Ha vettem valamin (nem eBay-ről) és PP-vel fizettem, de a cucc nem jött meg és az eladó is akadékoskodik, akkor a PP-n közvetlenül tudok kérni refundot, és ha igen, hogyan? Vagy ez csak eBay biznisznél működik?
A csomagok hosszú tömött sorokban futószalagon átmennek egy átvilágító készülék előtt, annak alapján döntik el, hogy foglalkoznak a tartalmával vagy nem. Ha úgy gondolják, akkor bekérik a számlát (ha van, a paypal fizetést), és vagy fizettetnek, vagy nem.
Fogalmam sincs róla, egy hete regisztráltam, most várom a cuccokat. Valami alapján csak el kell dönteniük a postásoknak, hogy 22 euró alatt vagy felett van, azaz fizetek e áfát.
Miért számít az hogy konkrétan mi volt? Egy cca ezer dolláros műszaki termék! Megvettem elhozattam, de sérült volt és nem olyan paraméterekkel, ahogy az eladó leírta. Egyéb caset nem tudtam nyitni, csak returnt, viszont azt lezárták, mivel nem az eladó, hanem én hozattam el. Ez után már semmit nem tudok tenni még feedback-et sem tudok hagyni az eladónak, aki tojik a leveleimre. Az ebay pedig csak a sablon szöveget szajkózza! Szóval, rácsesztem mint vásárló.
Sziasztok. Ezt tudná nekem valaki jobban englist értő értelmezni?
Thank you for reaching out to us about the Item ID 191968469497 that you recently purchased. I understand this has been a frustrating experience and I will try to explain our limitations.
eBay's Money Back Guarantee covers items that are received in a condition other than how they were described. If your had wanted to return the item upon arrival you would have been covered. Since you took the item to be serviced, the item is no long in the condition that it was received. This is defined as altering the product. Unfortunately this invalidates your protection through eBay. The seller is the only one that would be able to accept the return and it appears they are choosing not to based upon their silence.
I know this is not the answer you were hoping for, but I hope this helps explain eBay's limitations with assisting you on this transaction.
Thanks,
Eric L.
eBay Customer Service
Az hiszem ez Money Back Garancia egy nagy ebay kamu, vagy más a tapasztalatotok? Köszi!
Eddig én még nem futottam bele elcserélt trackbe. Felvetettem az eladónak ezt a lehetőséget, de annyit válaszolt, hogy "I'm sorry, logistics mistakes, send lost, I give you the money".
Nem kell ezen aggodni. Ennyire nem tud eltevedni, mert az azert feltunik a kezbesito egysegnel, hogy ilyen utca arrafele nem nagyon van. Egyszeruen nem a te csomagod szamat adtak meg.
nekem volt már hogy visszafizették a refundot és utána jött meg a csomag. De jobbára 5000 ft alatti dolgokat rendelek meg 1000 alatt. Ha mégis megjött akkro elutaltam megint az eladónak az árat : ne legyen rossz véleménye a magyarokról. Bár ilyenkor általában nem kapok visszajelzést. Szerintem nem nagyon foglalkoznak 1000 ft os dolgokkal