Ja, és elnézést kérek mindenkitől, akinek ígértem valami alkatrészt, a fagyis szezon pörög ezerrel, vagy kocsit gyártunk, vagy rendezvényekre rohangálunk, lassan már többet alszunk a buszban, mint otthon.
A mopedautós találkozót is útba akartuk ejteni, de Siófoknál nem bírtam már tovább vezetni, ott aludtunk a Tesco parkolóban. Másnap meg vinnünk kellett a megrendelt fagyis kocsit Nagyatádra, ott viszont úgy elment az idő, hogy nem fért már bele a szekszárdi kitérő hazafelé.
Kell még neked a vaskarika a fékdobhoz? Hurcolom magammal március óta, de azóta se sikerült kivinni 14 órakor az állomásra. A sógorom a Digépnél dolgozik, az neked elvileg nincs messze. Ha jó neked, odaadom neki, és vagy a portán, vagy az irodában átveheted.
Rég jártam itt.. Most, microkar kipufogót keresek Az is jó lenne, ha a hátsó dobtól a első rész lenne.. a dob után 5 cm töl.. Az enyém ugyanis kettő darabból van, bilinccsel fogatom össze. Mailban, vagy telon lenne jó. Mailom: vorikiraly@gmail.com //tel 06 70 31 31 724
Vagy hogy hol találom pontosan a leállító szelepet? Hogy tudom megnézni, hogy jól működik e....esetleg van e köze ha mondjuk már nem mai az akkumulátor?
Sziasztok.A méhecském november óta elérte 5000km.Így kapott uj szűrőket új olajat.Ja és új szíjat ami csodával határos módon kibírta a 70km nem szakadt el. :)Sikerült szert tennem 2 rosszabb külsejü tükörre aminek az álitói jók voltak így visszakapta a gyári tükreit.Amit megvételkor kaptam hozzá.Hosszú babra meló de a 4ből lett 2 tökéletes.
Az lenne a kérdésem, hogy mi lehet az oka annak, hogy az Aixam 400ason néha elsőre sikerül a leállítás van hogy 5-10 közötti próbálkozás után csak? A gomb benyomása után kell várni vmennyit vagy nem vagy mi szokott a gond lenni? Miért lehet, hogy egyszer elsőre megy máskor meg csak alig akar megállni....?
A több olajhoz át kell alakítani a régebbi aixamok olaj betöltő kupakját, ahogy már sok éve leírták. Legutóbb "oljeg12" csinált ilyet be is fényképezte.
.A beöntő nyílás csavarján van 1 ábra és nekem úgy tűnik ,hogy a beöntő csavar maga a nívó pálca is ,vagy nem jó gondolom?0,7 l olajjal a váltó felét sem éri el a szint
Szerintem onnan fúj a szél , hogy ezek a Comex irányváltók alapesetben a kis 50 ccm-es motoros háromkerekűekhez lettek kifejlesztve . Mint például ebben a Charlyban . Onnan lett megörökölve maga az építési elv .
Ezekben a masinákban jellemzően vízszintesen áll a dolog , vagyis a három ( a képen éppen kettő ) csapágy alja egyformán éri el az olajat . A négykerekű dízel mopedautók közül azokban , amikben a motor a difi fölött van ( Ligier , Tasso) szintén vízszintes a három tengely elhelyezkedése -- ezekben ritkán szokott gond lenni a csapágyakkal . Azonban ez a motorelhelyezési mód kedvezőtlen súlypont elosztást eredményez , ezért a legtöbb típusnál a motor mögé rakták az irányváltót ; a stabilabb úttartású járműben ehhez függőlegesre kellett billenteni a difit -- és emiatt a legmagasabb fordulaton pörgő szekunder tengely kerül legtávolabbra az olajszinttől , a percenként 8000-et forgó csapágynak csak a többiek által felszórt olaj jut . Ha az olajszint netán csökken , akkor még kevesebb .
Többször találkoztam főleg Aixamnél csapágyhibával , vagy kikönyökölt difiházzal . Valószínűleg a gyárba is eljutottak a visszajelzések és emiatt megemelték a későbbi gyártmányoknál a még vízszintes korszakban megállapított 7 decis olajmennyiséget .
Szia! Én ma töltöttem fel a váltót olajjal. 0,7 l ír a könyv .A beöntő nyílás csavarján van 1 ábra és nekem úgy tűnik ,hogy a beöntő csavar maga a nívó pálca is ,vagy nem jó gondolom?0,7 l olajjal a váltó felét sem éri el a szint.A másik kérdésem mivel egyezik a kubota motor légszűrője?
Halihó tisztelt fórumozók ! Segítséget kérnék . vásároltam egy aixam 400 ast . ha tudna valaki segíteni , hogy milyen és mennyi olajat vegyek a motorba azt megköszönném