Előrebocsátom, hogy ismét nem voltam elragadtatva kedvenc KCSV-imtől...
Első körben 1332. Már úgy hoztam ki, hogy a délelőttös "HAJTÁS JÁRMŰ" hibával írta tele a papírját... "JAVÍTVA, ÁTVIZSGÁLVA"... Aha... El is jutottam vele a Gubacsi-Határig... Kiakku-beakku, végülis elmúlt, aztán el is vették tőlem Körútnál.
Helyette kaptam egy 1337-et. Ami alapjaiban nem volt vészes, csak:
- Ne csússz meg, mert eldobja az agyát. Akksizás...
- Titkárnéni egyik akkuzásnál beszél, utána 2 körig nem, aztán megint... Beszéltem helyette én :o)
- Akksi igen sűrűn nem tölt, kis idő után lekapcsolja az utastéri pilácsot, és a fülkeventit... Kellemes volt. Mondjuk ezt sajnos elfelejtettem beírni...
Végülis kezelhetőnek is titulálhatnám.
Kezdéskor kocsiszínben meg nézegettem, hogy épp viszik hátra pihenni a 1330-at... :o/
Illetve egy rossz élmény még máról: A Szent Imre herce hurcánál még mindíg kint az 5-ös, de ami nagyobb baj, hogy a fekvőrendőr is :o( Valamit azért azzal illene csinálni.
És egy picit sem meglepő eset: Mester-Haller. Beálló körutas érkezik a lámpához, menne balra a Hallerra. Én érkezem szembe, mennék a körúti végállomásra. Köztudott, hogy ha a jelzés végén mész ki, akkor a körutas bukja az övét mire átvánszorogsz, de a köv. körben kapja egyből. Én odafelé elbuktam az 52-es miatt a Szent Imre herceget, a Szabótelepet, a Kossuth Lajos utcát, a Határ utat. Kiknyarodni egy beálló 3-as mögé sikerült, ami a Gubánál előttem még kézi állítású váltót is lökött, majd az Illatosnál egy botos Bácsi szállt fel, szintén egy jelzés. Tesconál is pont elment, mert ott szállt le. Lecsúsztam a Könyvesről balra szabadról, következőleg egy odatévedt beálló elvitte az enyémet, és ez a kedves lámpa ilyenkor a következő körben sem ad (csak itt 6 percet álltam) Így ezek után már picit morcos voltam, és egy lassabb utas miatt már csak a jelzés közepén tudtam átszedni a lábamat a Halleren. Bunkó körutas micsinál? Kezét széttéve magyaráz a fülkébe, majd amikor mellette elhaladtam, beleugat a hangosba, hogy "Gratulálok hülyegyerek, Király vagy!" vagy valami ehez hasonlót. Jobbnak láttam továbbmenni, mert lehet hogy nem éppen kedves hangnemben cseréltünk volna tovább eszmét...
Tanulság: "K*cs*g körutas, soha nem fogok ott sietni senki kedvéért, illetve egyértelmű, hogy neki sietős, hiszen életbevágóan fontos azon a jelzésen hazamenni. Az, hogy én 2 perccel később indultam vissza, mint ahogy kellett volna (A 12 perces tartózkodás helyett...), az nem fontos. Végülis csak egy forgalmi járat... Gratulálok Neked, 2027-et terelgető kedves Kolléga! Hogy szüljél farfekvéses süncsaládot annyi idő alatt, amennyi időveszteséget okoztam Neked, Te paraszt!
Azért nem 5 perc alatt merül az le. Csak lehet fel sem tűnik, hogy a piros lámpa világít...
A 1419-en is többet világít a piros, azaz nincs töltés, mint amennyit van. De 25 V alá nem ment le így se az akksifeszültség, ilyenkor is csak az ajtók voltak lassabbak. Sajnos már egy ideje ilyen, műszak tud róla, de gondolom nincs alkatrész. :S
Na a mai nap is megvolt a 1346 bevontatása a 17-esről (de ma este nyolcig kibírta, nem reggel 10-ig, mint általában) 1436 jött érte a Bécsi útra a 24-esről. 1301-1431 csatolva a bartókon Kelenföld felé, 1431 halt meg. 1468 pedig a 2-esen, mint egyedüli ICS.
Köszi! Akkor innen üzenem a főnökömnek, hogy ebben az időszakban leszek szabadságon. :-) (Bár a körúton a buszpótlással nem szokott gond lenni, főleg az első napokban nem.)
Semmi bántó nem volt a válaszában. Lehet hogy én fogalmaztam úgy a válaszomban, hogy ez jött volna le belőle? - - - Gondolom azért az Astoriázás idején majd a megfelelő osztály megrendeli a matricákat, amik az iránytáblákon lesznek. Mert gondolom lesznek. - - - Még mindig érdekesnek tartom az elmúlt/aktuális vágányzár koncepcióját, hogy az oldaltáblákon van sárga matrica, a homloktáblán viszont nincs. De azt a 8 napot már kibírjuk így. :-)
Asszem pezsgőt bontunk. Bár mondjuk UV gépes biztos nem, de szivesen megiszom az Övét :o)
Tegnapi Űberpozitív a 17-esről: 1330. Állítom életem első hibátlan, tökéletesen vezethető, szép, kényelmes és kiváló KCSV-je. A tárcsafék, rögzítőfék és ajtójelzés lámpákon kívül a délután folyamán semmi nem villant fel. Ötös! Éljen a Magyar szaggató! :o)
Tegnapi Űbernegatív a 17-esről: 1355. Szokásosan ismét összevesztünk, bár ezúttal nem a számítógéppel. Utolsó kanyar, Bécsi felé, Margit kórház mh.: Kocsi elindul, rögzítő egyből be... Kiakku-beakku mindkét irányba 2x, automaták ellenőrzése... mindent megnéztem, csak nem oldott. Illetve oldott, de egyből bejött. Tehát igen érdekes bakkecske üzemmódban de sikerült beszenvedni a végállomásra. Vittem volna be a tartalék 1417-et, erre oda kellett adni a kolléganőnek ehelyett a fos helyett... :o( 21:40 körül megjött a szerelő, és fél 11-re sikerült belőle egy üzemképes talicskát összehozni... :o/ Végülis szerettem volna túlórázni, de nem így...
Hiba: Rögzítőfék testkábele elszakadt, de úgy, hogy odalógott, ahova rögzítve kellett volna hogy legyen (Néha hozzá is ért, ezért sikerült beszenvedni Bécsig). Észre sem volt vehető, csak amikor egy hirtelen mozdulattól lefittyedt :o)
És a rohadék így hálálja meg, hogy a Nagyszombat és a Kolosy közti kátyúkba (igen, a sínen... :o/) direkt lelassítok 10-re...
Ősszel 1-1 naposak várhatóak. ( Krisztina krt) Október/ november hónaptól a Deák tér Astoria szakasz átépítése miatt csak az Astoriáig jár a villamos. ( több hónapos lesz)