Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tarzaan Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194280
Lol! Aztán mitől is lenne az idei legjobb?
Előzmény: Törölt nick (194276)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194279
vagy ő idősebb., csak az agya ragadt meg az óvodában:P
Előzmény: Bosco (194278)
Bosco Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194278
Ez a gyerek tényleg kb 14 éves lehet :)))
Előzmény: Tarzaan (194275)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194277
Nem fogunk lehülyézni, ez a véleményed, jogod van hozzá. sx7-tel is jól evitáztunk az MS-Webber ügyről anélkül, hogy egymást szidtuk volna.
Előzmény: laccolt (194273)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194276
Ezzel nagyjából egyet is értek. Ezért is szeretném, ha az idei legjobb nyerné a vb-t, aki pedig Kimi Räikkönen. De ha mást nem, legalább szipkázza el a futamgyőzelmeket a hobbittól, esetleg Montoya is besegíthetne, addig sem mutogat, mint valami idióta.
Előzmény: laccolt (194274)
Tarzaan Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194275

Hülye!

 

 

Előzmény: Törölt nick (194229)
laccolt Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194274
A logikádat követve Schumi idén begyűjtötte volna a 8.-at :))
Ha sem az autó nem szarik be, sem a gumik, ő hozza magát, simán nyer :)


De idén Kimi+Meki majdnem ua, mint tavaly Schumi+Ferka...csak a Meki nem olyan megbízható. De min annyival jobb a többinél.
Előzmény: Törölt nick (194256)
laccolt Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194273
Én is biztosan le leszek hülyézve, de nekem is sáros JuanPablo a balesetben.
Monteiro alapból hibás, mert egy Jordannal illik lehúzódni a pichába egy Meki elől, és ő ezt nem tette elég hatékonyan.

De az életből vett példával alátámasztva:
- ha egy nagy és drága autó megy előttem (egy Merga,BMW,Volvo,stb...), óvatosabban megyek, mert az enyém a szarabb, a rosszabb fékekkel, tehát sanszos, hogy nem fogok tudni megállni mögötte
- ha egy skoda megy előttem, tudom, hogy jó esélyem van a megállásra, időben

De ha a farok Mergás bevág elém, mert hogy majd úgyis megállok, de ő rosszul mérte fel a távolságot/időt/csillagok állását, akkor tuti eltrafálom a seggét, és azért nem én vagyok a hibás. (mégha közúton általában az a sáros, aki hátul van---köv.táv)
Előzmény: Mnemomic (194239)
Hoppázó Beléndek Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194272

ezt hogy érted? igen vagy nem?

Előzmény: Törölt nick (194269)
Hoppázó Beléndek Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194271

"There were some suggestions that the problem could have been related to the angle of camber that Williams used on their rear wheels, but this has been ruled out by Dupasquier."

 

pedig erre gondoltam én is, mint lehetőség vagy magyarázat.

Előzmény: Abraka Dabra (194264)
Hoppázó Beléndek Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194270

"There were some suggestions that the problem could have been related to the angle of camber that Williams used on their rear wheels, but this has been ruled out by Dupasquier."

pedig erre gondoltam én is, mint lehetőség vagy magyarázat...

Előzmény: Abraka Dabra (194264)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194269
Előzmény: Hoppázó Beléndek (194257)
cyd Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194268
Kimin szokott lenni. Fekete.
Előzmény: Törölt nick (194267)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194267

jé tényleg,

pedig 2000-ben még biztos hogy volt.

Előzmény: Törölt nick (194265)
laccolt Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194266
Ja, igazad van, nem vettem észre a vesszőt, így újra olvasva igazad van :)

A vesszőtlen verzióban úgy értettem, 15 pontot adtak MS-nek :)
Előzmény: Abraka Dabra (194262)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194264
Michelin: Williams Tyres Not to Blame
By Jonathan Noble Monday, 22 August 2005 15:17

Michelin's Pierre Dupasquier believes the tyre failures that Mark Webber and Nick Heidfeld suffered from at the Turkish Grand Prix were probably caused by the rubber making contact with a part of the Williams car.

As investigations continue into the exact cause of the failures, which led both Williams drivers to suffer two right-rear failures each, Dupasquier claimed his initial belief is that there was no fault with the tyres supplied to the team or the way they were being used.

"It's currently under investigation but it's clear it's something not related with the tyres," said Dupasquier. "Our friends from Williams and ourselves are working hard to establish what happened, but they will be the ones that will know it first."

Even though Dupasquier claimed it was too early to say exactly what element of the Williams car would cause the problem, he believed it could be that the tyres were rubbing on a part of the car.

