Mégmindig az injektorokkal küzdöm Brünhildán (99'112 CDI).Az öreglány minuszokban nem szívesen
indul.Eddig prémium gázolajjal próbálkoztam és ez működik de ez sem az igazi az öreglány így is
nehezen indul.Azt a választ kaptam, hogy jó az izzitás jó az üza szivattyú talán még az injektorok is
de az injejktor alatt van tömités lehet az szállt el???!!! Lehet de ezt csak akkor tudják megmondani ha szétkapják...Ezzel csak az a gond, ha szétszedeik akkor az esetek nagy részében az injektort nem tudják sérülés nélkül kiszedni.Ennek darabja pedig 100.000 Ft.Csak a reggeli hideg inditáskor indul nehezen,és csak mínuszban.Találkozott már valaki ilyen hibával?????
Szia ! 813 - as Válaszomban írtam egy elérhetőséget elég sok Vito alkatrész kapható náluk . Racing Bazár . Google Turbó javítás . Remélem tudok ezzel a pár infóval segíteni .Üdv. Csokiszem
Ilyen gondom nekem is van. Próbáltam korábbi írások alapján szétszedni, mert azt írták, hogy a legfelső beömlőt teljesen el lehet zárni. Én hibá zárom le, még is érzem hogy picit jön be a külső levegő (gyárilag ott a külső levegőnek kell jönni).
+ gondom, hogy nagyon nehezen tudom lepárátlanítani a szélvédőt és az oldal üvegeket is...4-es fokozatnál is alig érzek valamit a szélvédőnél.....ezért is és a gomb forgatási nehézségei miatt is szeretném szétszedni ezt a középső részt....ja +a műszerek megvilágításainál is van ami nem világít, ki kellene cserélni az égőket....
Kicsavartam két csavart a beömlőknél, de utánna már nem mertem feszgetni....próbálgattam itt ott, de féltem hogy eltörök valami fület ezért feladtam....ha van valami infót mit és hol kell feszgetni, remélem megosztod...tudom nem segített, csak gondoltam megosztom veled én meddig jutottam....
Van három darab 215x65x16-os Dunlop vitóra való téligumim eladó,80%-os állapotban.A negyediket sajnos valami kivágta az autópályán.Ez a multhéten történt Svájcban,pótolni nem tudtam így kénytelen voltam venni négy ujat.Az ára: 6000/DB.
Úgytudom,h az AGR szelepnek a kipufugógáz visszavezetés a szerepe. Mármint ,h visszavezeti a motorba és mégegyszer elégeti, hogy kevesebb szennyezőanyagot termeljen a gép. Ezt gondolom valami érzékeli ,h mikor nyisson v csukjon. Ez nem bizti,h így van,én így tudom. A pillangószelep viszont passz. Alaphelyzetben teljesen nyitva van.
Szia J.attila1118 ! A Kormány kardánra később tudok választ adni neked , kb. március 15. körül ! A leírásodból is sok mindent hasznosat tudtam meg és mihelyt többet tudok a dologról , lefogom írni ide a tájékoztatás végett . Külföldön dolgozom és kevés időre szoktam csak haza menni ezért megy nehézkesen a dolog ,és én mindig szeretem rendbe tudni az autót ,de van mikor nekem is sok az az összeg amiket mondanak néha egy hiba kijavításáért !! Karácsonykor kicseréltettem a szervóolajat , és a műhelyből indulva kicsivel jobb lett ,de amikor indultunk vissza Német.o.-ba , ugyan olyan volt mint előtte,a szerelők és az autósboltosok váltig állították kérdésemre mennyi kell bele .. 1 liter ... Aha 1. 4 liter mert hozattam otthonról és töltöttem bele annyit ,hogy a tartály kupakján lévő jelölő pálcán a kettő rovátka között van most a szintem és " eddig szinte mondhatom TÖKÉLETES " !! :-))))D Remélem nem fog romlani !!! De mind ettöl függetlenül megnézetem a kardánt és leírom ide mit tudtam meg !!! Ja és múlthétvégén alá feküdtem 4 helyen szivárgást észleltem 2 szimering a féltengelycsuklóknál mind két oldal ,,aminek nem örülök az automata váltó is ereszt valahol !!!:-(((( Olvasgatom Írásaitokat minden nap szinte , és azokból is sok mindent ki lehet szürni Köszi hogy írtok ti is mindenről !!!
A 112 ben szemből nézve a motor jobb oldalán van hátul egy kb 8-10cm átm műanyag burkolatú kerek valami. Megy rá egy vákumcső hátul. Elölről meg egy rezgéscsillapítós dróthálós cső megy rá. Nem tudom, hogy a sprinternél hogy néz ki. A viton a tűzfalon van egy vákumszelep. Három vákumcső és egy kéteres vezeték megy rá. Erről a szelepről megy az egyik vákumcső az AGR re, és ugyanezen a csövön van egy Y elágazás ami megy a pillangószelepre. A pillangószelep ott van ahol a nagy karvastagságú gumicső ami már a turbótól jön föl, rá van csatlakoztatva a szívósorra.
