Hasonlóan jártam én is 2 éve a jobb elsővel. Akkor elsőnek régi kiszerelő készülékkel vették ki a csapágyat (dinamikus), majd bele az új. Nem bírt 1000 km-t. Majd préssel, de ez már 500-at sem. Sajnos arra tippeltünk, hogy az első esetben sérült meg így a csapágyház, így bontóból vettünk másikat. Azóta 2 év telt el és semmi baja.
Hello, a forumon is volt mar, hogy a benzinbeonto cso egeszen felul elrohad es kilyukad. Nincs kerekjarati dob, a sar szabadon felcsapodik, lerakodik, s nedvesen tartja az egeszet. Ha lyukas, akkor sanszos, hogy a tankban is jo adag sar es kosz van mar, erdemes allitolag azt is kitakarittatni. Az uj gyari cso aranyarban van (30e volt 2014-ben), az utangyartott "csak" 20e volt. Ez utobbit tettuk be, s jott a meglepetes, mert kanyarban, nagy sebessegnel (80-90 km/h) beleer a kerek a csobe. A szerviz gyakorolt rajta sokat, de amikor a kaszni dolt, akkor mindig surolt. Kiveve szemre is latszott, hogy a hajlitas ive nem passzolt a gyarival. Maradt a bontott, hosszu hosszu utanajrassal, mert tenyleg kurrens holni, amint bejon egy auto, szinte azonnal viszik. Kapott sok reteg alvazvedelmet, remelem nalam kibirja egy ideig. A hosszu iras lenyege: a kivett gyarit es az utangyartottat ossze kell vetni, h pontosan egyezzen, kulonben nem szabad megvenni. Nalam felesben alltuk a szervizzel a tanulopenzt.
Látom elindítottam valamit ami véleményeket csalt ki .Induljunk ki abból hogy mindig voltak , vannak ,és lesznek leleményes szakemberek akik megoldanak leleményes módon dolgokat .Tehát : ezekből az 1,3-s motorokból sokat szereltek be több tipusba ami forgalomba került .Kiderült idők folyamán ez a sajátos probléma .Nem is kell azon csodálkozni hogy megoldást találtak a hengerfej leszerelése nélküli szimering cserére.Egy hengerfejet manapság csak végszükség esetén szabad levenni .Túl sok teendő van vele mire visszakerül még ha semmit sem csinálnál vele .Tehát költséges dolog .Még a márka szervizben is említették tudnak mondani aki megcsinálja a dolgot hengerfej leszerelés nélkül . Ebből kiindulva javasolom önnek hogy ennyire makacsul ne ragaszkodjon a saját elképzeléséhez . Lehet van amiben ön jó de itt most más a helyzet . Higgye el megoldható a dolog !
A kerék agy ritkán megy tönkre de érdekes 2x is láttam a saját szememmel mikor kinyomták (sajtolták) hogy egyik oldalt 5t a másik 7t nyomással ment ki.Utoljára kb 1 hónapja cseréltünk akkor vettem 2db indiábol származó csapágyat de mikor berakták egy megroppant persze japanparts ot vettek bele nem kell szépiteni kb 5000ft ez is az is nem drága de most megint ez a márka ment ki az indiai még birja csak pont a bal eleje pedig az ritkán kap mégse bírta.Az a baj az ideg megöl de nem tudom így hagyni mert láttam azt is mikor szorult szinte fékezte a kereket na akkor lehet matekolni hogy mennyit eszik 100 on :D :D
Olvasva az írásod vagy szerelési hiba, vagy a csapágyak kenőanyag hiányos állapota lehet a gáz. Vagy esetleg maga a kerék agy a hibás. 7 tonnás préselés szerintem nagyon sok.
Az SKF pedig jó minőségű alkatrész. Meg gondolom a Japanparts is ide tartozik.
Egyébként az én szekerem is amikor eléri a 80km/h-t kegyetlenül morog, zúg de hátulról jön a hang. (99%,hogy csapágy gond lesz). A kocsit megemelve, a két hátsó kerék elég húzósan forog viszont nem melegszik sem a fék, sem a csapágyak. Állt a kocsi 4 évet, szerintem ez tett be neki.
