Keresés

Részletes keresés

illesf Creative Commons License 2000.03.02 0 0 484
A Pannon Volan a „reformjegyeivel” nem csoda, hogy lassan működik. AKkor már ALMEX rulez:))
Előzmény: takilaci (475)
CSABI Creative Commons License 2000.03.02 0 0 483

Kiegészítem Armandot:

Az én képem a második kanizsai E94G-t ábrázolja, az elsőről képet itt találsz az E94G nél.
Az elsőn még a Pestihez hasonló Fokgyem van, a másodikon már a "számológépkijelzős" változat(ami miatt Egerszegen átszámozták a buszvonalakat), de a kasznin megvan a helye oldalt a hosszú kijelzőnek.
E94G-n kívül van még egy Rába Premier csuklós is, 99 októberében jött meg. (Egerszegen további két Premier Csuklós van) Azt csiripelik a verebek, hogy idén érkezik még három Rába csuklós, de hogy hova, azt nem tudom.
"A Zala Volánnak akkor most van SETRA, MAN, MERCEDES helyközije is ?"
Mind a három típusú helyközi busz megtalálható a Zala Volán járműparkjában, legközelebb ha otthon fényképezek, megpróbálom őket elcsípni. Sőt van Neoplan is.
Van egy E92 Keszthelyen, tavaly nyáron érkezett, de élőben még sohasem láttam, szóval a színét nem tudom.

Csabi

Előzmény: takilaci (480)
lazar Creative Commons License 2000.03.02 0 0 482
Udv!
Kicit bitorlom CSABI jogat a valaszra, de azt hiszem reszben en is tudok segiteni.
Ket E94G-rol tudok, ami helyi forgalmu, a kepen lathato jott kesobb. Nem teljesen egyformak, amit en lattam difit, az az ajtoelrendezesben es a fenyezes szineben volt: az elso csak
harom ajtoval rendelkezett (ketto a foreszben, egy a csuklo elejen), es metal fenyezesu. Ebbol kifolyolag belul is kicst masok lehetnek. Egyebe kulonbseghez jobban kellet volna latni oket, de Kanizsan nem sokat utazom azon a vonalon, ahol jarnak.
Igen, vannak nem Ikarus buszaik is, ezeket ugy tudom Nemetorszagbol vettek hasznaltan. Az egyik szolo Mercedes
pl Keszthely -Heviz viszonylatban jart nyaron, eleg sokat utaztam vele.
Kicsit mas, a fent emlegetett buszban, minden fuggoleges
kapaszkodorudon volt leszallasjelzo, igy nem kellet odatomegelni az ajtohoz, ha le karat valaki szallni, idejeben tudott jelezni.
Az E92-srol sajnos nem tudok smmit, majd talan CSABI.

Armand

Előzmény: takilaci (480)
lazar Creative Commons License 2000.03.02 0 0 481
Tenyleg csomagpenz, ez most hogy is van? Benne van a jegy araban a csomag elszallitasa, vagy nem. Illetve milyen esetekben lehet csomagpenzt kerni?

Armand

Előzmény: Carpy (479)
Carpy Creative Commons License 2000.03.02 0 0 479
Ilyet, mint a komloi eset, magara valamit is ado Volan nem engedhet meg maganak. Erdemes jelenteni az ilyesmit. Bar elkepzelheto, hogy a sofor onhibajan kivul tudott csak kesobb beallni az indulohelyre, es ha megkesik, akkor ez a keses csak halmozodik a vegallomasig a zsufoltsag miatt, ezert akart elindulni. Komlo-Pecs kozott eleg suru a kozlekedes. Bar, hogy a biztonsagiakkal tudott vacakolni, az a johiszemusegnek ellentmond...
A Pannon Volanban nagyon sok a szelsoseg. Ok voltak sokaig azok, akik konyortelenul szedtek csomagpenzt.

Kulonleges esetekben egyebkent elfogadhato, ha a sofor nem engedi felszallni a hivatalos indulasi ido utan erkezett utasokat, de itt nem errol van szo. A Bp-Veszprem vonalon jellemzo szokas, hogy egy-egy jarat, ha megkesik, akkor elviszi azokat az utasokat is, akik elvileg a kovetkezo jaratra mentek ki. Mivel itt kulonbozo Volanok jaratairol van szo, ez erosen a penzre megy.

