Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
Nekunk sem (eddig). Par honapja Virgines vagyok, 100MB vonal, no limit, stb. Teljesen jol megy. Egyedul a feltoltesi sebesseg "hianyzik", a BT Infinity nagyobb feltoltest adott ...
Szerencsere nekunk nem igazan van gondunk a Virginnel. £22.5 havonta (es nem kell hozza telefonvezetek-berlet, egy ev alairasa meg mas marhasagok), 50MBit (es nem "up to" hanem tenyelg 50Mbit), korlatlan adatforgalom, tobb mint egy eve nem volt uzemzavar.
1 cella kenyelmesen elvisz X telefont. Ha 1 cellaban 1 felhasznalo van akkor pepec. Ha <X detto. Nomarmost etessuk be a nepeket, es vegyen mind buzi okostelefont, aminel legalabb 4-5 alkalmazas allando jelleggel legalabb pingeli a halozatot (FB, email, twitter, instagram, GPS, terkep, akarmi) - igy aztan az X helyett kb 10X-nyit kell kiszolgalni.
Ez de durva... Varosunkban a sok helyen 3G sincs, nemhogy 4G. A High Streeten pedig sok helyen egyaltalan nincs mobil data (ertsd: mindharom okostelefononunk (felesegeme, enyem, ceges) kiirja, hogy "no mobile data network available"). Viszont a varosbol kierve, a nagy semmi kozepen, szinte mindenhol van 4G(!). Ceges telefonnal szorakoztam utobbi par biciklizesem soran, szinte barhol megalltam mezo-szanto-erdo szelen volt 4G, es nem csak nevleg, hanem tenyleg, pl. 16MB-os app kb 5mp alatt letoltodott. Meg olyan helyeken is talalok gyors 4G-t ahol aztan legvonalban 2km-es sugaru korben abszolute semmi telepules nincs, es azon tul is csak par hazbol allo tanyak, par tucat hazbol allo kis falvak. Hmmm....
Ha jol tudom, Londonban nincs autotok, ugye? A gyerek attol lett erzekeny az autozasra mert ritkan ul autoban es nem szokott hozza a szervezete. Ha ez gond, akkor gyakran kisebb autoutakra vigyetek. Meg nem lattam olyan gyereket aki kenytelen volt naponta - hetente autozni es problemaja lett volna. az osszes olyan simerosunk gyereke hanyos autoban akik nem szoktak autozni.
Amit nem kell, ne gyogyszerezzunk. Ha gond, autoztasd, ha nem nagy gond, majd kinovi (mire o akar autot vezetni).
Nalunk soha egyetlen gyerkoc sem kapott gyogyszert effele bajokra - sem. Mert masra sem szednek semmit. Csak ha mar az orvos(magya) ir fel valamit. Na jo, irtak fel nekik D-vitamint mert itt keves a napsutes de mast nem.
A kisebbik gyerkoc lett egyszer rosszul az autoban - itt ukban a sok korforgotol - de (lekopogom) azota nem volt gond. Az autoval/ban.
A kompon - na az mar mas teszta. Ezert is allunk at a csalagutra. A lanyok most mar nem birjak a hullamokat. Eleguk lett a nagy lavor hullamaibol.
Nekem mindegy, en a jeg(tabla) hatan is elelek az ocean kozepen(?).
hehe. vw polo nem gyorsulasi versenyre valo. legalabbis a standard berelt nem. es gyerekkel amugy sem versenyzek :)
egebkent mindig ruhelltem a saroktol sarokig gyorsulast. gyorsulni (auto)palyan, egyenes szakason o. mi a poen a gyorsulas - kormany lefejeles komboban?
Nem lehet, hogy a gyerek a "normalis" kozlekedesi eszkozok (busz, metro) gyorsulasahoz szokott hozza, ti meg nyomtatok a 150LE-s kocsit, mint egy autoversenyzo (aztan meg a feket, hogy megalljatok)???
En eletemben egyszer hanytam majdnem ossze magam autoban - Toyota nem-tom-mi-a-neve-sportkocsi, egy hallgatom nyomta neki, ahogy szokta a Brody S. utcaban, saroktol-sarokig gyorsulasi versenyt rendezve...
"hacsak, elnem keszult mar a tourist attack hellokitty pavilon"
Mar elkeszult, nincs mar parkolo a kovek mellett, busz visz oda a jo par kilometterre levo centrumbol - ahol vagy egy-ket egyeb dolog is (pl pre-historic telepules)
par napja/hete /honapja siman beleszaladt a RAM-om a 80%-ba. (pedig van boven ) ugy. hogy szinte csak az index futott.. plusz adblocker. plusz win background.
ma, vegig a sky broadband-el.. 60% fole meg nem ment..
ha vissza valtok virginre ( ugyanez kondiciokal) .... mert meg el.. megint futyul a gepem..
