A 75 CNG-s MAN leghamarabb év végén jön, viszont bármilyen buszbeszerzés úgy tegnapra kéne. Az MVK buszügyileg talán rosszabb állapotban van, mint a BKV a pár évvel ezelőtti sötét időszakában. Bármi jól jön, én még a Localok odakerülését se zárnám ki...
Szerintem is kellene nekik egy közepes felújítás (utastér rendbetétel, automata váltó az OFF 3 betűstől, ventilátor/légjavító) és 2018-ig illetve tovább máshelyütt kihúznák még 5-8 évig. :)
Szerintem ezeket a buszokat eleve nem lett volna szabad anno manuális váltóval beengedni. Az összehasonlításnak ma már nincs sok értelme, mert az SL-ek is le vannak élve rendesen. Egy teljes külső-belső felújítás után még használhatók lennének, egy automata váltóval kiegészítve. Akkor valóban jobb lenne mint mondjuk egy 260-as, fűtés szempontjából biztosan.
Pletykák szerint egyébként az MVK meg akarja venni őket.
De azért erőteljesen torzítja az összehasonlítást a különböző jellegű váltó is, így ezt általában figyelmen kívül hagyom.
De a 58 vcs. például egy tökéletes példa arra, ahol pont a 415 előnyei mutatkoznak meg jobban, a jelentősen nagyobb hegyi és a viszonylag rövid síkterületi jelleg miatt.
De ha automatás lenne az SL, lehet átbillenne a mérleg. (ZF4HP-t nyugodtan kaphatnának az OFF 3 betűstől)
Valószínűleg nem lehet bünti nélkül, de így még mindig jobb, mint ha nem adnának ki semmit. Egyébként amióta 19 helyett 20-at kell kiadni hétköznap, azóta majdnem mindennapos, hogy valamelyik Aabenraa helyett Localo van.
Az tény,hogy vannak olyan szituk,hogyha 50el mész a Hungárián,akkor tutira ledurrnak az útról! :-D De mégis,Pesten még nem tapasztaltam olyat,mint Szegeden,hogy egy vagány csávó a BMWjével teljesen üres úton 30al totyogott! Amugy köszi! :-)
A Bogáncs u.-i Localók pótlása: nagyjából visszaáll a 2-3 héttel ezelőtti AP-arány (mielőtt forgalomba álltak a cinkotai Conectók).
Cinkotai Conectók: 13 kocsi pipa, marad 12. Leakasztanak 5 db Van Hoolt a 4-6-osról, és mennek normál viszonylatokra, Cinkota környékén meg lesz majd szóló vonalon csuklós Volvo. Így már csak 7-tel kevesebb AP-nál járunk, ami magas padlós lesz, de május végén vége a 4-6-os pótlásnak, és más szóló vonalak is csuklósodhatnak.
Ez sajnos tényleg így van! Én Szegeden eljöttem egy cégtől,de vissza akartam menni,de a 3. nemnél ráhagytam! Ez a pesti hozzáállás legalább emberséges! Sőőőt... Pesten sokkalta szívesebben vezetek,mint Szegeden! A közlekedési morál is más!
Amúgy ez a ne gyere vissza, ha egyszer felmondtál az vidéken dívik. Vannak olyan ismerőseim akik vidéki volánnál felmondtak (soha nem kirúgás, vagy közös megegyezésnek álcázott elbocsátás), na rra köpnek utána. Inkább kiképez egy nulla kilométerest a munkaügyi központnál, mintsem visszavegye. Van akit a 96 óta nem akar visszavenni a volán, pedig már rég más a vezetés is... csak ez iyen hülye szoci berögződés, ami vidéken még nagy dívik és kiváltság ha visszavesznek arra a helyre ahonnan egyszer felmondtál. Budapesten tök természetes a hiány szakmákban (sofőr, eü).
Akkor végülis úgy is fogalmazhatunk,hogy az ismerőseid eljöttek a vt-től,de minimum mellékállásba vissza is mentek! :-) Azért le a kalappal a vt előtt,hogy felmondott egy munkás,de visszament,és vissza is vették! :-) Sajna mai világban ez nem jellemző,hanem az hogy elmentél? Akkor maradj magadnak hozzáállás!