Keresés

Részletes keresés

Dante001 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11409

Most akkor ezek NL263 vagy NL283? Én utóbbiként vittem fel őket. Írhatom át..? :D

Előzmény: torqmatic (11407)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11408

A 75 CNG-s MAN leghamarabb év végén jön, viszont bármilyen buszbeszerzés úgy tegnapra kéne. Az MVK buszügyileg talán rosszabb állapotban van, mint a BKV a pár évvel ezelőtti sötét időszakában. Bármi jól jön, én még a Localok odakerülését se zárnám ki...

Előzmény: torqmatic (11407)
torqmatic Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11407

Minek akarná? 75 zsír új CNG MAN-t vesznek hamarosan, ezekre nem lesz semmi szükségük.

 

Más: úton hazafelé:

 

http://phototrans.eu/14,750847,0,MAN_NL263_Lion_s_City_S_6443.html

Előzmény: Dante001 (11405)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.29 -1 0 11406

Szerintem is kellene nekik egy közepes felújítás (utastér rendbetétel, automata váltó az OFF 3 betűstől, ventilátor/légjavító) és 2018-ig illetve tovább máshelyütt kihúznák még 5-8 évig. :)

Előzmény: Dante001 (11405)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.29 0 2 11405

Szerintem ezeket a buszokat eleve nem lett volna szabad anno manuális váltóval beengedni. Az összehasonlításnak ma már nincs sok értelme, mert az SL-ek is le vannak élve rendesen. Egy teljes külső-belső felújítás után még használhatók lennének, egy automata váltóval kiegészítve. Akkor valóban jobb lenne mint mondjuk egy 260-as, fűtés szempontjából biztosan.

 

Pletykák szerint egyébként az MVK meg akarja venni őket.

Előzmény: BPI-383 (11404)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.29 -3 0 11404

Van ahol jobb, van ahol nem.

De azért erőteljesen torzítja az összehasonlítást a különböző jellegű váltó is, így ezt általában figyelmen kívül hagyom.

 

De a 58 vcs. például egy tökéletes példa arra, ahol pont a 415 előnyei mutatkoznak meg jobban, a jelentősen nagyobb hegyi és a viszonylag rövid síkterületi jelleg miatt.

 

De ha automatás lenne az SL, lehet átbillenne a mérleg. (ZF4HP-t nyugodtan kaphatnának az OFF 3 betűstől)

Előzmény: Törölt nick (11361)
430 322 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11403

Valóban.

Előzmény: sezo17 (11402)
sezo17 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11402

Még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák! 

Előzmény: 430 322 (11399)
siófoki35 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11401

Ja, hogy azért. Kösz!

Előzmény: Törölt nick (11400)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11400

Ebben az esetben nem a komfortfokozat számít két szerződő fél között. Eltérő kilométerdíjjal közlekedik a két típus.

Előzmény: siófoki35 (11396)
430 322 Creative Commons License 2015.04.29 0 1 11399

Nem büszkélkednék vele! :-(

Előzmény: sezo17 (11304)
430 322 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11398

Nagy lehet a szar ott is, ha már valaki érdeklődést mutat az MAN-ok felé.

Előzmény: Törölt nick (11298)
430 322 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11397

A BKV-nál eljutottak arra a pontra, hogy azokat a kocsikat, amiknek minden nap egy próbatétel volt, azokat leselejtezték. Azokból viszont akadt bőven.

 

Ugye, az Ik.200-asok! Hát, igen, akkoriban még buszokat gyártottak! :-)

Előzmény: Törölt nick (11287)
siófoki35 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11396

OK, a BKK-ban sok  alogikátlanság, de mindkettő LE kivitelű busz, miért lenne gond, ha az egyiket a másikkal pótolnák? O.o

Előzmény: IAtilla (11395)
IAtilla Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11395

Valószínűleg nem lehet bünti nélkül, de így még mindig jobb, mint ha nem adnának ki semmit. Egyébként amióta 19 helyett 20-at kell kiadni hétköznap, azóta majdnem mindennapos, hogy valamelyik Aabenraa helyett Localo van.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (11394)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11394

Mióta adható ki Localo Aabenraa helyett?

Dante001 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11393

Hát igen, de az AP majmolás miatt* azok elsőbbséget élveznek.