Előzmény: Wolverine (473)
CSABI Creative Commons License 2000.03.01 0 0 478
Készen lettek a múlt héten leadott képeim. Sajnos a szkennerünk elég rossz, így nem jönnek át valami jól. Ha tud valaki szkennelni, akkor szívesen kölcsönadom őket, én nem tudom mikor jutok egy normális szkennerhez. De ami a lényeg: egy részük, köztük buszok, vonatok és viillamosok megtalálható itt.

Buszosoknak érdekes téma:
Kanizsai Mercedes, E94G (Sajnos hátulról) Zala Volán E94, MAN... Pesten BU 90-01, 90-08.

Csabi

lazar Creative Commons License 2000.03.01 0 0 477
Ok, hogy az uti is benne volt a dologban, de a sofor is szep firma volt, azt meg kell hagyni. Kesz csoda, hogy nem lincseltek meg az utasok.

Armand

Előzmény: takilaci (475)
lazar Creative Commons License 2000.03.01 0 0 474
Tudod en a sofornek adtam volna fegyelmit, nemhogy meg o hivogassa a biztonsagiakat. Amugy errol jut eszembe, van erre valami szabalyozas,hogy mennyivel hamarabb kell beallni a felszallohelyre?

Armand

Előzmény: Wolverine (473)
Wolverine Creative Commons License 2000.03.01 0 0 473
Ezt az egyik albélőtársam mesélte, nem bírom ki, hogy meg ne osszam. Szóval a Pannon Volán Pécs-Komló járatára (indul x.30-kor) beáll a sofőr 25-kor, emberek fel, jegykiadás lassú. 35-kor közli a sofőr, hogy már ne szálljon fel senki, mert 5 perce el kellett volna mennie - a fél busz még üres, ráadásul vagy 30-an állnak felszállásra várva. Fickó ajtót becsuk, de két srác kifeszíti és annak tudatában, hogy bérletük van, nem szállnak le, amikor a sofőr ezt elkezdi követelni. Sofőr biztonságiért el, 45-kor megjönnek, srácok nem szállnak le, busz végül el, amikor már mindenki halál ideg. (Ja, a srácok persze fennmaradtak.) Na ez már durva...
Carpy Creative Commons License 2000.03.01 0 0 472
Osszefirkalt buszok: en videken nem nagyon lattam ilyesmit.
Helykozi jaratokon altalaban ismerik egymast az utasok, igy menet kozben nem tortenhet ilyesmi, ha idegenek probalkoznanak, a "falu osszefog a buszaert". A helyijaratokon is hasonlokeppen van. Fontos meg, hogy a soforok tobbsege nap-mint-nap ugyanazon a buszon dolgozik, es vigyaz ra. Amugy meg az az erzesem, mintha valoban kicsit Budapest fele lejtene az orszag... :(

Busz-city:
Ezek a jaratok a MAV Inter-cityjere hordanak az ukran hatar menti telepulesekrol. Standard menetrendjuk szerint ha jol emlekszem munkanap 6 es 15 ora fele erkeznek Nyiregyhazara, onnan 10.20-kor es 16.20-kor indulnak vissza. A delutani IC-re hozo jarat vasarnap is van.
A Szabolcs Volan azert inditotta ezeket, mert belattak, hogy Budapestre nem tudnak versenyezni az IC-vel, ezert ugy gondoltak, hogy akkor inkabb osszedolgoznak a vasuttal. Eleg korrekt gondolat.
Termeszetesen felar nelkul kozlekednek a jaratok. Az elnevezes nem tudom mennyire epult be a koztudatba, elvileg az IC-vel valo atszallasi kapcsolatot hivatott mutatni.
Valahol e topic elejen egyebkent volt mar szo errol.

Diosjeno-Budapest:
A polgarmester nagyon jo lenne, ha a dolog moge allna. A Volanhoz temerdek menetrendi kerelem erkezik, nehez oket rangsorolni, de ha nemelyik polgarmesteri kezdemenyezes, azt komolyabban veszik.
Sok polgarmester felismerte, hogy egy-egy kiharcolt jarat sok-sok szavazatot jelent neki, es igyekszik ezen a teren is valasztoi kedveben jarni.
Hogy zoldszervezet autobuszjarat-inditasi kerelemmel erkezik a Volanhoz? Raadasul ott, ahol meg vasut is van? Kicsit erdekes, de ha a polgarmester nem allithato a kezdemenyezes moge, akkor meg lehet probalni.
Ami miatt en a Volan helyeben benne lennek a dologban, az a vonal gyebge aszimmetriaja. Ugyanis Diosjenore velemenyem szerint van olyan utazasi igeny is, ami a mertekado irannyal ellentetes az adott idoszakban, igy gazdasagosan lehetne a jaratokat uzemeltetni. Ezt mindenkeppen vilagossa kell tenni a Volan szamara, ha kervenyezesre kerul a sor.
(Kismillio helyrol erkeznek a kerelmek, hogy biztositsa a Volan jobb eljutast reggel be a varosba es delutan ki, de ez magaval hoz egy csomo gyakorlatilag rezsimenetet, ami az optimalis eszkozkihasznalashoz kell. Ha olyan vonalrol van szo, hogy ezeken a technikai jellegu jaratokon is lehetnek utasok, mindjart vonzobb a kep.)

