pd=betegágy, vagyis jó az ha biztos a km, az meg csak akkor biztos ha 0kmesen gurítottad ki szalonból., én nem mertem belevágni maradtam a sima tdi-nél, mert ez egy zseniális motor, és az alkatrészellátás olcsó és böséges, hála a rengeteg angolból hozott autónak, de a fö részek annyira túlméretezettek hogy nem kell megilyedni a 3-4százezret futottaktól sem
Uraim én nem akarok itt okoskodni sem vitatkozni, ez egy hdi motor? nem izzitás baja van, valószinű rossz hőmérséklet adatot kap a motorvezérlő és ezért hidegen nem ad elég üzemanyagot nem a hideg üzemnek megfelelöen fecskendez be ,ezért van az hogy beindul és utána leáll mert a hideg motor működéséhez nem fecskendez eleget ,ezért van az is hogy gázt kell adni és egy kicsit megmelegszik és utána már jár ,találkoztam már ezzel a problémával nem egyszer ,de dignosztika nélkül semmit nem lehet biztosra állítani a hdi motor -10c fokig beindul mindenféle izzítás nélkül is max nehezebben de itt nem -okról van szó
De azt vágjátok, ugye, hogy az izzítógyertya nem csak akkor fűt, amikor a kukacot látod a műszerfalon égni? Nagyon komoly, és visszajelzés nélküli utóizzítás van minden hidegindításnál, plusz fokban is!
Srácok, megint csak ódákat tudok zengeni a kocsiról... :) fantasztikusan jött ma, 5,5-es átlaggal, 2000 km-t, bivalyerőben, gyönyörűen, öröm volt vezetni! Tényleg, konkrétan a Balaton kellett hozzá, hogy végül kiszálljak belőle. :) üdv mindenkinek Siófokról!
Szegedi vagyok. Az a gond,hogy elindul de le is áll azonnal a motor. Izzítást mutatja,megvárjuk míg kattan a relé,utánna indítás. 3.-4. indításkor félr benyomott gázpedállal kell játszani,mert ha kijjebb engedem a gázpedált akkor azonnal leáll,mert nincs alapjárat. Elindulunk vele utánna már nics gond,lesz alapjárat is. Csak a sok indítás nagyon igénybe veszi az aksit.
Még valami, a 2001-es Ford Galaxi 1,9 PD TDI-ről tud valaki véleményt mondani? Mondjuk aki peugeotra cserélte.
A 90lovasokra jellemző volt az alacsony nyomású rendszer meghibásodás, én biztos hogy üzemanyag szűrő cserével kezdeném, aztán meg diag, ha ért is hozzá aki nézi szerintem meg is találja a bajt.
Ez nem befecskendező rendszer híba akkor melegen nem indulna ez valami más lehet inkább hőmérséklet jeladó vagy talán izzitás de anélkül is be kell indulnia -10C ig simán, az inditáshoz 250-280bar kell, de itt nem ez a gond.
Izzítani nem szokott ilyen melegben már, inkább a befecskendezéssel lehet gond, álltalánosságban, kezdeni kellene egy üzemanyag szűrő cserével, aztán ha nem segít diagolni gyári PPS diagnosztikával, ha nincs hiba akkor élő adatokban megnézni, megvan e az induláshoz megfelelő 400baros nyomás.
Neked meg a lottózóban kellene lenned, és nyomnod százassával a gépi lottókat, lentebb olvastam valami ráutalást ha nyernél, úgyhogy gondoltam picit bíztatlak, ennyivel hozzájárulhatok én is a sikerhez, úgyhogy hajrá 100db alatt hozzá sem fogj :))
Feleségemnek Peugeot 307 HDI-je van,és ezzel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni tőletek. Mitől van az,hogy télen indításkor nem indul elsőre,elkapja-rázkódik-leáll. Olyan mintha nem lenne alapjárat. Utánna a 2-3. indításra elindul,jár a motor, és egész nap bírja,pöcre indul. Másnap reggel minden kezdődik előről. Ha beáll a garázsba az enyém helyett,akkor megszűnik a probléma. Volt már ilyen problémátok?
Jaja, pénteken mentem már vele egy kört országúton is - 130-ra nem tudtam felvinni, egyszerűen túl nagy volt a forgalom és se rendszem se biztosítás rajta... - a vonóhorog és az összes tartozék már rajta van, még a PUG Hungáriának ki kell adni a papírokat és akkor egy nap alatt műszaki. Nagyon szép volt a verda második látásra is.
Vagyis elvileg csütörtökre vagy péntekre már lehetne átadás, de én csak utána keddre fogom kérni (optimista vagyok) mert a gyerekeket is el akarom vinni az átadásra, lássák azt milyen egy új autót átvenni a telepen. Én még most is emlékszem arra, amikor a szüleim elvittek a Merkur telepre Győrbe az új Lada átvételére és némi pénzzel be kellett 'zsírozni' a színválasztásaba :-))
Szóval tökéletesre tervezem azt a napot, utána egy kis autókázással és valami különleges gyerekprogrammal.
Ádinak érdekesség - hátralévő kilométer számlálásnál a fedkomp már nem áll meg a harmincas értéknél, még a hat kilométert is kijelezte és nem engedett intenzív gyorsítást, hanem kiírta hogy ehhez túl kevés a fuel level. Vagyis volt némi evolúció a nyolc év alatt!