Sajnos mi egyszerű halandók nem tudunk abba a magasságokba emelkedni, ahol a te általad elvárt pontosság alapkövetelmény! :) Bevallom én egyszer mértem a wagonunk fogyasztását 12 éve, akkor 6,5 és 8,2 liter között mozgott, azóta csak tankolok. Szörnyű, nem? :)))
hát nem egészen. a kódolvasó azt jelszi, hogy az észlelt eseményekből mire következtet.
a valódi okot meg kell keresni. pl lehet, hogy abból következtet egr hibára, hogy rossz keveréket érzékel, ami jöhet más irányból is. ekkor jön a szerelő, beteszi az egr-t, kifizeted, aztán marad a hiba
Nem wagon, de hasonló volt. A MAP szenzorra menő vákumcső repedt volt, csak adott körülmények közt elkezdett vákumot veszteni, a motor terhelés érzékelés elszállt, és ledadogott a motor
1.3-mas (nem VVT) Wagon R -ünk a következő hibát produkálja: bemelegedés után (kb. 8-10 Km) kettes fokozatban gyorsítás közben akadozik a motor, olyan mintha kihagyna egy henger, 3. fokozatban már nagyon ritkán 4. és 5. ben már egyáltalán nem jelentkezik. A hibakód EGR hibát jelez de többek szerint ez nincs összefüggésben. Gyertyák újak, levegőszűrő tiszta, gyújtástrafók jók, üzemanyag nyomás rendben, ezeket szakszervizben ellenőrizték ill. cserélték de rángatózás maradt. (szakszervizben a legutolsó ötlet a kuplung csere volt, ezt egyenlőre nem vállaltam be )
Hidegen hibátlanul gyorsul 2. fokozatban is.
Tisztelettel kérdezem találkozott-e már valaki ezzel a problémával, vagy van-e valakinek ötlete, hogy mi a hiba.
Szia helyileg Miskolcon de már irtam régebben hogy 55 ezer volt mindennel cakk pakk,ebben persze a munkadíj plusz anyag plusz a vezérlés és vízpumpa csere ha már szét lett szedve az alkatrészt az unixból vettük viszont síkolni nem kellet de a szelepek becsiszolása 1db 1000ft ugye 16 db van igaz azt is írtam egy jó barátom csinálta aki hivatalos szerelő.Amúgy igen idő igényes volt vakargatni a kormot egy fél nap elment rá :D
ugyanez a problémám volt régóta, szíj cserék és utánhúzás után is visított a szíj indítás után pár másodpercig. generátor szíjtárcsa kopott el, a cseréjével megoldódott az ügy. 2 hete szerdán készült, azóta csendben jár.
Sziasztok, 1.3-as Wagon R+ (régebbi motor), klímával. Szinte évente kell cserélni a hosszbordás szíjat, mert amikor jön az ősz, elkezd 1-es fokozatban, indulás után visítani. Az autó max 15e km-t megy évente. 4 éve van meg a kocsi, most kezdett el visítani a 4. ékszíj. Kicsit gyanús, hogy valami más is lehet ott. Esetleg mit érdemes megnézni ilyenkor? Más típusoknál alig kell foglalkozni a szíjjal, itt meg ez van állandóan. Köszönöm szépen.
Üdv! Köszönöm az infot, az enyémet sikerült átrugdosni a műszakin, egyelőre napoltam a probléma megoldását. Majd megkérdezem a helyi suzukisoknál, hogy megoldható-e egy ilyen manőver. Amúgy szerviz leírást átböngésztem és ránézésre sok munkaórát igényel a hengerfej leszerelése. A szimering cseréhez járulhat még némi fémmunka is, ha nincs szerencséje az embernek meg sem áll a téma 200alatt. Az adalék témakört is áttanulmányoztam és egyelőre lebeszéltem magam a különféle teflonos vackokról. Jelenleg csak hidegindításkor füstöl és 1000km-en kb 1,5 deci olajat eszik. Üzem-melegen nem füstöl és jól kihajtva az emisszió is ok egyelőre.
Tehát bevallottad, nem mondtam, hogy hülye vagy! Részemről a diskurzust befejeztem veled, mert van egy szint, ami alá nem megyek. Nekem még vannak elveim. Behúzom irányodban a piros ikszet, írj amit akarsz én nem fogom látni!
"Nem akarlak megsérteni, de olyan jellemző a netre, hogy mindenki belebeszél olyan dolgokba, amiről fogalma sincs! Az a bajom, hogy még nem beszéltem olyan emberrel, aki már csinált volna ilyet, a szomszédja látott már, tudom. "
Attól hogy szó szerint nem írod le, konkrétan körbeírtad, hogy fogalmam sincs róla, csak a szomszédom ismerőse már látta, és itt okoskodok == hülye vagyok
Én meg azért, mert jön valaki, aki látott már egyféle (jelen esetben szimmeringet) valamit, és az igaz mindenre.
És mivel egy mezei mosógép szimmeringet ki tud venni, sőt, van olyan kocsi féltengely szmmering is amit ki tudott venni, mert a ladából nem kellett kihúzni a féltengelyt hozzá (renaultnál scenicnél kell) ezért MINDEN szimmering kivehető így
Értem. Ugye nem baj, ha nem?
Kérlek, ezt vedd ki nekem.
Mivel beépítve még ennyit se látsz belőle, súgok, így néz ki: