No.. Úgy alakult, hogy visszajöttem.
Igaz, biztos hatalmasak lesznek ott a tömegek. :c)
De mivel oly jó dolgom van, hogy kaptam saját katicás "Lienka" feliratos kitűzőt, majd kitűzöm magamra, ha nem jön össze másképp. :c))
Énis, énis!!!! Viszont logisztikai porblémák miatt Rákoson fogok felszállni. A vonat elején leszek, de ha nem találjuk egymást, akkor a Gödöllő Állami telepek mh-n leszálló tömegből próbállak Titeket azonosítani.
A vonat tehát 8.20-kor indul a Keletiből, de miután gödöllőiek is jelezték részvételüket, ezért leszállás után meg kellene várni a 9.21-kor Hatvan felöl érkező szembevonatot.
RP-DDK szintemelkedése Szekszárd irányából 6800 m, Írott-kő felől 6100 m. Ám Írott-kőre is fel kell mászni valahogy, tehát számolhatsz az első értékkel.
Múzsla!
Alig van minek megszépüknie, mert már akkor is az volt. Ott is élveztem a kerékpározást, csak a homok az valahogy nem a kedvencem, ennek ellenére már most gondolkodom a Corvinon :-) Pedig ott is van homok.
Tibet
És mit szólnátok ahhoz, hogy ahol pl. piros kereszt jelzés van, azt nem lenne életbevágó azonnal átfesteni sáv jelzésre, maradhatna szépen úgy, aztán majd egyszer, utólag, ha lesz az egészből valami? Régebben pl. volt ilyen a DDP meg a Kohász Kék esetében is egy-egy rövidebb szakaszon és ettől még működött a "rendszer".
2. Pontosan én is ezt találtam ki, abszolút ez a leglogikusabb megoldás, ez a legkönnyebben kivitelezhető. (Ezzel együtt azért így sem 2 napos munka!)
3. Jó ötlet a felvetés!
4. Megoldható a továbbvitel! A Visegrádi-hegységben nem kell elvinni Esztergomig, hanem előbb, Basaharcnál átvinni a komppal Szobra. A Börzsöny délnyugati-déli részében át kéne cserélni néhány más útvonalat a pirosra, majd Kóspallag, Szokolya irányából Szokolya vá.-nál elérné jelzésünk a Börzsönyi Pirosat, onnan észak felé már azon haladna. Annak dél felé eső szakaszát Verőcéig piros keresztre kell festeni természetesen.
5. Abszolút logikus, úgy kell csinálni, ahogy írtad.
Az eddigiektől keletebbre már valóban több gondolkodást igényel, hogy hogyan lehetne összehozni minél kevesebb festéssel a folyamatos pirosat.
Hát végre sikerült magamat átrágni az elmúlt napok termésén.
A Piros-túrákhoz:
1. Ha a KDP-t Zircről továbbvezetnénk Eplénybe, akkor visszacsatlakozna önmagába, a jelenlegi útvonal szerint (egy fordított 9-es alakzatot formálva).
2. Ha össze akarják kötni a DDP-vel/le akarják vezetni a Balatonhoz, a legjobb megoldás szvsz az lenne, ha Eplényből felvezetnék a csigavonal végéhez, Zircre, Zirc és Papod között csak az iránya fordulna meg, innen a P+ jelet kéne visszafesteni P-ra a Márkói malomig, onnan már most is P vezet Paloznakig. Ezzel egyidejűleg a Papod-Eplény szakaszt vissza kéne festeni P+-re, akárcsak a Márkói malomtól nyugati irányba vezető mostani P jelzést.
3. Szárról lehetne folytatni a P jelet Bicskére, onnan már van P Somlyóvárig, onnan célszerű lenne a Keleti-Gerecsén átvezetni Piliscsévre, ahonnan már létezik egy P Esztergomig.
4. A keleti országrészbe körülményes lenne átvezetni, mivel ott gyakorlatilag már majdnem végig létezik egy folyamatos P jel, Drégelypalánktól Ópusztaszerig (ennek része a Pest megyei piros), és 10 km-rel arrébb Mindszenten indul egy másik piros, amely egészen a Nagylakig vezet. Ha a kimaradó 10 km-es Ópusztaszer-Mindszent szakaszon az Alföldi kék mellé felfestenék a pirosat is, akkor az gyakorlatiag nagyjából É-D-i irányban átszelné az országot a szlovák határtól a román határig.
5. praktikusan az É-D pirosat lehetne folytatni Drégelypalánkról Nagyorosziba, innen van egy "cserháti piros" Nagyoroszi - Érsekvadkert - Mohorán át az országos kékig, régebben vezetett tovább (többhelyütt a kékkel) Nógrádsipek -Hollókő - Felsőtold - Garábon át Mátraszőlős-Hasznos v.m-ig.
6. Győr-Moson-Sopron megyében is létezik egy P, ami tudomásom szerint jelentős hosszúságú.
7. A Zempléni-hegységben három, egymástól független P jelzés létezik. Az egyik a Kossuth út Szerencs-Olaszliszka között, papíron 26, valójában 42 km hosszúságban. A másik a Rákóczi út a sárospataki vár és a füzéri vár között, papíron 55-58 km, valójában 72 km hosszú. A harmadik pirosnak nincs külön elnevezése, papíron 20 km hosszú, szintén Sárospatakról indul, de a vasútállomásról (így nem találkozik a Rákóczi úttal) és Mikóházára vezet (ez az út része a "Borsod szép útjain" túramozgalomnak).
én is ma reggel vettem meg, az újságos néni betett engem a toptenbe, ami az egzotikus lapokat vásárolókat illeti.. és megállapítottam, hogy kissé rendszertelen a megjelenés, erre csak bólogatott..