Ilyen szép Fiatot (egyet) és ilyen csúnya Jelczet (sokat):
Képes vagyok adni érte-értük az egyik legféltettebb kincsemet, a Skoda RTO-t, vagy az elnöki sorozat bármelyik tagját (persze, csak ami nekem megvan...):
(Nem saját képek, mert még mindig nem tudok fotózni, de van mindből itthon és a szomszédban is a lerakatomban...)
Én tegnap vettem Ungváron többek között ezt is. De ha már matricáznak, akkor átragaszthatták volna a hátoldalakat is, hogy mi lesz a következő. Az előző számot (Zapi 968M) is most vettem meg, és mindkét számnak már náluk korábban megjelent autót "reklámoznak".
Ja, és hogy a "megéri-e" témához is csatlakozzon a hozzászólásom, pórul is jártam velük. Vettem 6 autót (Autólegendák(Zapi 968M, Moszkva 427), Szuperautók (Spyker C12, Ford Mustang GT), SpecAutók (GAZ 69 tűzoltó), Ferrari 250 Testa Rossa), aminek a 4/6-a hibás. Zapinak törött a jobb hátsó kerékcsonk, ahova a tengely megy (sebaj, van átalakításra egy a magyar sorból, azzal pótolom), a Moszkvicsnak hiányoznak az ablaktörlői (átalakítandóról majd kerül rá), Mustangnak szemcsés a festése (ezzel nem igazán lehet mit tenni), a leggázabb viszont a Spyker hiányzó bal fényszóróbúrája (mivel ez donború, nem tudom, hogy lesz pótolva). De, hogy nem csak minket árasztanak el többek szerint "szemét"-tel, az első ukrános Ferrarimnak az első keskenyebb felnijén a szélesebb és magasabb peremü hátsó gumi van. Na ezzel sem lehet sokmindent kezdeni, muszály volt legközelebb egy másikat venni (még szerencse, hogy volt belőle). Az amúgy tök jó, hogy náluk mindig két szám van egyszerre terjesztésben, nem úgy, mint nálunk, hogy a következőnél már vissza kell küldeni remiben (kivéve az első számoknál, mert azt szinte mindig tovább hagyják kint).
Ja, láttam kint egy pont olyan 3102-es volgát, mint a mostani. A kereke is ugyanan, azt leszámítva, hogy a valóságban át vannak a lyukak törve. Be kell feketíteni, és olyan, mintha lyukas lenne.
Ukrán fórumon olyasmit olvastam (ha a Google jól fordított), hogy ez az átcímkézett újság csak a helyi választásokig lesz, mert a nyomdák most teljesen arra álltak rá, utána minden visszatér a régi kerékvágásba.
A következő modell állítólag a Moszkvics 400-422 lesz.
A legújabb infó szerint a Bicolor tesztsorozat 5. modellje nem Moszkvics 400-420 Cabrio lesz, hanem egy meglepetés, olyan autó, ami még a sima Avtolegendi sorban sem jelent meg.
Újjabb átcimkézett újság az ukrán sorban. Gondolom ilyen tájban már nem nagyon fogyott az oroszoknál és lehet, hogy mostantól már egy az egyben az átcimkézett orosz modelleket fogjuk kapni Ukrajnában.
neo scale models.(elsősorban 1:43-as műgyanta alapú modellek) a lényeg,már bőven 1 évvel ezelőtt is 20 ezer ft fölé kuszott az áruk.....itthon vissza is esett az eladása.ez van
Rékeresve igen, annak az volt. Változott a felirata? Mintha a képen a furgon oldalán tagolva lenne a háromszög, ez meg, amit találtam csak betűket tartalmaz.
Még egy téma a technika szakkörösöknek, ami nekik nem is annyira nehéz, tekintve a bódé szögletességét, és egy újabb magyar "busszal" lehet a sort gazdagítani.
Ez jópofa, a bűnügyi kiállításon nem képpel, hanem egy szép Csepel modellel szemléltettek bűncselekményt. Bár ez '61-es kép, talán még az '50-es évekből származhat a dioráma, mert a szöveg: "Géber Miklós gépkocsivezető kémadatok beszerzése céljából a kormány mellől fényképezett katonai objektumokat. "
Nem tudom, átlagos betűméret mellett mekkora lehet ez a modell? 1:18 körül kb?