1317-el mi a problémád? Jó, hát nem sok minden működik rajta rendesen, de menetre és fékre kiválóan és nagyon szépen dolgozik. A többit meg elnézem neki. ;-)
Szerintem a 1407 és a 1430 forgóvázcserére vár, függetlenül attól hogy hogyan néz ki a teteje, vagy melyikből lett alkatrészbánya.
A 1422 mikor lett átküldve VJSZ-be? Múltkor az UV-s kirándulás napján még a Szávában volt leállítva, 1471 és az OFF 1503 között, az épület hátuljában elrejtve. Ez volt ugye 3 hete.
Összeszedtem ismét mely Ganzok állnak, hátha valakit érdekel:
1308 Baleset a Móriczon. Nemtudom most hol lehet, de sztem javításra vár.
1310 Kelenföldön leállítva. Ha jól láttam akkor már műhelyben van, lassan visszatér.
1315 Budafokon leállítva.
1318 Fehér úton nagyjavításon.
1342 Fehér úton nagyjavításon.
1348 Ferencvárosban leállítva, több mint egy éve......
1356 Sérülésjavítás alatt a VJSZ-ben
1402 Fehér úton nagyjavításon.
1407 Budafokon leállítva siralmas állapotban.
1414 Kelenföld kocsiszínben sérülésjavításon.
1422 Sérülésjavítás alatt a VJSZ-ben.
1430 Budafokon leállítva. (Ez sztem még borzasztóbb mint a 1407)
1469 Sérülésjavítás alatt a VJSZ-ben.
1471 Szávában leállítva.
1476 Ma eseményezett, nemtudom mennyire súllyos, de hnap még tuti nem lesz kint.
Na ennyi dióhéjban nem is sok most... 1317-est megint nem láttam egy ideje. Ja és persze Szávában meg Fradiban napközben rengeteg kocsi pihen. A körúti csatoltak is elvileg (1406-1465,1425-1463,1432)
Sőt, ott olyat is láttam már, hogy először átment a sorban első autó a piros-sárgán, majd jött a Combino az átmenetin (de inkább már három pöttyön, szidva és lecsöngetve a piros-sárgán elé vágó autóst). Mindkét fél a közlekedési morál magasiskolájáról tett tanúbizonyságot.
uj sat nincs ami megfeküdt azt is helyi szakember gárda rakta össze ma...szarból várépités...kb 6hónap vagy kevesebb és a combinál is jön ez az idöszak:(
és sokszor átmenetin megyünk ott ki mert tökölés van a budafoki utnál...akkor dudálnak is az autók:)de ilyen a salgo -hun sarok amikor jön a beálló 1es és még a 3.kocsi elötted camog amikor neked már szabad a belló lámpa...
Világos, ezért tettem idézőjelbe a "zöldeket". Gondolom, ott hosszú távon is 10-es marad a felfutós keresztezések miatt, úgyhogy jogos a lámpaprogram felülvizsgálatának igénye.
Egy másik ilyen necces hely a Karinthy-ról a híd felé kanyarodó 6-os, ami ha szabályosan (15) megy, pláne ha a szabad jelzés vége felé ér oda, akkor a híd felől balra kanyarodó autók számolhatják a Combino moduljait a zöld lámpánál állva.
Itt nincs nyil zöld, meg telizöld, SZABAD van! És nem egyidőben adja a két szabadot, csak mire a 21-es tízzel átkullog, addigra nemhogy megkapjuk balra a szabadot, hanem le is tilt. (Amíg nem 10 volt ot, addig emlékeim szerint neccesen átért a 21-es, mire megkapta a balra kanyarodó villamos a szabadot). De mégegyszer mondom, ez a tény se mentség a kollégám viselkedésére, de ettől még ez a lámpafázis így nem jó.
"...mert a balrakanyarodót ráengedi a szemből érkezőre..."
Akkor ezek szerint a két átlós pötty itt "telezöld" és nem "nyilaszöld". Az ide vonatkozó villamosos szabályt nem ismerem, de gumikerekűeknél ugyebár egyértelműen az egyenesen haladónak (21-es) lenne elsőbbsége.
A 2027-es vezetőjének biztos nagyon fázott már a segge a klímától és elzsibbadt a könyöke a karfán, azért sietett. Vagy csak azt hitte, megnevel egy újoncnak hitt kollégát a tanulóvonalon (ha a 21-es még mindig annak számít).
Sajnos sok kollégám hozzáállása minősíthetetlen. Sajnos tegnap eléggé zűrös napunk, volt, ez természetesen nem lehet mentség a kolléga viselkedésére. Annyival egészíteném ki az általad leírtakat (és ez szintén nem mentség kollégám viselkedésére), hogy minden második periódusban kapunk ott balra szabadot, és már sajnos nekem is kellett szemből érkező 21-es miatt még 2 jelzést ott állni. Nem örültem neki. Naés? Ez van, jön majd a kövi szabad. emlékszem még, amikor 30-as villamossal döcögve nekem integettek a combinoból, dehát a 10, az nekem akkor is 10, ha ő éppen végezni megy. (Egyébként az a jelzésperiódus is megérne egy felülvizsgálatot, mert a balrakanyarodót ráengedi a szemből érkezőre, utána pedig a Halleren a Nagyvárad tér felől érkezők dudálják le az utolsó két modulját a combinonak :p)
Már ha egyáltalán világít a lámpa. A nagy tudású műszak reklamál, ha ilyen hibát ráírsz. A mégnagyobb tudású kollégák meg észre sem veszik sem a lámpát, sem a műszert. Egyáltalán van ott műszer is? Az mit mutat?