Szebb reggelt most aztán tanácstalan vagyok :( kezdem első kerékcsapágy mikor kicseréltem 20 000km birt (SKF)aztán cseréltem máshol mással 5000km birt (japanparts) most pedig beleraktunk ismét máshol ismét mással egy indiait be is ismerték hogy 1 db megroppant megjegyzem láttam a présgép 7t nyomással szedte le na de most 1000km után újra zúg a bal elsőm besirok mindent kiprobáltam persze most cseréltem lengőkarokat plusz fékbetét plusz szilentek és elvittem futómű beállitásra és 1000km ennyit birt.Tudom hogy hibás vagyok mert nem szakszervízbe csináltattam de nem is fogom olyan árat mondtak rá hogy ehhez képest a szelepszár szimering lófity :D kritikán aluli minőségű alkatrészek vannak úgy látom.El vagyok keseredve mert szivem szerint hagynám had essen szét de még a magnót is 25 ösön kell halgatni úgy ordít a csapágy
Sziasztok. Biztos volt már a fórumban. No tankolás közben a kezemben maradt a üzemanyag beöntő teteje. A boltban 35-40.pénz hát nem kevés. Utángyártott állítólag létezik de senki sem látott még. Bontó ??? Ritka típushiba. (opel agila 2000.)
Mindig tele tankolom az autót, így aztán ugyanaddig van töltve. 3 töltőpisztoly kattanásig töltöm. Így biztosan mindig ugyanaddiga szintig van töltve. A napi km számláló adott, azt minden tankolás után nullázom.
De ha arra irányult a kérdésed, hogy tudtam ilyen alacsonyra szorítani a fogyasztást, az más kérdés. Nem csináltam semmi extrát. 2500-3000 között váltok, városban 4.-ben haladok 50-el (korábban 5.-ben, de nem volt észrevehető fogyasztásbeli különbség, viszont negyedikben jobban gyorsul) Nem csikorogtatok gumit induláskor, de azért intenzív a gyorsítás. Induláskor nem pörgetem a motort, kicsi gáz, kuplung szépen fel és már megyünk is. Guminyomás a gyári érték 2,4 és 2,5 bar. Gyakori motorfék használat. öt és fél éve van nálam, ez alatt mintegy 37500 km-t mentem vele, fékbetétet még nem kellett cserélni. Szerintem még a gyáriak vannak benne, bő 74000 km-t mutat az óra. (valós érték) Motorfékkel rengeteget lehet megspórolni fékbetétből és üzemanyagból. Piros lámpánál, sorompónál szépen ki lehet gurulni lassan, mire odaérek szabaddá válik az út, nem kell megállni, így az elindulás megspórolásával benzint is spórolok. (azért ez a lámpás módszer forgalomfüggő is, de ismert helyen ki lehet használni, hog ytudja az ember hogy váltanak a lámpák) Szóval sok ilyen kis aprósággal összességében sokat lehet spórolni. Azért nekem sem ez a jellemző, inkább olyan 6,2-6,5.
Sajnos mi egyszerű halandók nem tudunk abba a magasságokba emelkedni, ahol a te általad elvárt pontosság alapkövetelmény! :) Bevallom én egyszer mértem a wagonunk fogyasztását 12 éve, akkor 6,5 és 8,2 liter között mozgott, azóta csak tankolok. Szörnyű, nem? :)))
hát nem egészen. a kódolvasó azt jelszi, hogy az észlelt eseményekből mire következtet.
a valódi okot meg kell keresni. pl lehet, hogy abból következtet egr hibára, hogy rossz keveréket érzékel, ami jöhet más irányból is. ekkor jön a szerelő, beteszi az egr-t, kifizeted, aztán marad a hiba
Nem wagon, de hasonló volt. A MAP szenzorra menő vákumcső repedt volt, csak adott körülmények közt elkezdett vákumot veszteni, a motor terhelés érzékelés elszállt, és ledadogott a motor
1.3-mas (nem VVT) Wagon R -ünk a következő hibát produkálja: bemelegedés után (kb. 8-10 Km) kettes fokozatban gyorsítás közben akadozik a motor, olyan mintha kihagyna egy henger, 3. fokozatban már nagyon ritkán 4. és 5. ben már egyáltalán nem jelentkezik. A hibakód EGR hibát jelez de többek szerint ez nincs összefüggésben. Gyertyák újak, levegőszűrő tiszta, gyújtástrafók jók, üzemanyag nyomás rendben, ezeket szakszervizben ellenőrizték ill. cserélték de rángatózás maradt. (szakszervizben a legutolsó ötlet a kuplung csere volt, ezt egyenlőre nem vállaltam be )
Hidegen hibátlanul gyorsul 2. fokozatban is.
Tisztelettel kérdezem találkozott-e már valaki ezzel a problémával, vagy van-e valakinek ötlete, hogy mi a hiba.