Ja, sajnos én már motor nélkül vettem vas árban kb 3 éve. Gyári állapotába akartam visszahozni, de mivel csak falakba ütköztem e téren, igy ez lett belőle. A tengelytávot már én vettem rövidebbre.
A traki egy 1959 es zetor 25 A tipus volt, gyárilag kiskerekű, de mivel 3 évig nem találtam hozzávaló motort, igy egy nissan LD20/1 es motort raktam rá.
A traki kiskerti használatra lett tervezve, ezért rövidebb, igy 4,2 méteren megfordul. Az uj motor még lefojtva is betyár erős. Mivel ez egy aránylag alacsonyabb fordulatú 4 hengeres dizel, igy nem kellett módositani az áttételt. A gyári motor 1800/min fordulatú volt, ez pedig most visszafogva forog 2400 at, palántázó fokozatban kellően lassú, országuti 6ban pedig kb 30 a végsebessége.
Szakik! Erre a trakira keresnék sárvédőt! mindenféle érdekelne!
Fordson trakihoz van egy lábtartó deknim, amit azt hiszem a szijtárcsa helyére kell csavarozni, jó állapotú, repedésmentes. Ha érdekel valaki, csere, bármi tárgya lehet, mert nekem nem fordsonom van.
SZiasztok ! Eladó kitűnő állapotú 1957-es FAHR D66-os traktorom papirjaival,gépkönyvével(1976-os forgalmival és rendszámmal),522 db készült belőle!Tel: 06707035215
Köszönöm újfent a jókívánságokat.Olvasva titeket Hál Istennek olyan sok profi veterán traktoros szerepel hozzászólásaiban,-nem kevés sikerrel-.hogy énnekem már nincs is más tisztem csak,hogy egyetértően bólogassak és meghajoljak tudásotok-tapasztalataitok felett.Az udvarban van javítás alatt egy 5611-es Zetor meg egy 67-es gömbölyű orrú 50-es MTZ, de már egy öreg Porsche tulaja is szeretné hozni a traktorját. Mondom a kedves feleségemnek,hogy szóni kellene nekik,hogy hozzák el a gépet ,szétszedem aztán meglátom mi lesz tovább.Képzeljétek mit mondott ,mit bókolt nekem az oldalbordám?
-Apukám úgy látom már szétszerelésbe nagy vagy!!
Ehhez mit szóltok?( Arról nem is beszélve,hogy Bocsinka meg egy másik barátja hoztak tegnap este egy négyhengeres meg két hathengeres Csepel adagolót egy kis gyógyításra)!