Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stegere Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29091

A kolléga irt 5,36 l-es fogyasztást... :)

 

Próbáltam én is kattanásig majd megint kattanásig tankolni  , de csak közelitő értéket kaptam=  6,00 litert :)

Előzmény: sanyooo1 (29090)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29090

Sajnos mi egyszerű halandók nem tudunk abba a magasságokba emelkedni, ahol a te általad elvárt pontosság alapkövetelmény! :) Bevallom én egyszer mértem a wagonunk fogyasztását 12 éve, akkor 6,5 és 8,2 liter között mozgott, azóta csak tankolok. Szörnyű, nem? :)))

Előzmény: stegere (29089)
stegere Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29089

A megtett km. okés-ha jó méretű gumik vannak a kocsin ... de a fogyott benzin pontos mennyisége már problémás...

Előzmény: sanyooo1 (29087)
ugyörgy Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29088

semmi újat nem írtál!

Ha visszaolvasol, kuplungcserén ötleteltek a "szerelők". Azt ne mond, hogy az EGR hibakódnál kuplung hibára kell gyanakodni.

Előzmény: GeriSoft07 (29084)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29087

Elosztotta a fogyott benzin literét a megtett kilométerek századával! :)

Előzmény: stegere (29086)
stegere Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29086

Szia.

 

Leirnád hogy ennyire pontosan hogy jött ki a fogyasztás??

 

 

Előzmény: Landsmann_ (29080)
LT74 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29085

Sziasztok!

Egy lábkiosztást szeretnék kérni, hol mit mérhetek? 

Köszi !

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29084

hát nem egészen. a kódolvasó azt jelszi, hogy az észlelt eseményekből mire következtet.

a valódi okot meg kell keresni. pl lehet, hogy abból következtet egr hibára, hogy rossz keveréket érzékel, ami jöhet más irányból is. ekkor jön a szerelő, beteszi az egr-t, kifizeted, aztán marad a hiba

Előzmény: ugyörgy (29079)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.09.24 0 0 29083

164 km-t mentem.

Előzmény: h.c.s (29081)
ugyörgy Creative Commons License 2015.09.23 0 0 29082

:))))))))))))))))))))))

Előzmény: h.c.s (29081)
h.c.s Creative Commons License 2015.09.23 0 0 29081

80 km-en én is szoktam ennyit fogyasztani

Előzmény: Landsmann_ (29080)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.09.23 0 0 29080

Azt hiszem új fogyasztási rekordot szültem. 4 személlyel 5,36-os átlagfogyasztás jött ki. :)

ugyörgy Creative Commons License 2015.09.23 0 0 29079

hali

Ha a kódolvasó szerint EGR hiba, akkor azt kellene vizsgálni szerintem első körben....

a hibakód jelzést és a hibakód olvasást ezért találták ki.......

Előzmény: p_isti (29077)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.23 0 0 29078

Nem wagon, de hasonló volt. A MAP szenzorra menő vákumcső repedt volt, csak adott körülmények közt elkezdett vákumot veszteni, a motor terhelés érzékelés elszállt, és ledadogott a motor

Előzmény: p_isti (29077)
p_isti Creative Commons License 2015.09.23 0 0 29077

Sziasztok!

1.3-mas (nem VVT) Wagon R -ünk a következő hibát produkálja: bemelegedés után (kb. 8-10 Km) kettes fokozatban gyorsítás közben akadozik a motor, olyan mintha kihagyna egy henger, 3. fokozatban már nagyon ritkán 4. és 5. ben már egyáltalán nem jelentkezik. A hibakód EGR hibát jelez de többek szerint  ez nincs összefüggésben. Gyertyák újak, levegőszűrő tiszta, gyújtástrafók jók, üzemanyag nyomás rendben, ezeket szakszervizben ellenőrizték ill. cserélték de rángatózás maradt. (szakszervizben a legutolsó ötlet a kuplung csere volt, ezt egyenlőre nem vállaltam be )

Hidegen hibátlanul gyorsul 2. fokozatban is.

 

Tisztelettel kérdezem találkozott-e már valaki ezzel a problémával, vagy van-e valakinek ötlete, hogy mi a hiba.

 

Üdvözlettel:

Pásztor István

Landsmann_ Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29076

Ne marjátok egymást gyerekek! Mind egy csónakban, azazhogy egy wagonban evezünk. Az elv meg olyan, mint a fing. Tartja az ember amíg bírja. :-)

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29075

Gratulálunk a felsőbbrendűségednek.

Akkor térjünk vissza a WR+ témákhoz

Előzmény: sanyooo1 (29069)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29074

Köszi! Elfelejtettem! Pesten biztos drágább! :(

Előzmény: tomi2107 (29073)
tomi2107 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29073

Szia helyileg Miskolcon de már irtam régebben hogy 55 ezer volt mindennel cakk pakk,ebben persze a munkadíj plusz anyag plusz a vezérlés és vízpumpa csere ha már szét lett szedve az alkatrészt az unixból vettük viszont síkolni nem kellet de a szelepek becsiszolása 1db 1000ft ugye 16 db van igaz azt is írtam egy jó barátom csinálta aki hivatalos szerelő.Amúgy igen idő igényes volt vakargatni a kormot egy fél nap elment rá :D 

Előzmény: sanyooo1 (29062)
UNicum Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29072

Szia!

