem, fészek van marva neki

Előzmény: sanyooo1 (29058)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29058

Pedig éjszaka van, ráérsz, ha akarsz! Ha van véleményed a simmeringekről. 

Előzmény: GeriSoft07 (29057)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29057

szerintem van többféle kivitelű szimmering is. de nem érek rá erről vitázni

Előzmény: sanyooo1 (29056)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29056

Ambivalens érzésem van, mert nem tételezem fel rólad, hogy nem láttál még simmeringet, de írásaid alapján ezt kell feltételeznem. A simmering külseje hengeres "gumi" fém betéttel, a belseje egy-két ajakos/peremes tömítőgyűrű! Könnyebb kivenni, ha nincs benne a tengely, de nem lehetetlen! Sajnos te sem cseréltél még suzukiban simmeringet, tehát csak a meddő vitát folytathatnánk! :(

Előzmény: GeriSoft07 (29055)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29055

Nem vagyok autoszerelo, igy nem, de több szaz szimmeringet mashol igen

eleg ritka hogy ugy ki lehet venni a szimmeringet a feszekbol, hogy a tengely is benne van, ugyanis ha ez igaz lenne, kiesne mukodes kozben magatol

Előzmény: sanyooo1 (29054)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29054

Nem vagyok autószerelő, de a zsigulin is cseréltettem szelepszár szimmeringet, ott sem vette le a szerelő a hengerfejet, szerintem. A budakalászi Lenfonóban elég gőzszelep tömszelencében cseréltem tömítést, és érdekes ki tudtuk szerelni egy oldalról! Te magad cseréltél már szimmeringet suzukin?

Előzmény: GeriSoft07 (29053)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29053

És? Szelep fent marad, de a szimmering benne ül tövig, külső pereme a hengerfejben, belsőn a szelepszár

mivel piszkálja ki? Az nem csak úgy lifeg, hanem szorosan illeszkedik

azt nem veszed szerintem

Előzmény: sanyooo1 (29052)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29052

Állítólag kompresszorral nyomást hoznak létre a hengerben, és az felszorítja a szelepeket! Ezt hallottam, ezért nem kell levenni a hengerfejet. 

Előzmény: GeriSoft07 (29050)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29051

Honnan tudod, hogyazok a szimmeringek honnan és mikor lettek kivéve?

Előzmény: 55pista (29049)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29050

Hengerfej levétel nélkül nem lehet cserélni

szerintem megint kaptál löttyöt bele

Előzmény: 55pista (29049)
55pista Creative Commons License 2015.09.20 0 0 29049

Bosánat a késői válaszért , de a laptopom kavart be eddig .Valamiért nem kapcsolódott a topikhoz .

Röviden .Most az év elején vettem egy kereskedésben a Wagon R+ GLX-emet .Egy limitált kiadásról van szó .Egy megkímélt járműként .Esztétikai állapota jó . Amikor a kereskedésben  néztük semmi füst indításkor .Jelzem februárban vettem . Megtettem a szerintem kötelezőt : kicseréltettem az olajat szűrrőstöl ,ablaktörlőket,  meg a vezérmű,  a klíma, meg a generátor szíjakat a spanoló görgővel. .Mindezt Suzuki márkaszervízben .Kevés használat után komoly füst és olajfogyasztás lépett fel .Jeleztem a kereskedésnek a problémát és hivatkoztam a vásárlás utáni eladói szavatosságra ami jár csak nem mindenki él vele . Nem akarták elhinni hiszen a jármű műszaki adatlapján ilyen jellegü probléma nem volt feltüntetve egy megkímélt  a koránál átlagosnál jobb  állapotú jármű szerepelt ott . Gondolom az is szerepet játszott a javamra hogy márkaszervíznél csináltak minden cserét . Ott kellett hagynom a járművet náluk hogy ők is megvizsgálják .Én felajánlottam hogy én is beszállok egy kicsivel ha a hiba jellege olyan . Két napra kaptam a telefont hogy mehetek érte .Elnézést kértek a hibáért , ők is bevették .Valami kotyvalékkal javított a régi gazdája a füstölésen . A friss shell-lel viszont kijött .Kicserélték a szelepszár szimeringeket meg a behajtás szimeringjét és azóta mint írtam patent a fogyasztás . Nekem közös megegyezéssel  egy huszasba került . Nem vették le a hengerfejet .Ide is adták a kicserélt szimeringeket . Lehet nem kellett volna beszálnom egy huszassal , de féltem hogy másképp is elsülhet a dolog és akkor kereshettem volna a vásárlói jogaimmal a hágai bíróságot is akkor sem értem volna el semmit . Mostanra lement több mint hétezer km és még a minimum és a maximum jelzés között kétharmadnál van a színt . Előtte ha az emlékeim nem csalnak akkor négyszáz km után fél cm fogyott mikor vittem olajcserére .

Előzmény: catlaca (28986)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29048

Nem tudom a fogyasztásbeli különbséget, de az én VVT motoros gépem fogyasztása így néz ki:

 

 

 

 

 

Előzmény: Sz web (29045)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29047

Haverom most költ a 3 éves VW-je évi rendes szervizére 250.000 Ft-ot! Én a hallatára lehidaltam! 13 év alatt nem költöttem ennyit a sárga villámra! :)))

Előzmény: Sz web (29045)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29046

Szia!

Azt nem tudom, de miért fontos ez??? Az 1,3-as sem egy béjemvé :) bár lendületesen lehet haladni vele, de a kis literes szerintem katasztrófa! :(  Bár bevallom, nem volt olyanom! DE! Használt ojtót állapotra veszünk, nem színre, bólogató kutyára, meg felszereltségre! Szerintem!

A mi 1,3-asunk új korában 6,5-8,2 liter között fogyasztott, azóta nem mértem! Megyek vele minden nap, kíméletlenül! :)

Előzmény: Sz web (29045)
Sz web Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29045

Sziasztok!

 

Segítsetek nekem! 1.3 VVT és 1.0 ( VVT? Láncos? ) között mekkora a fogyasztás különbség?

 

Köszönöm szépen.

sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29044

A miénk 4 éves korában, 9 évvel ezelőtt lett cserélve, tönkre tette a csodálatos áfor benzin, mert akkor még híre sem volt az E85-nek. De én abba hagyom veled a vitát, mert meddő dolgokra sem időm, sem kedvem. :)

Előzmény: catlaca (29043)
catlaca Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29043

Az enyém 15 éves és 190ezer körül adta fel az ac. Amikor mentem pótalkatrészért, akkor mondta a csóka, hogy simát vagy etanol állót kérek.

Előzmény: sanyooo1 (29038)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29042

Köszönöm válaszod!

Előzmény: Landsmann_ (29041)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.09.17 0 0 29041

Megkérdeztem az okmányirodát. Jól emlékeztem. Csak bontási engedélyjel lehet véglegesen kivonni. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!