ha valaki tervez roboporszivot venni: megeri :) kaptunk egyet ajandekba. aldi, legolcsobb. elvarasom az volt, h ne csinaljon nagyobb koszt (nem hiszek a legolcsobba, de tudom... lo, meg fog...) ezzel szemben a kis dragat bezartam a haloszobaba 15 percig elszoszolt benn es tenleg kiporszivozott :) a nappali/konyha trukkosebb. meg nem olvastam el a manualt, de ha meg programozni is lehetne, h 30p utan kapcsoljon ki, akkor minden reggel itthagynam ketyegni es szottyogni es este nagyjabol tiszta lakasba ernenek haza. most mar csak egy felmosorobot kell, de arra megvan a terv.
veszunk egy taviranyos autot es azt atepitjuk es a gyerek feladata lesz vele a felmosas :) mivel igy is az o feladata, szerintem az atepites hamar menni fog.
mas.
gyereknek car sickness-re van vmi bogyo? es kialakulhat ez egyik naprol a masikra? eddig sose volt ilyen. par hete Mo-n wellnesselni indultunk, de hatvan kornyeken roka miatt visszafordultunk. ma rokakergetes nem volt, de meg londonbol sem jutottunk ki :( pedig sandwich volt a megcelzott allomas. holnap ujraprobalkozas, mert stonehenge van betervezve.
Arra a kornekre vonatkozo kiszallasos/megnezos otleteket is szivesen veszek ...
Na nem kellett sokáig várnom, hogy lássam, itt is vannak ilyen tahók.
Csak itt az 'agresszív' nem annyira agresszív (némi dudálásban éli ki agresszióját) és az 'okosabb enged' elvet vallja és így elkerüli a balesetet.
Helyzet a következő:
Mile End kereszteződésnél állok a piros lámpánál a Mile End Roadon. Kb 20 méterre a nagy kereszteződésen túl egy (piros) gyalogoslámpa (a Tube Station miatt) utána 10-20 méterre megszűnik a bal oldali sáv útépítés miatt.
Gyaloglámapánál áll egy Audi a jobb oldali sávban (mivel látja, hoyg a bal oldali hamarosan megszűnik).
Balról kikanyarodik egy fehér busz balra a Mile End Roadra és megáll az Audi mellett a gyaloglámpánál a bal oldali sávban.
Illetve nem egészen áll meg, lassan csurog, az orra már bőven benne van a biciklisták számára fenntartott négyszögben (így az orra a szabályoasn álló Audi orra előtt van.)
A lámpa zöldre vált és az Audis elindul, hogy megelőzze a buszt még a sávlezárás előtt.
A busz indexelés nélkül ráhúzza a kormányt az Audira és átmegy a jobb oldali sávba.
Az Audi persze satufék, majd hogy ijedségét, frusztrációját, nemtetszését kifejezze, rádudál a buszra.
Mikor már benne járnak az útszűkületben, a busz fékez és olyan lassan megy, hogy én is utolérem őket biciklivel, pedig vagy 50 m-rel mögülük indultam!
Ha rendőr lennék, ez lenne az a pont, ahol félreállítanám a buszt, elkérném a sofőr jogosítványát (igen , tudom, hogy sajnos itt nem kötelező magánál tartania) és az orra előtt darabokra törném.
Majd megkérném, hogy egy másik busszal folytassa útját. Egy pirossal.
Az már csak hab a törpén, hogy nem sokkal előtte nagy barátaim, a robogós pizzafutárok egyike majdnem feldöntött, amikor a jobbra kanyarodó sávban araszoltam lassan bele a kereszteződésbe, hogy elengedjem a szembe jövőket, amikor a jófej tapló csutkagázzal megelőzött jobbról, majd hirtelen balra bevágott elém, hogy egyenesen folytathassa útját, ugyanis a kanyarodósáv elfogyott előle és a kereszteződés közepén álló lámpával találta szemben magát!
Ebben nem is az a lenyeg, hogy lezuztak egy 300+ millio forintos autot, hanem hogy ki. Hihetetlen, hogy online jatekbol ugy meg lehet elni, hogy ilyen autora fussa. Utolso bekezdes a legerdekesebb, erdemes kovetni a linkeket. "Fen Weibo-profilja szerint korához képest igen jól áll a sportautó-gyűjteménye: rejtélyes sanghaji garázsában már áll egy McLaren P1, egy Koenigsegg Aegera R és egy G65 AMG, de állítólag magánrepülője és tengeralattjárója is van már. A sportautókhoz és a magamutogató luxushoz erősen vonzódó 27 éves srác igazi sztár a gamer szubkultúrában. Fen a Team King nevű csapat tulajdonosa, amely az egyik legnagyobb profi esport-csapat Kínában a Legaue of Legends nevű, valós idejű stratégiai, fantasy játékban (a játékról itt olvashatsz, itt pedig megnézeted, milyen ha játsszák). Az ilyen játékok nagy küzdelmeit jellemzően milliós online közönség előtt játsszák, innen a sok pénz. Ebből a világból lapátolja ki jelenleg ügyesen a maga milliót Fen, akinek üzleti vállalkozásai és egy kosárlabda-csapata is van. Szóval ez a srác kente falra a képen látható 963 lóerős Ferrarit kedden. Ha még mindig nem rühelled, itt egy kép a csajáról."