Megoldódott a füstokádási problémám. Merciszakinál jártam a héten. Átnézte az autót. A vákumrendszert egy kézi pumpaszerű mérőórás műszerrel.Kiderült,hogy a pillangószelep szabályozó vákumvacak membránja átereszt. Ez azt eredményezte, hogy vákum ugyan volt a rendszerben,de nem elegendő. Ez egy körön van a AGR szeleppel, ami szintén vákumvezérelt. Emiatt az AGR nem tudott rendesen működni. Egyszerűen ledugóztuk a pillangószelep felé menő csövet az Y elágazásnál és megjavult az autó. Nem füstöl és megy mint az atom és nem tilt le lépten nyomon! Évek óta küzdöttem ezzel a problémával. Voltam már egy csomó merciszervízben,ahol kicseréltettek egy csomó drága alkatrészt,de aztán csak széttették a kezüket, hogy nem tudni mi baja a kocsinak.
A kormány kardán kérdés engem is érdekelne.Gyárilag csak kompletten cserélhető( 354 000 Ft ajánlatot kaptam a szervízben bontott 25 000 Ft),
de Pesten XIX ker -ben a Merci boltban lehet kapni keresztet.Igaz kell valaki aki megbütyköli
mert gyárilag sajtolva van.
Más.Nekem csak reggel hidegben indul nehezen.Merci szerviz nem tudja, hogy miért
de 27 500+ áfáért szétszedik az inyektort mert állítólag van egy alátét és ennél a tipusnál
ez az egyik típus hiba ( az 1000-ből ) 112CDI.Ilyenkor komplett befecskendező csere, 100 000 / db .Javitott 83 000/ db de le kell adni az eredetit amit hibátlanul kellene kiszedni ami persze szintén nem nagyon jön ki sérülés nélkül.Persze ezt csak mínuszokban csinálja.
Ilyenkor prémium gázolajat teszek bele ( mol jött be) így könnyebben indul és kevésbé füstöl.
Szia.Nekem is ugyan ez a problémám a kocsival,de már pár dolgot kiszürtünk.Porlasztó jó,adagoló jó,kompresszió jó,és ugyan az a tünet mint nked.Ha hamarabb megtudom csinálni mint te akkor megírom,hogy mi volt a baja,de ha te is tudsz valamit akkor írd már meg köszi.
Nekem van egy Vito 112 Cdi V220-om, 2000-es évjárat, műszerfal óracsoportot keresek hozzá, mert nem megy a km órám és csal az üzemanyag szintjelzőm is. Állítólag egy benzines óracsoport van benne.... :(Üléseket is keresnék hozzá, 3 db-ot.
Szia PowerZ! Tudom én csak laikus vagyok ,de a nehéz indulás nálam is jelentkezett 2 éve . Akkor az üzemanyagcsövezet levegősödött gyors csatisak elöregedtek 3 db - 15000Ft , most ősszel megint nehezen indult aksi csere , most indul. A dadogás, füstölés valószínűleg porlasztócsúcs cserével oldódik majd meg már várom ,hogy mikor lesz akciós mert akkor talán 45000-50000Ft /db áron megúszom . Enyém is füstöl már ,tetejére szögletesen kanyarodik,amit 3 munkanap alatt tudnak csak megcsinálni. Valami kormány összekötő kardány ,--......... nekem magas ! Azon kívül foltot hagy maga alatt ami nagyon bosszant ,pont az automata válltó alatt ,és a mind a két féltengely csuklómnál olajos ! úgy hogy már Én is kezdem azt mondani LEHET HOGY CSERE LESZ A VÉGE!! :-(((( De szégyelje a Mercedes Gyár magát amiért a nevet kell megfizetni és nem a MÍNŐSÉGET !!!!Gondolom mind annyian gondoltunk már rá hogy egy ilyen MÁRKÁNAK TÖBBET KELLENE A MINŐSÉGRE ADNIA !!!!:-)))) De még gondolkodom a dolgn mert már annyi mindent megcsináltattam rajta ,hogy már ez dühit!!!!!!!!!!!!!!!!! Üdv. mindenkinek S Fel a fejjel neked is !!! Szia PowerZ ! Csokiszem
Sziasztok Vitosok!A mély hang,a hátsó dob leszakadásából adódott.A turbót is megbuhertuk,most megy!! Van rajta egy szabályzó kar,az volt beragadva,azért nem húzta rá a turbót!Megmozgattuk,most ok,ha megint megáll ismét akna!Üdv!
Sziasztok, Nincs valakinek 4db Téli C-s gumija Vitora? használt, jó állapotú érdekelne.
más: volt nekem is (illetve most újra van) a 3000 Fordulatos problémám... a vicc az volt, hogy egyik pillanatról a másikra megindult az autó, de most ugyanúgy nem megy.. most megnézem ezt a vákumcsöves dolgot, esetleg pár ötlet amit még érdemes átnézni? gondolom, hogy nem elektromos probléma, mert az nem javul meg magától, nem? Helyileg Kecskeméten vagyok, esetleg tudok erre fele egy MEGBÍZHATÓ szerelőt, mert én eddig akárhol voltam, mindig az átb@szás ment.. köszönöm előre is üdv
a világítás hibája kormánykapcsoló.azt hiszem 23-4-5 körül van. apró hibája van egyébként már javítottam. szét-össze 1.5 óra hibaelhárítás 10 perc. (a legbelseje kontaktos, ne játsz vele mert később nem mindíg csak egy pillanatra fog elmenni)