Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisp113 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 12000

Te most komolyan szeretned kihozni belolem a TD-t?

Ismetelni dutom csak magam, ebbol amit idevagtal nem lehet messzemeno kovetkeztetest levonni. Tessek logolni par percet, legyen benne egy olyan kigyorsitas  ahol megall 5500-nal 2x, aztan toltsd fel es linkeld be. 

Azonkivul nem artana megemliteni, hogy mik vannak a hibataroloban.

Előzmény: istipapa (11999)
istipapa Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11999

szóval akkor mind a két mért érték szar?

Előzmény: kisp113 (11998)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11998

Hat baratom, kezdj el utanaolvasni mielott valaki eltanulja. A lambda 1 az 450mV-ot jelent. Raadasul nem pillanatnyi hanem kozepertek szamit.

Előzmény: istipapa (11997)
istipapa Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11997

Azt gondoltam.Csak a motor 5500nél nem forog többet.És épp az elöbb olvastam hogy a labda optimális értékének 1.0 körül kell lenni. Vagyis az egyes jó a másodiknál a kettőnél nagyobb ott szegény a keverék.Vagy rosszul gondolom?

Előzmény: kisp113 (11996)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11996

Olvasd el megegyszer.

Lambda Egy: 0mV
Lambda Ketto: 537mV 

 

B valasz: ezert kell eloadatot nezni, mert csak szegeny/dus van. Olyat nem fog kiirni hogy "mostjoooo"!

Előzmény: istipapa (11995)
istipapa Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11995

Az 1-es lambda 1,0 mV ,az előgyujtás nem megy feljebb. az nem gáz hogy a keverék arány szegény?

Előzmény: kisp113 (11994)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11994

Es mi a gond? Fottog? :)

Ebbol igy nem sok mindent lehet leszurni. Legkozeleb csinalj inkabb egy parperces logot toltsd fel valahova, felesleges fel oldal szemettel terhelni a forumot. Ami erdekes mondjuk, hogy az 1-es lambdad 0mV, el is vitte az integratort kicsit. Elogyujtas szoge nem megy tovabb? ... szoval csinalj egy logot

Előzmény: istipapa (11993)
istipapa Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11993

Ezt írja a diagnosztika!

 

OP-COM 100219a - PC alapú diagnosztikai program Dátum és idő>,19/04/2012. 20:4929 Műhely adatok> Kérem adja meg a műhely  nevét a Beállítások menüben. Kiválasztott modell>,1996,Omega-B,Motor,X 25 XE Vezérlőegység: KW82 protokoll inicializálva. ECU ID= HH,90492382,0261203588,2537355837,03,