 

* ami egyébként nem lenne baj, de a 412-eseknél lehet át kellett volna gondolni.

Előzmény: #Zsombor (11392)
#Zsombor Creative Commons License 2015.04.29 0 3 11392

Inkább azokat kellett volna előbb kidobni.

Előzmény: g86 (11391)
g86 Creative Commons License 2015.04.29 0 1 11391

És ugye elkészült néhány 412-es felújítás is az elmúlt hetekben.

Előzmény: IAtilla (11387)
Attis102302 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11390

Az tény,hogy vannak olyan szituk,hogyha 50el mész a Hungárián,akkor tutira ledurrnak az útról! :-D De mégis,Pesten még nem tapasztaltam olyat,mint Szegeden,hogy egy vagány csávó a BMWjével teljesen üres úton 30al totyogott! Amugy köszi! :-)

Előzmény: Peto (11388)
g86 Creative Commons License 2015.04.29 0 1 11389
Előzmény: 18-09 (11385)
Peto Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11388

"A közlekedési morál is más!" Szerintem keményebb, de sok sikert a fővárosban!

Előzmény: Attis102302 (11386)
IAtilla Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11387

A Bogáncs u.-i Localók pótlása: nagyjából visszaáll a 2-3 héttel ezelőtti AP-arány (mielőtt forgalomba álltak a cinkotai Conectók).

Cinkotai Conectók: 13 kocsi pipa, marad 12. Leakasztanak 5 db Van Hoolt a 4-6-osról, és mennek normál viszonylatokra, Cinkota környékén meg lesz majd szóló vonalon csuklós Volvo. Így már csak 7-tel kevesebb AP-nál járunk, ami magas padlós lesz, de május végén vége a 4-6-os pótlásnak, és más szóló vonalak is csuklósodhatnak.

Előzmény: b.chris (11373)
Attis102302 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11386

Ez sajnos tényleg így van! Én Szegeden eljöttem egy cégtől,de vissza akartam menni,de a 3. nemnél ráhagytam! Ez a pesti hozzáállás legalább emberséges! Sőőőt... Pesten sokkalta szívesebben vezetek,mint Szegeden! A közlekedési morál is más!

Előzmény: Törölt nick (11384)
18-09 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11385

Én még mindig nem látok módosítást arra vonatkozóan, hogy jönne 132db ConectoG... továbbra is 75db-ról van szó a szerződéseben.

 

1. vagy elfelejtették közzétenni

2. senki nem tud semmit :)

Előzmény: Dante001 (11366)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11384

Amúgy ez a ne gyere vissza, ha egyszer felmondtál az vidéken dívik. Vannak olyan ismerőseim akik vidéki volánnál felmondtak (soha nem kirúgás, vagy közös megegyezésnek álcázott elbocsátás), na rra köpnek utána. Inkább kiképez egy nulla kilométerest a munkaügyi központnál, mintsem visszavegye. Van akit a 96 óta nem akar visszavenni a volán, pedig már rég más a vezetés is... csak ez iyen hülye szoci berögződés, ami vidéken még nagy dívik és kiváltság ha visszavesznek arra a helyre ahonnan egyszer felmondtál. Budapesten tök természetes a hiány szakmákban (sofőr, eü).

Előzmény: Attis102302 (11380)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11383

ez így igaz! :)

Előzmény: Törölt nick (11382)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11382

Jönnek-mennek. Nem csak ők, mások is. Szerintem csak azok nem ugrálnak akiknek 5-10-15 év van nyugdíjig, azok meghunyászkodnak a BKV-nál és csókolom.

Előzmény: Attis102302 (11380)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11381

Rá vannak kényszerülve, krónikus sofőrhiány van országos szinten.

Előzmény: Attis102302 (11380)
Attis102302 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 11380

Akkor végülis úgy is fogalmazhatunk,hogy az ismerőseid eljöttek a vt-től,de minimum mellékállásba vissza is mentek! :-) Azért le a kalappal a vt előtt,hogy felmondott egy munkás,de visszament,és vissza is vették! :-) Sajna mai világban ez nem jellemző,hanem az hogy elmentél? Akkor maradj magadnak hozzáállás!

Előzmény: Törölt nick (11377)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!