Helló mindenkinek ! megprobálom elmagyarázni hogy mi is kéne nekem. A fotókon a zetor 3011 elsőhid tartó konzolja látható, és ide kéne, a négy furatra , a közepén lévő királycsapra, egy alkatrész amit az agrobirótl sem tudtam beszerezni , megprobáltam esztergáltatni oda egy kör vasat de nem tudjuk a négy furatot + a királycsap illesztett furatát átmásolni venni meg nem lehet , bár az agrogiró szlovákiában azt irja hogy a 3011-hez minden alkarésze van. Bátran állithatom nem igaz!
Hát ez csudajól néz ki.... amúgy én a széleskerekű változatnak vagyok a híve a huszonötösöknél, első ránézésre gyászoltam kissé hogy így átfaragtad, de ha nincsen belevaló motor, akkor nincsen... akkor meg kell oldani másképpen... hát ez nagyon érdekes lett.
Nekem MTZ 50-esről lebontott sárvédőm van itthon, az nagyobb ívű... de ha tudod hasznát venni, akkor szívesen neked adom hozzá.
Ja, sajnos én már motor nélkül vettem vas árban kb 3 éve. Gyári állapotába akartam visszahozni, de mivel csak falakba ütköztem e téren, igy ez lett belőle. A tengelytávot már én vettem rövidebbre.
A traki egy 1959 es zetor 25 A tipus volt, gyárilag kiskerekű, de mivel 3 évig nem találtam hozzávaló motort, igy egy nissan LD20/1 es motort raktam rá.
A traki kiskerti használatra lett tervezve, ezért rövidebb, igy 4,2 méteren megfordul. Az uj motor még lefojtva is betyár erős. Mivel ez egy aránylag alacsonyabb fordulatú 4 hengeres dizel, igy nem kellett módositani az áttételt. A gyári motor 1800/min fordulatú volt, ez pedig most visszafogva forog 2400 at, palántázó fokozatban kellően lassú, országuti 6ban pedig kb 30 a végsebessége.
Szakik! Erre a trakira keresnék sárvédőt! mindenféle érdekelne!
Fordson trakihoz van egy lábtartó deknim, amit azt hiszem a szijtárcsa helyére kell csavarozni, jó állapotú, repedésmentes. Ha érdekel valaki, csere, bármi tárgya lehet, mert nekem nem fordsonom van.