Előzmény: BahnScorper (468)
illesf Creative Commons License 2000.03.01 0 0 471
Firkált buszok szerintem mindenhol vannak, bár vidéken az új, tiszta buszokat nem bántják annyira, mint Büdöspesten. Én legalábbis így látom, lehet, hogy aki jobban ismeri a vidéki buszokat, az mást gondol.
Előzmény: BahnScorper (468)
illesf Creative Commons License 2000.03.01 0 0 470
Carpy:

Csak az a kérdés, hogy kinek az útján rúgdossam őket? A polgármester szerintem nem igazán foglalkozna vele, ha meg én a munkahelyemről cseszegetném őket, akkor meg az lenne a gond - hogyha kiderülne - hogy miért nem a vasút felé nyomulok (zöld szervezet ugyanis - bár azzal szerintem ők is tisztában vannak, hogy a MÁVval nem lehet kommunikálni). Valamit kéne lépni, csak nem tudom, hogy hogyan...

Előzmény: Carpy (466)
illesf Creative Commons License 2000.03.01 0 0 469
Ez a Szabolcs Volanos Busz-City valami emelt dijas szolgaltatas, vagy sima szolgaltatas uj nevvel?
Előzmény: Carpy (465)
BahnScorper Creative Commons License 2000.03.01 0 0 468
Mondjátok, Volán-hívek:
Vidéki városokban a helyi volánok buszai,meg a helyközi buszok: vannak-e valahol olyan összefirkált, összevagdosott ülésű buszok forgalomban, mint itt Pesten, vagy csak ott?
Lajoska Creative Commons License 2000.02.29 0 0 467
Egy kérdés a 438-cal kapcsolatban: most akkor középen van a padló alatt a motorja? Csak azért megy nagyrába a B híd.

És még valami: melyik vonalon lehet látni mert megnézném, kipróbálnám...

Köszi

Lajoska

Előzmény: takilaci (453)
Carpy Creative Commons License 2000.02.29 0 0 466
illesf!

Szerintem erdemes rugdosni kicsit a Volant a Diosjeno-Budapest kozvetlen jarat ugyeben. En latok benne fantaziat, remelem ok is.

Előzmény: illesf (463)
Carpy Creative Commons License 2000.02.29 0 0 465
"....." A közlekedési rt. arra törekszik, hogy az új városok és a megyeszékhely között létesítsen közvetlen autóbuszjáratokat....."

takilaci :
elég szégyen, hogy most erre törekszik. Jobb helyeken (megyékben) ezt 20 éve oldották meg, kevésbé jobb helyeken 10 éve."

Ez igy igaz. Viszont elismeresre melto, hogy a Szabolcs Volan, akarmilyen keson is kezd hozza a dologhoz, valoban latvanyos eredmenyeket mutat fel. 3 eve indult az egri, tavaly a szegedi es budapesti jarat. (Ez utobbi kulonos korulmenyek kozott). Ezzel ki is merult a Szabolcs Volan tavolsagi jaratainak felsorolasa. Igaz, megyen belul sem tetlenkedtek, beindult 2 par busz-city, valamint utasszamlalast tartottak, korszeru -am sokra nem hasznalhato- informatikai rendszerrel megtamogatva.
A vezerigazgato szajabol hallottam a kovetkezo mondatot: "Eloszor a megyeben kell jo kozlekedest csinalni, utana lehet megyen kivulre menni." Ebben meg ha van is valami, a tobbi Volanos csak annyit szolt, "jo-jo, de most mar hova akartok indulni? Mar mindenhol ott vagyunk, es be nem engedunk!"
Es ez igy is van. Iszonyu kinok kozott tudtak csak engedelyeztetni az uj tavolsagi jarataikat.

