Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gasolin Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15556
A lényeg az egészben az, hogy melyik cég fogja irányítani a másikat. Ezért vannak az ajánlatok.
Volt már hasonló eset aminek némi haszongépjárművek vetülete is volt. Sokan nem tudják ezért közreadom.

Volt egy Mannesman nevű cég (elég jó nevű cég ami sok iparágban volt érdekelt), ami a 90-es években bekapcsolódott a telekommunikációba is mégpedig Mannesman D2 (mobil) illetve Mannesman Arcor (vezetékes szolgáltatóként) néven /haszongépjárműves vonalon a Mannesman-Demag darúgyártó céget talán sokaknak nem kell bemutatni/.
Na a Mannesman cég látva a 90-es évek végén a rohamos távközlési bumját úgy döntött, hogy megveszi az angol Vodafone céget.
A Vodafone nem hagyta annyiban a Mannesman ajánlatát hanem ellenajánlatot, majd a sokadik Vodafone ajánlatra végül is igent mondott a Mannesman igazgatótanácsa (később az egészből volt bírósági ügy is, mert mint kiderült az igazgatótanács a Vodafone-nal a háttérben megalkuldva hatalmas több tízenmilliós végkielégítések hatására döntött úgy, hogy érdemes elfogadni a Vodafone felvásárlási ajánlatát).
A felvásárlás megtörtént, de a Vodafone-nak nek kellett a komplett cég, csak a távközlési részleg, és a fennmaradó ipari részleget szétcincálta és egyenként eladta.
Azóta a Mannesman név is eltűnt a porondról, mintha sohasem lett volna.
Előzmény: Roadtrain (15554)
Soltaire Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15555
Tud valaki valami konkrétumot arról a pletykáról, miszerint jövőre az oktatási díjak drasztikusan felmennek? Nekem olyasmit súgtak, hogy az E kb 300k lesz. Ez mondjuk abszurdum... és lehet, hogy csak vakítás, de hátha tud valaki valamit.
Nos?
Roadtrain Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15554

Ezek most már jó dolgukban nem tudják mit akarnak??

Meg akarja venni az egyik a másikat erre a másik venné meg ezt.

Hmmmmmmmmmmmmm.........

Előzmény: Gasolin (15550)
lautnermark Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15553

Szia capri-3

 

Megnéztem a honlapjukat,ha azok a valós árak amik ott vannak,akkor kurva drágák.

Te mit és mennyiért tett le náluk?

Előzmény: capri-3 (15549)
feher-mercis Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15552
Szia. Én arra gondoltam, hogy a Révészeurotrans-hoz (sajnos) az öreg Révésznek nem sok köze volt, Úgy mint  a Waberer-s'-hez a Waberer-nek. Magyarul semmit nem adtak el csak a Részvényesek össze vonták a két céget egyenlőre, utána jön a többi cég ami a kezükbe van!!!!!!!!!!!!! 
Előzmény: paypal (15539)
Gasolin Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15551
Még egy hír:
A DaimlerChrysler 79mEuro-ért 24%-os részesedést vásarolt a kinai Foton Truck cégben.
Ezzel a DaimlerChrysler már a 3. kinai haszongépjármű gyártó cégben rendelkezik érdekeltséggel.
Itt egy kép a cég által gyártott teherautókról. (A cég kiállított az IAA-n is)
http://img.alibaba.com/photo/11413642/Foton_Truck.jpg


Ha valakit érdekel kinai tipuslap ott gyártott Steyr és MAN teherautóról akkor nézzen körül ezen az oldalon:
http://s93480190.onlinehome.us/truck/truck.htm
Az oldalon vannak árak is (nem tudom mikoriak) egy duppalhúzos új Steyr 280LE-s EURO2-es motorral kb. 7mFt !!!
Gasolin Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15550
MAN-Scania hír a Gasolin Press-től.
Eddig az MAN kivánta felvásárolni a Scania-t, de most a Scania ellenajánlatott készül tenni az MAN-re.
Köztes hír, hogy az MAN garantálja a Scania munkavállalóinak a további foglakoztatást, és terveik szerint a Scania modellpalettáját majd bővítik a kisebb kategóriában is és az MAN TGL és TGM modellek bázisán kisebb tgk.-k gyártását is elkezdenék.
Időköben az EU versenyfelügylete is elkezdte vizsgálni a 2 cég egyesülését és előreláthatólag dec.20-án meghozza döntését.
capri-3 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15549
könnyű és nehézgépkezelőit én tavaly tettem le a körút.kft-nél, őket csepelen találod a víztorony mellett www.korutkft.hu
biztosan meg tudják oldani, hogy ne kelljen hónapokat várj, nekem 2 hónap alatt megvolt minden, bizonyítvánnyal.