"It could be contact with some part of the bodywork," he explained. "The chassis is so strong that we don't expect anything bizarre from that side. I don't know what happened; we'll have to analyse and understand it."

The possibility of the problems being the result of the tyres rubbing on bodywork has been fuelled by the fact that Williams technical director Sam Michael mentioned that the team had encountered a problem in that area during qualifying.

"We need to see what it really was," said Michael. "It's a piece everyone has, so we don't know if that was the cause or not.

"But it's too early to speculate. We'll go through all the data, see all the things that could be the reason and then we'll work with Michelin to try to establish what happened."

Although Michelin warned all their drivers about cutting inside the kerbs at Turn 13 prior to the race, Dupasquier believed this area of track was not the cause of Williams' problems.

"We did realise the kerb on the inside of Turn 13 was not friendly, so we warned all the teams to tell their drivers they would risk damaging the tyres if they would cut Turn 13 too much. It wasn't the problem Williams experienced, though, I can tell you."

There were some suggestions that the problem could have been related to the angle of camber that Williams used on their rear wheels, but this has been ruled out by Dupasquier.

"The figures we have for camber are correct, so it should not be that, but you never know," he said.
laccolt Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194263
És ki fogja megelőzni? Talán az idén még a Ferrarinál mindig gyengébb toyota, vagy a szintén zenész honda? Na, st, ezt gondold át még egyszer :)

Vagy Ms lesz az idei top-pilóták mögötti első ember, akár szar a Ferka, akár nem, vagy nem lesz sehol, de akkor meg te is bevállalhatod, hogy az idei Ferka sokkal rosszabb, mint akár a Toyota, akár a Honda (abban asszem megegyezhetünk, hogy se Gomb, se KamikazeSato, se Ralfi, se Jarno nem olyan szintű pilóta, mint Schumi...talán Button közelebb van hozzá, mint a többiek)
Előzmény: Törölt nick (194232)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194262
Na jó akkor matematika neked is.
MS 55 pont
Montoya 40 pont

Különbség 15 pont
MS kapott 10 pontot USA-ban, ha azt levonjuk marad 5 pont különbség. Mondd meg nekem ebben mit nem értesz, örömmel segítek:P
Előzmény: laccolt (194259)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194261
vagy esetleg ők is.
Előzmény: Haja (194260)
Haja Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194260
Vagy a Williams... Ha sikerül összerakniuk végre egy normális kasznit, akkor ők meglepetést okozhatnak a Cosworth-tal. Ne feledjük, hogy messze nekik van a legtöbb tapasztalatuk V8-asok terén, és ez nagyon jól jöhet jövőre a Williams-nek.
Előzmény: Törölt nick (194247)
laccolt Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194259
Hm...MS-nek 15 pontot adtak Indyben? :P
Előzmény: Abraka Dabra (194231)
Abraka Dabra Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194258
Még jó hogy nem Monteiróról:)))
Előzmény: laccolt (194255)
Hoppázó Beléndek Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194257

érvek? tények? azt szoktad te is kérni...

én az a tipikus méjnsztrímes csávó vagyok, remekül kiismertél újra!

 

Még1x megkérdem, mint AB tarzántól : szerinted szándékosan szabotálják a rönószekondari fostalicska autóját, ezzel sok $tól megfosztva saját magukat?

 

IGEN/NEM?

 

q2 : valaha egy nanoszekundumra is felmerült benned, hogy nem neked van igazad, mindenki mással szemben?

 

IGEN/NEM?

 

a válaszokat ollóval kivágva és borítékban küldd el az "asylum for fisico" címre lécci, ahol amúgy már várnak türelmetlenül! Vigyázz, csak 5 versenyes moratóriumot kaptál, aztán visznek maguktól!

 

Előzmény: Törölt nick (194251)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194256

Milyen érvek vannak? Mert én nem vettem ki egy komolyabbat sem. Az, hogy jaj, dehát a Renaultnak kell a csapatvébé, miért basznának ki Fisichellával szintű dolgok ismétlődnek, kár hogy én egész másról beszélek. Az, hogy a versenyek 38(???) %-ában be sem ér, az szted az ő hibája? Mondjuk egy kanadai 1. hely elvesztése vlaami hidraulikai faszság miatt? Az átlagolás teljesen értelmetlen ez esetben, azt kéne már észrevenned, hogy itt 14 versenyből 11-en volt olyan műszaki vagy boxkiállásos probléma, ami miatt a csapat tehető felelőssé, és nem a versenyző. Legalábbis a 80%-áért. A maradék négyben Ausztrália van, Indy, ahol nem volt futam, és Hockenheim, ahol a Szato miatti ütközés volt, és ki akarták Fisichellát hívni, hogy végleg adja föl, de továbbment és 4. lett. A töbi futamon vagy kisebb, vagy nagyobb malőr volt. És ezt kábé 30 pont bánja.

