És főképp a vásárhelyi fordákat ismerőktől kérdezném:
Lehetséges, hogy láttam az egyik hódmezős kocsit (Hmvhely -> Szeged, Indóház tér) utasokkal az Aradi vértanúk tere (Hősök kapuja) felé közlekedni a reggeli órákban? Ha igen, melyik ez a járat (akár csak másodrész), ami erre betér?
Január 1-től újra a Tisza Volán végzi az igási, rákosi, királyhegyesi járatokat. Az ML ezeken a vonalakon kis befogadóképességű járművekkel vígan el tudta látni a feladatot. Tehát LYG bőven elég, és igen spórolunk egy normál buszt. Amúgy Igásra és a helyi járaton szokott dolgozni. A régi ML-es járatokon még FGM-328 dolgozik és besegít néha 1-1 C56.
A biztosítók malmai elég lassan őrölnek, meg hát ugye majd az alkatrészre várás. Annyira nem is súlyos:S, bár a szélvédőkeret némi deformálódást mutat. A mellfalváz nem sérült komolyabban, de a mellső lépcső, az utasajtó, és a jobb oldalváz lépső körülötti része igen. A poliészter homlokfal sem sérült annyira, de szerintem az is cserés lesz.
Z-randszám egyik pontja: A Magyarországon forgalomba helyezett jármű esetében a jármű forgalomból történő átmeneti kivonását kell kérni járműnyilvántartásból külföldre történő értékesítés miatt!
Akkor a leállított kocsikból vittek ki Romániába, ha nem tévedek!
BOX 605
BRN 962
BRN 963
LPA 368 (BHJ-909)
ELR 569 Lehet tippelni vagy majd esetleg valaki le írja melyiket vitték el az 5db 280-as közül...
A tegnapi nap három óra körül két db Tiszás Ikarus 280-as(helyi kivitel) "száguldott" a 47-esen Hódmezővásárhely irányában Z-s rendszámmal. Esetleg tudja valaki hova igyekeztek;)?