BÁF meg Szentendrén, 3 óra alatt cakk pakk :)
Előzmény: lautnermark (15525)
realc Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15548

 

Jó gondolat, már nálam is felmerült. Van is egy ismerős, aki a helyi betonüzemet vezeti, csak az a gond, hogy központilag kiadták egy cégnek a szállítást. Persze, ha akar, biztos segít, hogy kapjak tőlük munkát.

A környéken van néhány kikötő, és elég sok gabonát  megmozgatnak, majd ott is tapogatok.

Itt a fórumon tanácsolták már, hogy ADR, tartály, ilyesmi. Ez is tetszene.

Idővel még azt sem látom vad elképzelésnek, hogy egy-egy nagyobb lélegzetű munkára megvenni különböző felépítményeket, és lehet variálni, hogy mikor mit húzok.

A több műszak is izgat, ha lehet folyamatosan végezhető munkát szerezni, mert a sógorommal pont jól tudnánk váltani egymást.

laca!

Külön köszi, hogy a példáidban számokat is írsz, mert én még nem vagyok képbe, hogy mi a sok/kevés.

 

 

 

 

Előzmény: ivecoslaca (15546)
soonó Creative Commons License 2006.12.02 0 0 15547
"igaz nem a jogszabályoknak megfelelő órát dogozott"

Nagy üzlet :)))
Előzmény: ivecoslaca (15546)
ivecoslaca Creative Commons License 2006.12.01 0 0 15546
Szia!

Lebeszélni nem akarlak, és inkább a nehézségeket mutatom be, mint a jobbik oldalát. Remélem azt is megtapasztalod!
Viszont érdemes lenne elgondolkozni a billencses vonalon is! Munka van dögivel, amíg útépítés van addig biztos, de még ott vannak a betonüzemek is, igaz nem túl jó pénzért. De mégis csinálják.....hálistennek a túlsúly megszűnőben van, de még így is ki lehet jönni belőle. Egyik ismerős 16 km-re hordta a sódert, be Budapestre, a fuvardíj kanyaronként 8000 forint volt. Ez így kimondva baromi kevés, egy taxis is többet elkérne. De megcsinált napi tíz fordulót! Ez akárhogy is számoljuk, 80000 Ft bevétel egy nap. És nem ment 300 km-t sem.....igaz, nem a jogszabályoknak megfelelő órát dolgozott vele.
Előzmény: realc (15544)
TutiGumis Creative Commons License 2006.12.01 0 0 15545
köszönöm a válaszokat
telefonon érdeklődtem többször és ok mondták hogy felvesznek,1 honap proba idővan és utána mehet minden
realc Creative Commons License 2006.12.01 0 0 15544

Szia ivecoslaca!

 

Bíztatásnak veszem, még akkor is, ha a nehézségekre világítasz rá inkább - kb. ezt várom itt mindenkitől, akinek van ilyen tapasztalata - mert ebből most még olcsón tanulhatok.

Jó esetben tavasszal indulni tudok.

Addig még itt is biztosan értekezünk, és a többieknek is lököm a kérdéseket, de biztos lehetsz benne, hogy élek a felkínált lehetőséggel és konkrétumokkal kapcsolatban is keresni foglak.

Tőkével kb. én is úgy kalkulálok, hogy a szerelvény + egy-két havi költségre való + némi tartalék szükséges. Most úgy tűnik, hogy mire kell, összeáll, de ha nem, akkor tolódik a projekt, mert adósságokba nem akarom verni magam - megéltem már ezt-azt.

Két év múlva szeretném én is elmondani, hogy 3 autóm éjjel-nappal megy.

 

"aki korrektül áll a dolgokhoz, és dolgozni AKAR, talál munkát."