Mérési adatblokk: Azonosító,0D

Akkumulátor feszültség,13.9 V

Indításgátló jel,Megérkezett

Indításgátló,Aktív

TPS jel (fojtószelep helyzetérzékelő),0.55 V

Szimulált alapjárati helyzet,Aktív

Szimulált teljes terhelés helyzet kapcsoló,Inaktív

Légtömeg érzékelő,0.80 V

Légtömeg érzékelő,15 kg/h

Hűtőfolyadék hőmérséklet,1.31 V

Hűtőfolyadék hőmérséklet,77 °C

Beszívott levegő hőmérséklet,3.66 V

Beszívott levegő hőmérséklet,17 °C

Motor típus,6 henger

Sebességváltó kódolás,Automata sebességváltó

Parkolás/üres kapcsoló,P - N  0V

Klíma információ kapcsoló (légkondicionáló),Inaktív 0V

Klíma kompresszor kapcsoló (légkondicionáló),Inaktív 0V

Hibajelzés (motor hibajelző),Ki 12V

Üzemanyagszivattyú relé,Aktív 0V

Előgyújtás,1 °FT

Gyújtótekercs  henger 1+4,Terhelés

Gyújtótekercs  henger 2+5,Terhelés

Gyújtótekercs  henger 3+6,Terhelés

Kopogás jel,Inaktív

Kopogás késleltetés,0 °FT

Másodlagos levegő szivattyú relé,Inaktív 12V

EGR szelep (kipufogógáz visszavezetés),Inaktív

EGR helyzet visszacsatolás (kipufogógáz visszavezetés),0.76 V

Benzingőz-szelep,0 %

O2 érzékelő 1,0 mV

O2 érzékelő 2,537 mV

O2 érzékelő hurok 1,Zárt

O2 érzékelő hurok 2,Zárt

Levegő/üzemanyag arány 1,Szegény

Levegő/üzemanyag arány 2,Szegény

O2-kör 1 integrátor,154 Lépés

O2-kör 2 integrátor,137

O2-kör 1 alapjárati BLM (tanult érték),128 Lépés

O2-kör 2 alapjárati BLM (tanult érték),128 Lépés

O2-kör 1 részterhelés BLM (tanult érték),128 Lépés

O2-kör 2 részterhelés BLM (tanult érték),128 Lépés

Hall-jeladó,Inaktív

Motor fordulatszám impulzus,Aktív

Motor fordulatszám,653 Ford.

Alapjárati levegő vezérlés,145 Lépés

IAC integrátor (alapjárati levegő szabályozás),127 Lépés

IAC tanulás eltérés (alapjárati levegő szabályozás),153 Lépés

IAC tanult jellegmező (alapjárati levegő szabályozás),132 Lépés

Kívánt levegő alapjárat,12 kg/h

Tényleges alapjárati levegő,13 kg/h

Kívánt alapjárat,600 Ford.

Befecskendezési impulzus,4.0 ms

Motor terhelés jel,1.3 ms

TPS terhelés jel (fojtószelep helyzetérzékelő),0 %

Járműsebesség impulzus,Nem érkezett 12V

Járműsebesség,0 km/h

Szívócsonk szelep 1,Inaktív 12V

Szívócsonk szelep 2,Inaktív 12V

Nyomaték szabályozás,Inaktív

Klíma lekapcsoló relé (légkondicionáló),Inaktív 12V

Diagnosztika kérelem,Inaktív 5V

Beat16D Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11992
Sziasztok! C20ne-re kuplung tarcsa meg szerkezet elado. 10e iranyarral. Este kep. Nem surgos csak sos.. :)
manta-z Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11991

jól beszélsz

Előzmény: Törölt nick (11990)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11990
A város az Budapest a többi az csak sima kocsikázás.Még Debrecenben sem tünt fel hogy a belvárosban lennék a forgalom szerint úgy átmentem rajta.Szóval a városi fogyasztással mindig óvatosan:-)
Előzmény: d.joci (11984)
manta-z Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11989

Leírhatnád mik a tünetek, bár nem hiszek a távgyógyításban, de hátha tudunk valamit mondani. A kompjúter hibakódokkal meg vigyázni kell, mert aki nem rutinos azt jól bevihetik az erdőbe...:)

Előzmény: istipapa (11987)
manta-z Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11988

Mit mérsz és mivel?

Előzmény: istipapa (11987)
istipapa Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11987

Üdv Urak!!!

Olyan segítség kellene hogy valami táblázat vagy valami hasonló diagnosztikához.Hogy a mért értékek jók vagy rosszak.

Istvánden Creative Commons License 2012.04.20 0 0 11986
Le volt rakódva az olajfuratoknál a szennyeződés. Az a bizonyos 2db be volt ragadva, (a golyó nem zárt vissza ) a többi petroleumba megáztatva, utánna motor tisztító adalékkal alaposan áttörölve. Pedig alig két éve ki lett cserélve az összes! :(
Előzmény: MvZoli (11981)
Rrobi Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11985

OFF:

 

Te, Enyingen a Pajor Agip kútjánál visszatették már az önkiszolgáló Karcher mosót? Nem tudod? Vagy megcsinálták már a kefés mosót?

Előzmény: d.joci (11984)
d.joci Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11984

Nekem szerintem sokat számít, hogy hiába megyek lakott területen, "város" nincs lámpa, egyenesen átmegyek (Enying,Balatonbozsok) 1x állok meg, amíg a gyerekek kiszállnak a sulinál, hazafelé meg felveszem őket, azon kívül csak tartom a sebességem.

