Igen! Nagyon kösz! Gondolom kicserélni sem leányálom, ahogy nézem jócskán szét kell bontani mindent arrafelé. Ilyen szoftvert/alkatrészkatalógust hogy kell?
Mélyedjünk el ebben egy kicsitmég.. Tudniillik nekem is zörög, és jórészt a csövek tartják az egész dobozt a helyén. Szétszedtem, megnéztem, a képen 3. számú rugalmas gumisapka, egy műanyag csöcsre pattan rá, melyből nekem (szemből) a baloldali LE VAN TÖRVE. Simple as that. Emiatt, jórészt a csövek tartják a dobozt, a másik gumisapka a túlterheléstől már elkezdett kiszakadni. A képen bekarikáztam a csöcsöket. Lehet ezeket a műanyag pöcköket, ill. nyilván azt az egész konzolt amin a pöcökök vannak, cserélni? Vagy marad a barkács?
mind a 4 kapcsolót vagy vakdugót ki kell venni. Óvatosan alá tudsz nyúlni pl csavarhúzóval. Ha kipattintottad alatta a 2 szélsőnél ott a 2 db trox csavar :) Egyéb kérdés?:D:D:D:D
Inkább a bontás része kényes. Tavaly pl zörgésekre vadászva le tudtam bontani az egész középkonzolt, klímapanelt, rádiót, minegyebet - a fémszínű keret azonban kifogott rajtam, éppen a tetejénél. Igaz, nem is néztem meg semmilyen könyvet, hogy ott hogyan van rögzítve, szóval lehet, hogy csak olvasnom kéne, mielőtt nekiállok. :)
Aranyos vagy. Nekem is van olyan, ez egy kicsit másképp nézne ki.
Szeretném a cuccot a műszerfalba beleépíteni, hogy a gps töltő drótja ne lógjon ide-oda, hanem csak a műszerfal tetejében be kelljen dugni egy usb csatiba. Ugyanezért kéne a középkonzol jobb oldalára egy (két) usb csati, abba olvasó lámpát, második iphone-t, egyéb tölteni való cuccot dugnék. Kéne egy rca luk is, szintén a műszerfal tetejére tenném, hogy az iphone elérje, hogy ne kelljen matatni a kesztyűtartóba. Szóval ilyen esztétikailag is normálisan kinéző, mindenképp szerelhető cuccokat keresek.
én nem bánom, akármilyen kábelt is kell hátravinnem. Ha már viszek hátra egy piros 2mm-est, akkor igazán vihetek hátra egy másik színű fél, vagy 1mm-est is :) Én csak egyszerűbbé szerettem volna tenni, hogy ne kerüljön annyi idődbe.
Természetesen nem a talin kéne szerelni, de vmiért az élt a fejemben (megint az alzheimer/cavinton meccsre utalnék vissza), hogy leszel szombaton is (tudom, delirium tremens), és akkor, kötetlenebb időbeosztásban legalább a mit hova részt le lehet tudni. Aztán a konkrét szerelés nagyobb részét persze én megcsinálom. Csak tudnom kell hozzá, mit teszünk hová. A kivitelezés már rendben lesz.
Mivel nem ez a helyzet, gondolkodtam is, hogyan lehetne kivitelezni a terveket. Ezidő szerint sehogy, mivel nem akarom a kevés szabadidődet elvenni, valamint én is nehezen oldok meg egy kiruccanást Pécs környékére :)
A drótokat június 27-én hétfőn vagy 28-án kedden hátra tudom vinni, ha csak ezen múlna bármi is. Tudom, hogy nem ezen múlik.
A cuccok beszerzésével is gondom akad szerintem, ugyanis gőzöm nincs, hol szerezzek beépíthető usb csatit, és neki megfelelő elektronikát, ami a 12V/14,4V-ból 5V 1A-t csinál. Ezekhez a dolgokhoz egyáltalán nem értek. De majd megkérdezem Zolysys-t, Martinkát, meg még aki eszembe jut, vagy fórumokon körbekérdezek.
Azt már elő sem vezetem, hogy még rca bemenetet is szerettem volna kötni a rádióra, hogy a nyüves iPhone-t lehessen autóra kihangosítani.
A kapunyitóról meg gőzöm sincs, annyit tudok, hogy ami nyitóm most van, abban van egy modul, amin ilyen műanyag pöckök vannak, számkódokkal. Hogy mit kéne szereznem, hogy legyen egy második nyitóm, integrálva a kocsiba (vagy akár a kezembe, nem is kéne a kocsiba építeni), fogalmam sincs.
Mostmár érted a konklúziót? Sok a gond, ezek mondatják velem, hogy nem fogjuk tudni megcsinálni abban a kevés időben, amink van.
Na ezt vágom :-) de úgy érted hogy a találkozón szereljünk???
A "fix 12V hátravitele" meg szorosan együtt volt egy "vezérlőkábel" hátravezetésével :-) de később szó volt egy egyszerűsített megoldásról is amihez 'nem kell' az énáltalam favorizált mikrovezérlő és így ez a "vezérlőkábel" sem.
Amkor utoljára 'melegítettem' a témát, akkor azt mondtad - ha jól emlékszem, - hogy nincs kint helyed a szerelére, ezért a taliig úgysem tudunk ezzel foglalkozni.
Hozzuk a dolgot közös nevezőre, mert én szívesen segítek, - bár időgondjaim vannak (voltak és lesznek is :-) azért - próbálom megoldani a 'feldatokat'. Zoly "ráér 2-es projekt" :-) dolga már le van tisztázva, hogy pontosan mi kell vezérlő logika szinten, pár héten belül kifutunk vele, hogy talán a talira működni is fog... :-)
Tudod, a fix 12 hátsó telepítése, abból lámpa csinálása, annak vezérlése, meg még egy-két dologa műszerfal környékén: usb csatik telepítése (gps töltési célból), kapunyitó integrálása, és nappalifény lekapcsolása.
Volt egy ilyen "12 pont", ami úgy kezdődött, hogy vigyek hátra fix 12 V-ot, jelentem, ez meglesz. De nincs mikor a többit megcsinálni, attól tartok... :)
"...azt csinálja, hogy próbálnám beindítani ekkor el kezd világítani a műszerfalvilágítás, elindulnak az ablaktörlők, és forgatja az indítót, de nem indul..."
Van tapasztalat, egyszer nekem is pont ezt csinálta és egy biztosíték volt megszakadva, azt cseréltem és minden jó lett...