 

Ez nálam a kiinduló pont. A kellő alázat megvan bennem, a többit - már amit elméletben lehet - itt megtanulom tőletek, ha meg nem untok ;-)

 

 

Előzmény: ivecoslaca (15540)
Soltaire Creative Commons License 2006.11.30 0 0 15543
Hát ez elég durva.
Előzmény: ivecoslaca (15542)
ivecoslaca Creative Commons License 2006.11.30 0 0 15542
Hát igen, ezt könnyű mondani...:))
Ismerek jópár kollegát, és elég sajnálatos módon, de senkinek sincs tőkéje......illetve akinek néha összejön, akkor inkább fejleszt. De a pénznélküliség az egész országra jellemző.......még ano, mikor kólát terítettem, a mini abc-s képes volt 10 rekeszből kipakolni az árut, majd a zsákban tárolt üres palackokat bele a rekeszbe, mivel nem akarta vagy nem tudta megvenni a 10 rekeszt kemény ötezer forintért.....
Előzmény: S.Zola (15541)
S.Zola Creative Commons License 2006.11.30 0 0 15541
Ezért kell az alaptőke, amit mindig vissza kell pótolni, csak így működhet stabilan a cég. Ekkor nem dőlsz be, ha nem fizetnek azonnal.
Előzmény: ivecoslaca (15540)
ivecoslaca Creative Commons License 2006.11.30 0 0 15540
Sziasztok!

realc, tényleg kemény dió a fuvarozó vállalkozás! De ezt bizton állíthatom, munka van dögivel! Az én 3 autóm éjjel nappal megy (az egyiket én vezetem) és tudok állandó munkát sok kocsira. Nyergesre meg főleg, nem is rosszat. Pont olyat, mint a Te leendő traktorodra való, rövid távú (van olyan nap, hogy nincs meg a tíz km, viszont a 60000 bevétel megvan...igaz 20 órában, de nem elfekszik az ember a kamionban???)Egy a lényeg: aki korrektül áll a dolgokhoz, és dolgozni AKAR, talál munkát. Egy nyerges éves viszonylatban kb (erős sacc) 3 milliót hagy. Persze ez nagyon sok mindentől függ, nincs két egyforma nap és hónap. De viszont ha olyan egyszerű lenne, mindenki akinek bankban van a pénze, inkább fuvarozna......Úgyhogy nagyon meg kell gondolni. Még a legkorrektebb munkánál is lehetnek fennakadások, ami halálos lehet egy kis cégre. Pl. ha én csak egyszer nem kapnám meg időre az átutalást (pár nap csúszás azért lehet) nem tudnám kifizetni a két sofőrömet és nem tudnék tankolni......
Az szinte biztos, hogy eleinte csak alvállalkozón keresztül tudnál valahol dolgozni, rólam is lehúzzák a 10 %-ot sajnos. Arra is fel kell készülni, hogy minimum 45 napos fizetési határidő van szinte mindenhol, de nem ritka a 90 nap sem, amiket ráadásul a fuvarközvetítő megléte csak időben kitolja. Tehát legalább két hónapig saját erőből kell tankolni (ez nyergenél milliós tétel) plusz az esetleges javítások, biztosítások, TB, adó, stb......
Úgyhogy nem egyszerű az élet ezen területén, de jó hozzáállással, korrektséggel és csipetnyi szerencsével jó is kisülhet belőle!
Mindenesetre sok szerencsét!
Ha bármiben segítségre van szükséged, írj a nicknevem@freemail.hu-ra vagy keress meg Skype-on ugyanezen néven!
paypal Creative Commons License 2006.11.30 0 0 15539

Szevasz Mercis!

 

Mire gondolsz pontosan? Mi nem a kié?

Előzmény: feher-mercis (15538)
feher-mercis Creative Commons License 2006.11.30 0 0 15538
Sziasztok. Első kérdésem hogy ami nem a sajátod azt hogy adod el? Veszteséges nem igazán volt addíg amíg nem azt akarták, hogy veszteséges legyen.  
Előzmény: paypal (15419)
realc Creative Commons License 2006.11.30 0 0 15537

Semmi gond, úgyis hónapok múlva lesz aktuális a kérdés, addig még sok minden történhet.

A pályázat rendszere miatt mindig csak a következő képzésre érdemes koncentrálni, mert a keret ugyan adott, de párhuzamosan nem használhatod több dologra, és a finanszírozható tanfolyamok köre folyamatosan változik. Túlzottan előre nem tervezhető - majd improvizálunk... 

