Miért számít az hogy konkrétan mi volt? Egy cca ezer dolláros műszaki termék! Megvettem elhozattam, de sérült volt és nem olyan paraméterekkel, ahogy az eladó leírta. Egyéb caset nem tudtam nyitni, csak returnt, viszont azt lezárták, mivel nem az eladó, hanem én hozattam el. Ez után már semmit nem tudok tenni még feedback-et sem tudok hagyni az eladónak, aki tojik a leveleimre. Az ebay pedig csak a sablon szöveget szajkózza! Szóval, rácsesztem mint vásárló.
Sziasztok. Ezt tudná nekem valaki jobban englist értő értelmezni?
Thank you for reaching out to us about the Item ID 191968469497 that you recently purchased. I understand this has been a frustrating experience and I will try to explain our limitations.
eBay's Money Back Guarantee covers items that are received in a condition other than how they were described. If your had wanted to return the item upon arrival you would have been covered. Since you took the item to be serviced, the item is no long in the condition that it was received. This is defined as altering the product. Unfortunately this invalidates your protection through eBay. The seller is the only one that would be able to accept the return and it appears they are choosing not to based upon their silence.
I know this is not the answer you were hoping for, but I hope this helps explain eBay's limitations with assisting you on this transaction.
Thanks,
Eric L.
eBay Customer Service
Az hiszem ez Money Back Garancia egy nagy ebay kamu, vagy más a tapasztalatotok? Köszi!
Eddig én még nem futottam bele elcserélt trackbe. Felvetettem az eladónak ezt a lehetőséget, de annyit válaszolt, hogy "I'm sorry, logistics mistakes, send lost, I give you the money".
Nem kell ezen aggodni. Ennyire nem tud eltevedni, mert az azert feltunik a kezbesito egysegnel, hogy ilyen utca arrafele nem nagyon van. Egyszeruen nem a te csomagod szamat adtak meg.
nekem volt már hogy visszafizették a refundot és utána jött meg a csomag. De jobbára 5000 ft alatti dolgokat rendelek meg 1000 alatt. Ha mégis megjött akkro elutaltam megint az eladónak az árat : ne legyen rossz véleménye a magyarokról. Bár ilyenkor általában nem kapok visszajelzést. Szerintem nem nagyon foglalkoznak 1000 ft os dolgokkal
...az estimated delivery utolsó napjától számítva van 30 napod, hogy reklamálj...a dátumot egyébként sem az eladó határozza meg, hanem tapasztalati alapon az eBay!...még 8-9.ig nyugodtan várhattál volna...
Majdnem két hónapot vártam, hogy megjöjjön. Az estimated delivery 11.10 volt kb de most már nem látom.Mindig attól félek kicsúszok a reklamálási határidőből és elveszik a pénzem. Volt már rá eset régebben. Sosem tudom meddig lehet reklamálni.
urak igaz, hogy a pp topicban kerdeztem de lehet hogy elado oldalrol jobban vagjatok a temat. licitaltam, nyertem, eu-s elado (100%-os). pp fizettem, visszajott az sms, hogy bezaroltak.
ezek utan a vasarlasi listamban nem penzjelecske jelenik meg hanem egy homokora, mondvan pending.
megneztem a netbankban hogy netan ott kell e jovahagyni, de nem leltem semmit az latszik hogy elojegyzett allapotban van.
a pp fiokomban az eddigi vasarlasi listaban ott van felul pending allapotban, de csinalni nem lehet vele semmit.
2 napja nyertem, az elado nem jelzett vissza semmit, cucc statusza se valtozott. mi ilyenkor a helyzet v tennivalo?
Ha az eladonak van PayPal-ja, es hajlando fogadni rajta a vetelarat, akkor igen. Vettem mar nehany dolgot rajta, volt, hogy atutalassal, volt, hogy PayPal-lal fizettem. PP-t egyebkent sima penzkuldesre is hasznalom (kulfoldrol az otthoni szamlamra).