 

Fisichella összesen 2 futamon volt ténylegesen Alonso tempójától elmaradva, ez pedig Sepang és Magny-Cours, 2 futamon pedig olyan hamar végetért a versenye, hogy még csak értékelni sem lehet (Bahrein és Imola). Ez így összesen 4, ha a nürburgringi lefullasztást is a számlájára akarjuk írni, akkor 5. A többi 8 futamon simán ott volt a dobogó, de 1 kivételével mind elúszott a csodálatos team-spirit miatt. 

Előzmény: vakrepulo2 (194235)
laccolt Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194255
És, ő nem beszélt Montoyáról, hanem Trulliról :)))
Előzmény: Abraka Dabra (194216)
cyd Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194254

Üdv!

 

Gondolom Monteiro-ról már levettétek a keresztvizet. :)

A lényeg: jól láttam, hogy Button már korábban is megelőzte Alonso-t? Csak pont, akkor vették el a képet a rendezők, majd amikor újra őket mutatták, akkor már megint FA volt elöl és nem sokkal utána nyomta le JB?

 

Szerintem nem volt valami nagy verseny. Nézétek volna inkább a GP2-t, na az verseny volt. :)

hitman Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194253

tessék röhögni:

 

[22/08/05 - 04:03]

function openwindow(url,title,options) { window.open(url,title,options); } Montoya to blame for contact
Says Tiago Monteiro





Juan Pablo Montoya only has himself to blame for throwing away a second-place finish in Sunday's Turkish Grand Prix, according to the man who inadvertently caused his downfall.

Montoya was all set to follow victorious team-mate Kimi Raikkonen home in the inaugural race at Istanbul Park and hand McLaren their first one- two finish for more than five years. But just three laps from the end the Colombian was hit by Jordan driver Tiago Monteiro and subsequent damage to his car caused him to hand second place to Raikkonen's Renault-driving title rival Fernando Alonso.

"Montoya overtook me but then he crossed back in front of me and he braked very hard. I braked very hard too but I couldn't avoid hitting him,” said Monteiro. "It is so stupid. He is the first one to talk about that in the briefings, you don't move position when you are in the braking zones, and I don't understand what he was thinking."

Montoya has grown a reputation for making mistakes and whether that is fair or unfair his team chief Ron Dennis admitted he was disappointed the Colombian had not avoided the situation in the first place.

"He (Montoya) pushed a bit too hard," said Dennis. "I am upset at Jaun Pablo, to a certain degree but at the end of the day his car shouldn't have been damaged by a backmarker, especially one that's two laps down.

"Overall it was a dominant performance, the car has never missed a beat in any of the practice sessions prior to the race. But (the incident) spoiled obviously a perfect day and gave away two points to Renault."


Montoya, a veteran of 79 Grands Prix, shrugged off the incident as "a bit of a shame", placing the blame squarely on rookie driver Monteiro, who only joined the Grand Prix field this season.

The collision pitched both cars into a spin but Montoya had built a large enough advantage over Alonso to stay just ahead when he returned to the track with just two laps to go. But the crash damaged his car's diffuser, which provides a significant amount of downforce and gives the car grip, and he understeered off the track at turn eight on the penultimate lap, allowing Alonso to sweep right through.

Montoya said: "We were just cruising to the end, I knew I didn't have to push, I had three laps to go and I had six seconds, I could lose two seconds a lap and still have finished second. It wasn't a problem. I passed Monteiro and then he just hit me right in the middle at the back so all the diffuser was broken. I was shocked, but I looked in the mirror the rear wing was there.

"I went through the first few corners and the car felt alright so I went as I did every lap into turn eight and just went off. It's the only fast corner here and I had no rear grip."

 

Bosco Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194252
Hülye.

:)
Előzmény: Mnemomic (194239)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194251
Döbbenetes az a szintű sötétség, ami a te fejedben uralkodik. Most röhöghetsz, bújhatsz a topik mainstream-je mögé, fikázhatsz, de sajnos halványan sem voltál képes kivenni, hogy mit írtam. De inkább ne kérdezz vissza, ne fárasszuk magunkat egymással.
Előzmény: Hoppázó Beléndek (194236)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 194250
és?
Előzmény: HondaVuk (194249)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!