Hasonlo nagy ebredesre volt pelda kb. 5 eve a Vasi Volannal. Elotte csak nehany inkabb hosszutavu helykozi jaratuk volt, amik ugyan tavolsagi vonalszamon mentek, de nem neveznem oket tavolsagi jaratnak, nem olyan igenyeket elegitettek ki. (Sopron, Gyor, Nagykanizsa, Papa, Keszthely) Aztan gondoltak egy nagyot, es beindult a Pecs, Budapest, Szeged, gyori es kapuvari iskolajaratok, valamint megyen belul is sokat fejlesztettek, pl. a Koszeg-Szombathely 98 januar 5-tol, Vasvar-Szombathely vonal fokozatosan, a 99 majusatol 2x6 par buki furdojarat, valamint, a papai jarat bevitele Gyorbe, a Sarvar-Zeg elvitele Lentibe, a keszthelyi jarat elvitele Nagykanizsara, uj Celldomolk-Zalaegerszeg jaratpar, 98 szeptembertol (Szombathely-)Szentgotthard-Lenti. Es tovabbi terveik is vannak, de most mar azt mondjak a kornyezo vallalatok, hogy azert nem kellene verszemet kapni, eddig valoban kicsit tamogattunk Titeket, mert nagyon el voltatok maradva (igy jar az, aki a legjobb kocsiit kiadja szerzodesesbe).

Hogy a Szabolcs Volan kepes lesz-e hasonlo bovitesre, azt kivancsian varom. Bar oszinten szolva ketlem. Valoban a megyen belul vannak inkabb lehetosegeik, beleertve a vasutvonalak esetleges felszamolasat koveto kozutra terelest.

Előzmény: takilaci (460)
TRA 395 Creative Commons License 2000.02.29 0 0 464
"Két gyors kérdés:

1. Budapesten csak az Andor utcában van Volán garázs, vagy a Szabolcs utcában is? A fóti és váci buszok többsége talán Vácott alszik, vagy mégsem?

2. OKtóberben láttam győrben 3ajtós E94-est, nyílván a helyi forgalom igényeire átalakítva. Ez csak valami próba, vagy volt belőle szériagyártás is? És miért maradt ennek is a típusjele E94? Vagy +1 ajtó esetén azt még nem változtatják meg?"

Két gyors válasz:

Szabolcs utcában csak tárolnak a buszok. A fóti és váci buszok Vácott alszanak a garázsban. (Van fotóm a váci garázsról felülrôl, ha érdekel.)

3-ajtós (2.5) E94-es azonkívül, hogy Györben van egy jó pár (10 körül fejbôl nem megy) különbözô évjáratú, másut is akad pl.: Kaposvár, Szolnok
így feltételezem, hogy nem csak próba a dolog. E94-esbôl 4 féle ajtóelrendezést ismerek, emiatt miért változzon a típusjel(Lásd pl.: IK 260, 280, 415, 435). Képeket is találhatsz róluk a honlapomon.(címe a bemutatkozásomnál!)

Előzmény: illesf (462)
illesf Creative Commons License 2000.02.29 0 0 463
A Diósjenő-Vác vonalon is a sofőrök és az E94-es együttes hatása vette el a forgalmat a vasúttól. Inkább megyek busszal, minthogy a tapló vasutasok bunkóságait hallgassam (tisztelet a kivételnek természetesen). A MÁV olyan dolgokkal bukott el, hogy pl. a vonatok rendszeresen 5-10 perc késéssel indultak (és indulnak) Diósjenőről, mert a vezérek/kalauzok éppen kávéznak/beszélgetnek, és amikor az utas rákérdez a lésésre, akkor meg jön a már jól ismert „Utazz taxival!” „válasz”. A fűtésről, utazási komforteól persze már nem is beszélve... Ezek után nem csoda, hogy az emberek inkább busszal járnak, még akkor is, ha drágább. Mert jobb a Volán. Rugalmasabb, alkalmazkodóbb, igényesebb. A volánnál még sohasem hallottam sofőrtől a vasutasokéhoz hasonló beszólást, bár alkalmam sem volt kritizálni a munkájukat.
Előzmény: illesf (462)
illesf Creative Commons License 2000.02.29 0 0 462
Két gyors kérdés:

1. Budapesten csak az Andor utcában van Volán garázs, vagy a Szabolcs utcában is? A fóti és váci buszok többsége talán Vácott alszik, vagy mégsem?