Előzmény: lautnermark (15536)
lautnermark Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15536

Hoppá!Gyorsan utána néztem a dolgoknak.Hát ezt elkúrtam.Sajnos,én még a régi jogszabályra emlékeztem ezek szerint.Roadtrainek tőkéletesen igaza van,a kettő függettlen egymástól.Elnézésedet kérem realc,nem voltam elég alapos.

Sorry,sorry,sorry.

Előzmény: Roadtrain (15535)
Roadtrain Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15535

Semmi köze nincs a TIR-nek a nemzetközi vállalkozóihoz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TIR nélkül simán lerakható a vizsga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: lautnermark (15516)
realc Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15534

"D-re van értelme lerakni?Úgy értem, hogy szerintem kevésbé megbecsültek ők, mint a tehergépkocsivezetők. Nemzetközi buszosokat hogy fizetik?"

 

Örülök, hajrá!

Nálam is kérdőjeles a busz. Inkább előbb a sallangokat oldom meg ami a teherhez kell. A keretet így is ki lehet használni. A "D" meg ráér, ha bezuhan valami sansz: akár egy újabb pályázat, vagy valami konkrét munkalehetőség netán vállalkozóként.

 

 

Előzmény: EBah (15531)
MALWIN Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15533
Hagytam neked adatokat a Rába topicban.
Előzmény: Gasolin (15532)
Gasolin Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15532
Az utobbi időben ez sokat volt téma.
Van valóságtartalma, mert sok autójuk áll sofőrhiány miatt.

Ha a téma jobban érdekel, kérlek olvasd vissza az elmúlt 1000-2000 hozzászólást. kb. 2-3 óra és eléggé képbe fogsz kerülni.
Előzmény: TutiGumis (15524)
EBah Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15531

Megjött nekem is az igazolás!! Be is neveztem C-re, január 11-ig lemegy az elméleti része, aztán jöhet a többi. Ha minden oké április környékére megvan C E plusz szaktanfolyamok.

D-re van értelme lerakni?Úgy értem, hogy szerintem kevésbé megbecsültek ők, mint a tehergépkocsivezetők. Nemzetközi buszosokat hogy fizetik?

Előzmény: realc (15505)
realc Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15530

Sejtettem, hogy lesz benne egy csavar... Mondtam is, hogy nem volt túl meggyőző az ember.

Mindegy, majd megcsinálom, ha olyan munkára lesz komoly kilátás amihez ez kell. Addig csak lépésenként...

Előzmény: lautnermark (15529)
lautnermark Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15529

Na na,álljuk meg egy pillanatra.Falls amit mondott Neked az autósiskolás.

Az általános amit mondott,az gondolom az alaptanfolyam,azzal még nem csinálhatsz semmit.Ha megvan,akkor mehetsz tipusvizsgára amiből szeretnél és utána okés a dolog.

1.Könnyűgépkezelői alapvizsga

2.Nehézgépkezelői alapvizsga

   A kettő közül valamelyik kell és utána:

       -Típusvizsga

 

Könnyűgépeknek minősülnek általában a 6 t emelés alatti gépek, az 5 t emelés alatti targoncák.

Előzmény: realc (15528)
realc Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15528

"Könnyűgép-kezelői alatt ált. targoncát hirdetnek,de szeretném megkérdezni Tőled és Mindenkitől,hogy hol lehet-és mennyiért- ténylegesen tanulni-és vizsgázni- emelőfalból vagy önrakodóból?"

 

Nem néztem utána konkrétan, mert sokadik a fontossági listámon.

A pályázati anyagban szerepelt egyszer általánosan és egyszer típusvizsga kitétellel.

Az autós iskolában annyit tudott az ember, hogy nekem az általános kell. Ezzel kezelhetem az autóra szerelt cuccokat (önrakodó darut max. 6 t teherbírásig) és vezethetek targoncát. Nem tudott segíteni, hogy hol van ilyen képzés, és egyébként sem volt túl meggyőző...

 

Beszámolok majd, ha már odáig jutottam.

Előzmény: lautnermark (15525)
lautnermark Creative Commons License 2006.11.29 0 0 15527

Ezt Neked személyesen mondták vagy hallottad valakitől?

Ha személyesen,akkor miért linkeltek volna?

Ha csak hallottad valakitől,akkor hívd fel őket és kiderül!

Előzmény: TutiGumis (15524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!