 

ugyanez a problémám volt régóta, szíj cserék és utánhúzás után is visított a szíj indítás után pár másodpercig. generátor szíjtárcsa kopott el, a cseréjével megoldódott az ügy. 2 hete szerdán készült, azóta csendben jár.

 

Unicum

Előzmény: emts (29071)
emts Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29071

Sziasztok, 1.3-as Wagon R+ (régebbi motor), klímával. Szinte évente kell cserélni a hosszbordás szíjat, mert amikor jön az ősz, elkezd 1-es fokozatban, indulás után visítani. Az autó max 15e km-t megy évente. 4 éve van meg a kocsi, most kezdett el visítani a 4. ékszíj. Kicsit gyanús, hogy valami más is lehet ott. Esetleg mit érdemes megnézni ilyenkor? Más típusoknál alig kell foglalkozni a szíjjal, itt meg ez van állandóan. Köszönöm szépen.

catlaca Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29070

Üdv! Köszönöm az infot, az enyémet sikerült átrugdosni a műszakin, egyelőre napoltam a probléma megoldását. Majd megkérdezem a helyi suzukisoknál, hogy megoldható-e egy ilyen manőver. Amúgy szerviz leírást átböngésztem és ránézésre sok munkaórát igényel a hengerfej leszerelése. A szimering cseréhez járulhat még némi fémmunka is, ha nincs szerencséje az embernek meg sem áll a téma 200alatt. Az adalék témakört is áttanulmányoztam és egyelőre lebeszéltem magam a különféle teflonos vackokról. Jelenleg csak hidegindításkor füstöl és 1000km-en kb 1,5 deci olajat eszik. Üzem-melegen nem füstöl és jól kihajtva az emisszió is ok egyelőre.

Előzmény: 55pista (29049)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29069

Tehát bevallottad, nem mondtam, hogy hülye vagy! Részemről a diskurzust befejeztem veled, mert van egy szint, ami alá nem megyek. Nekem még vannak elveim. Behúzom irányodban a piros ikszet, írj amit akarsz én nem fogom látni! 

 

Előzmény: GeriSoft07 (29068)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29068

"Nem akarlak megsérteni, de olyan jellemző a netre, hogy mindenki belebeszél olyan dolgokba, amiről fogalma sincs! Az a bajom, hogy még nem beszéltem olyan emberrel, aki már csinált volna ilyet, a szomszédja látott már, tudom. "

 

Attól hogy szó szerint nem írod le, konkrétan körbeírtad, hogy fogalmam sincs róla, csak a szomszédom ismerőse már látta, és itt okoskodok == hülye vagyok

Előzmény: sanyooo1 (29067)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29067

Mutasd meg kérlek, hogy mikor "hülyéz"-telek le, ne maradj hazugságban. 

Előzmény: GeriSoft07 (29063)
triker Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29066

Ismerősöm füstölgő WR 1,3 motorjában is így cserélték ki. Nincs hengerfej levétel...

Előzmény: sanyooo1 (29052)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29065

ja, ebből ténylegesen szoktunk cserélni, és nem addig kerestem a netet, amíg meg nem találtam.

egy csomagológép rotorban van belőle 4db

Előzmény: GeriSoft07 (29063)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29064

Előzmény: GeriSoft07 (29063)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29063

Akkor mindketten ugyanazért szeretjük a netet.

Én meg azért, mert jön valaki, aki látott már egyféle (jelen esetben szimmeringet) valamit, és az igaz mindenre.

És mivel egy mezei mosógép szimmeringet ki tud venni, sőt, van olyan kocsi féltengely szmmering is amit ki tudott venni, mert a ladából nem kellett kihúzni a féltengelyt hozzá (renaultnál scenicnél kell) ezért MINDEN szimmering kivehető így

 

Értem. Ugye nem baj, ha nem?

 

Kérlek, ezt vedd ki nekem.

Mivel beépítve még ennyit se látsz belőle, súgok, így néz ki:

http://www.tss.trelleborg.com/ecatalog/img/Catalogue%20Technical%20Drawings/Rotary%20Seals/tg0645ae.jpg

 

Lécci, akassz be neki egy karctűt, és húzd ki úgy, hogy a helyén van a tengely!

 

Van élet a mosógép tömítésen kívül, és nem kell egyből hülyézni a másikat, csak azért, mert többet látott, mint te!

A végzettségeim és munkatapasztalatom nem írom le, mert nem a farokméregetés a célom, hanem rámutatni a lényegre

Előzmény: sanyooo1 (29060)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.09.21 0 0 29062

Szia!

Mennyibe került a műtét? Merre laksz országszerte?

Előzmény: tomi2107 (29061)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!