2. OKtóberben láttam győrben 3ajtós E94-est, nyílván a helyi forgalom igényeire átalakítva. Ez csak valami próba, vagy volt belőle szériagyártás is? És miért maradt ennek is a típusjele E94? Vagy +1 ajtó esetén azt még nem változtatják meg?

Előzmény: névtelen (427)
illesf Creative Commons License 2000.02.29 0 0 461
15 Bp-Jósvafő-Bp közé

Kemény dolog lehet az a vonal. Én decemberben jártam arra, hát nem feltétlenül irigyeltem a sofőrt... Viszont szép vidék. Számomra az a legbosszantóbb, hogy Jósvafőnek napi kétszer van közvetlen autóbuszösszeköttetése Budapesttel (sőt, pénteken és vasárnap még a tornanádaskai busz is arra megy), Diósjenőnek pedik december 19. óta SEMMILYEN közvetlen tömegközlekedési összeköttetése nincs a fővárossal, pedig kb. 200-220 kilométerrel közelebb van :(((( A vége kicsit OFF volt.

Előzmény: takilaci (414)
Carpy Creative Commons License 2000.02.28 0 0 459
Ezt a Mav honlap sajtoszemlejebol szedtem le, de erosen Volan-temaju:

2000.02.22 - Napi Magyarország
Körszerűbb közlekedés

Ha a MÁV egyes vonalain a vonatközlekedés szüneteltetését vagy megszüntetését tervezi, akkor a Szabolcs Volán Rt. az illetékességi területére olyan ütemtervet készít, amely tartalmazza a tömegközlekedés közútra való zökkenőmentes átállításához szükséges építési, beszerzési és szervezési feladatokat. Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye Közgyűlése nemrég elfogadta a Szabolcs Volán tájékoztatóját. A megye 228 települése közül már 226-ot kapcsoltak be az autóbusz-közlekedésbe. Gond viszont, hogy 23 híd nem felel meg az autóbusz-közlekedés követelményeinek, 79 kilométernyi út burkolatának szélessége, 277 kilométernyi pedig a teherbírása miatt nem alkalmas autóbuszok közlekedésére. A megállóknak kevesebb mint a fele szilárd burkolatú, s csak a harmaduk rendelkezik fedett váróval. Vásárosnaményban, Kisvárdán, Nyírbátorban, Csengerben és Nagykállón új autóbusz-állomást szükséges építeni. Az önkormányzatokkal összefogva tervezik a beruházást. Az építkezés leghamarabb Nyírbátorban kezdődhet meg. Nehezíti a helyzetet, hogy a Nyíregyházához tartozó, de területileg attól elkülönülő, úgynevezett bokor-tanyákon csaknem 21 ezren élnek. Az e helységekben lakók szállítása a Szabolcs Volán Rt. számára meglehetősen gazdaságtalan. Egy 12 ezer utast érintő reprezentatív felmérés szerint a Szabolcs Volán Rt. járatait igénybe vevők 27 százaléka dolgozó, 40 százaléka tanuló, 9 százaléka munkanélküli, 17 százaléka nyugdíjas és 3 százaléka vállalkozó. A közlekedési rt. arra törekszik, hogy az új városok és a megyeszékhely között létesítsen közvetlen autóbuszjáratokat. Máriapócs és Nyíregyháza, valamint Nagyecsed és Nyíregyháza között ez már megvalósult. A fejlesztésekkel el akarják érni, hogy a rendszeresen utazók átszállás nélkül közelíthessék meg úti céljukat. Ahol lehet, a csuklós autóbuszokat nagy befogadóképességű, 12 méter hosszú, korszerű fődarabokkal felszerelt szóló autóbuszokkal váltsák fel. A Szabolcs megyén belüli távolsági járatokon megjelentek a modern motorral, tartós lassító fékkel és blokkolásgátlóval is felszerelt E94-es és E95-ös autóbuszok. De a tömeges járműcserét mégiscsak az olcsóbb, de jelentős műszaki korszerűsítéssel elkészített Ikarus 200-as családhoz tartozó buszokkal tervezik végrehajtani. Nagy szükség van erre, mert a Szabolcs Volán Rt. autóbuszainak átlagos életkora több mint tíz év, és mert a tarifabevételekből származó eredményekből évek óta nem fedezhető új buszok beszerzése, ráadásul jelentősen emelkedett az áruk is.

