Haverom most költ a 3 éves VW-je évi rendes szervizére 250.000 Ft-ot! Én a hallatára lehidaltam! 13 év alatt nem költöttem ennyit a sárga villámra! :)))
Azt nem tudom, de miért fontos ez??? Az 1,3-as sem egy béjemvé :) bár lendületesen lehet haladni vele, de a kis literes szerintem katasztrófa! :( Bár bevallom, nem volt olyanom! DE! Használt ojtót állapotra veszünk, nem színre, bólogató kutyára, meg felszereltségre! Szerintem!
A mi 1,3-asunk új korában 6,5-8,2 liter között fogyasztott, azóta nem mértem! Megyek vele minden nap, kíméletlenül! :)
A miénk 4 éves korában, 9 évvel ezelőtt lett cserélve, tönkre tette a csodálatos áfor benzin, mert akkor még híre sem volt az E85-nek. De én abba hagyom veled a vitát, mert meddő dolgokra sem időm, sem kedvem. :)
Jó kérdés, mert úgy tudom, véglegesen akkor vonják ki, ha a bontó kiafja az igazolást az átvételről. De ha még nagyon régen ki lett vonva, van mód forgalomba helyezni. De lehet rákérdezek illezéked helyen.
Joghoz ért valaki? Van egy személygépkocsim több éve "ideiglenesen forgalomból kivonva". Ez félévente pénz és tortúra. Ha végleg kivonatom a forgalomból valaha vissza lehet vezetni, levizsgáztatni?
Nem rémlik mikor tegeződtünk így össze, de legyen.
Tapasztalatból beszélek, felesben nincs semmi hibaüzenet, rosszabbul húz a kocsi, cseréltem már ac-t emiatt, kb 1 év alatt szétkapta a gyári ac-t. Persze kb 50-ezerért ajánlottak etanol állót, de mikor térülne meg ? A saját véleményedet, tapasztalataidat ne kinyilatkoztatásként közöld!
Az én tapasztalataim szerint az a nettó hülyeség amit te írtál.
Amúgy amit az E85-ről írsz nettó hülyeség, nem fogyaszt többet belőle a kocsi, és nem megy rosszabbul, és az AC-t sem teszi tönkre, sőt! Több éves tapasztalat alapján írok, nem a levegőbe beszélek!
Leírom a tapasztalataimat, hogyan sikerült átrugdosni műszakin a füstölős wagont, méghozzá korrupció mentesen.
Az enyém kb 250ezret futott és hideg indításkor füstölög, de pár perc után és üzemmelegen már nincs látható füstje. 2000 km-en kb 3deci olajat eszik. Sokat ment, de mindig jó olajat kapott, évente cserélve.
A következő trükkel sikerült letornászni az emissziós értékeket. Műszaki előtt közvetlenül olaj csere, minőségi 10w40-es résszintetikus olaj( jelen esetben mobil2000). Felesben etanolt tankoltam, hogy tisztább levegő jöjjön a végén és mentem 30 km-t 4000 feletti fordulatszámon, hogy kiégjen a trutyi a katalizátorból. Innen egyenesen a vizsgaállomásra mentem, jól átforrósodott motorral és minden érték megfelelő lett. Két év múlva már valszeg nem ússza meg de addig spórolok a javításra. Persze emellett még kb 50ezret költöttem alkatrészre. (kézifékkötél, hátsó fékpofák, gumi fékcsövek, izzók, gyertyák, gyertyapipa, meg az apró.) Az első lámpákat is kiakarták velem cseréltetni, mert besárgult a búra
(műanyag), de azt polírozással megoldottam. Szóval átsiklott a műszakin.
Amit leírtam az nem garancia semmire, csak a saját tapasztalataimat írtam, mindenki saját felelősségére alkalmazza. Etanolt csak erre az alkalomra tankoltam, huzamosabb használata veszteséges lesz. Alig olcsóbb a benzinnél, többet fogyaszt vele az autó és rosszabbul megy. Emellett kifingatja az üzemanyagszivattyút (saját tapasztalat).
Szia csavarlazító vagy wd 40 de csak óvatosan mert igy jársz te is mint én :Djah ha sikerül középen az alátét alatt van egy gumitömités és egy pici zégergyűrű utána lejön
A következő problémával fordulok hozzátok. A párom Wagon R-jében halódik az ablaktörlő mechanikája. Ki akartam szerelni de a hat csavarból négy elfordul. Van valakinek ötlete hogyan lehetne kiszerelni?