Előzmény: Csapszi (11961)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11983

Ami most fentvan, az világoszűd, azt azért vettem, mert volt hozzá vonószem takaró és csak 3 rongy volt egyben, ködpilácsokkal együtt:) Aztán feldobtam, amíg a régi el nem készül, de közben szereztem 2 ugyanolyan zöldet, mint amilyen a kocsi, úgyhogy majd lecserélem, ha rájaérek. Nemtom mikor lesznek fújva a dolgok, egyelőre nicns időm vele foglalkozni, mert egy John Bean futóműállító veszi el a hétvégéimet hetek óta.

Előzmény: noisewaker (11966)
Csapszi Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11982

Csak úgy nehéz számolni, ha nem mennek bele a méterek. Vagy Kitty tolja.

Előzmény: manta-z (11965)
MvZoli Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11981

Átmosva az pontosan mit takar? Teli volt sárral, vagy már ki volt keményedve ?

Előzmény: Istvánden (11979)
MvZoli Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11980

Az olajcserével SOHA nem ártassz a váltónak! Az a 4,5-5 liter friss olaj is több a semminél, a megfelelő szintről nem is beszélve. Az új tiszta szűrő sem baromság !!

Előzmény: kisjimy78 (11975)
Istvánden Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11979

Csörgőkígyók kiűzve! 2db hirdrotőke csere, a többi áttmosva. Mostmár ismét dorombol :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11978

Így van. Amíg magától leesik a fordulat. Utána nem gyötörve, amíg felmelegszik.

Előzmény: MalterKoma (11968)
B Bandi Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11977

Urak!

 

Bocs ha hülye a kérdés, de: kipakoltam ma pár cuccot egy bontódó 2.5 V6 Omegából, az indexreléjét belepróbálhatom az enyémbe (2.5 TD)? Vagy ne, más az utastéri elektronika?

DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11976

Ezt Te döntöd el. Szerintem ez olyan félmegoldás. Kétségtelen,hogy valamit ér, de nem 100%-os.

Ha valamit csak félig csinálsz, azért csak félboldogság jár, NE FELEDD!!!

:-)

Előzmény: kisjimy78 (11975)
kisjimy78 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11975

 

És ha csak az elöbbi módon csinálnám,szűrő csere olajutánöntés,a nyomatékrészből nincs kicserélve,gondolom azért az is jelent neki valamelyes karbantarást. Semmi gondom a váltóval,szépen vált,nem rángat,nem dobálja a sebességet,egyedül csak most télen volt egy sebesség becsapása visszafelé,mikor -20fogban nyomtam 80km.óránál egy sport gombot,és hirtelen lepadlóztam.Arra azt mondták lehet hideg volt még az olaj.Amúgy semmi gond vele,semmi hiba üzenet.

Előzmény: DonPedro2 (11973)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11974

Eloszor szerelot cserelj, azutan olajat.

Előzmény: kisjimy78 (11972)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11973

Nem is olyan nehéz lecserélni??? De ha rendesen akarod csinálni, akkor a nyomatékátalakítóból is ki kell varázsolni az olajat. Ahhoz meg azt hiszem, hogy le kell akasztani a váltót a helyéről. Akkor meg már nem is olyan egyszerű... :-)

 

Előzmény: kisjimy78 (11972)
kisjimy78 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11972

Nem értem akkor miért nem akar váltóolajat cserélni a szerelőm,pedig minden évben rákérdezek,pont azért,hogy ne kelljen váltót generáloznom.Pedig állitolag nem is olyan nehéz lecserélni csak az alsó deknit kell levenni alatta van a szűrő,meg kb 7 liter olaj kell bele.

 

Nem elég hogy átb@sztak a rugokkal,most meg ezzel.

Előzmény: kisp113 (11971)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 11971

Ja, nem kell. Eleg ha akkor ontesz bele frisset amikor amugyis szethuzatod full felujitasra :)

Komolyabban: az en valtosom is 100e-s csereperiodust javasol.

Előzmény: kisjimy78 (11970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!