Carpy Creative Commons License 2000.02.27 0 0 458
Takilaci:

"Amennyiben a Kapos Volánt a "legvegyesebb buszparkú" Volán skatujából is ki tudja húzni akkor meg még két piros pontot oda irok a neve mellé"

Azt en is! Nem akarmilyen autobuszparkot vett at. Kaposvaron jarva mindig azon kuncogtam, hogy talalok-e ket ha nem is ugyanolyan, de legalabb hasonlo buszt. Nem sikerult... :)

"Nagy toban lehet nagy halat fogni"

Gondolom ezt a hosszu buszra ertetted, de en ugy latom, hogy a Kapos Volannak nagyon sok teren olyanok az adottsagai, hogy nagyot lehet vele alakitani. A regi vezer alatt (aki szinten jo szakember volt) az a mondas jarta, hogy legalabb a hangulat jo a cegnel, es ezt keves Volan mondhatja el magarol. Remelem a jo hangulat fennall az ujak alatt is.

Kaposvar/Somogy-topic ugyben korulneztem, de nem talaltam semmit. Viszont megkerdezem majd somogyi ismeroseimet.

Előzmény: takilaci (455)
SzigDani Creative Commons License 2000.02.27 0 0 457
Erre mondta Magyar Tanar Ur, hogy a hazai autobuszgyartas rakfeneje az volt, hogy "Az oroszok ugyis megveszik!". Illetve gyartani gyartottunk, mint a guzu, csak fejlesztes nyista!

SzigDani

Előzmény: takilaci (453)
Carpy Creative Commons License 2000.02.25 0 0 454
A Kapos Volan az elre tor...

Valoban, a vezerigazgato es uagigazgato-valtas most kezdi ereztetni a hatasat. Mintha kezdene megnyilni Somogy megye kapuja a tobbiek elott, a Kapos Volanra is atragad talan a jaratindito laz. Nagyon jot tenne Del-Dunantul kozlekedesenek....
Uj szelek fujnak bizony, erosebbre tervezik a marketinget, aminek egyelore elso lepese a hirdetesi feluletek ertekesiteseben merul ki, de lesz ez meg talan jobb is.
14,5 meteres buszrol: tudtommal a Kisalfold es a Zala Volan is fontolgatta a dolgot, hogy a legerosebb jaratara hosszu buszt kuld. (Kisalfold: Gyor i: 14.00, Bp i: 20.30, Zala: Zeg i: 5.10, Bp. i:14.00)
A Kisalfold vegulis az emeletes megoldast valasztotta, a Zala emeletes buszrol hallani sem akart, inkabb hasonlo fekvesben ujabb jaratot inditott.
A Kapos melyik jaratara akarja tenni a hosszut? Valamelyik pecsire? Szombathely? Gyor? Budapest?

Előzmény: takilaci (452)
TRA 395 Creative Commons License 2000.02.25 0 0 451
Ja. En is megyek két napja az Ĺrpád-hídi busz állomáson, és szembôl mikor megláttam, azt hittem valamelyik 435-ös el is menetem mellett, de amikor hátulról láttam, teljesen ledöbbentem. Típus IK 438. 1996-ban gyártva. Frsz.: GVP-031. Hol volt ez a busz eddig? Vin száma 4 ajtót ír pedig ô csak 3-t birtokol. En is azt kérdezem ki tud róla többet, van valakinek Szentendrei kapcsolata?
MIHI Creative Commons License 2000.02.25 0 0 450
tud vki mesélni a Volán Ikarus 438-as buszáról?
Grimbi Creative Commons License 2000.02.25 0 0 449
Bocsi, hozzáragadt a kezem az enterhez
Grimbi Creative Commons License 2000.02.25 0 0 448
Carpy!

A múltkor kaptam egy emilcímet a megállólétesítéshez, de onnan még nem kaptam választ, pedig jó lett volna már elkezdeni. Esetleg egy telcsi számot nem tudnál ahol érdeklődhetek?
A Volános információnál nemsokat tudtak informálni.

Előzmény: Carpy (445)
Grimbi Creative Commons License 2000.02.25 0 0 447
Carpy!

A múltkor kaptam egy emilcímet a megállólétesítéshez, de onnan még nem kaptam választ, pedig jó lett volna már elkezdeni. Esetleg egy telcsi számot nem tudnál ahol érdeklődhetek?
A Volános információnál nemsokat tudtak informálni.

Előzmény: Carpy (445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!