ha netalántán tényleg olyanra vállalkoznál, hogy felvennél egy "engem" potyázót, akkor tuti fizetnék vazzzzzz! pölö kaja????? hm?????? komolyan!!!!! (én ezt vérkomolyan irtam), ha mondod hogy most, már pattanok is a berlingóba!!!!!
gerob=>
csak nem rám akartál utalni ezzel a ktsgtérítéses dologgal?????? mert én amit irtál nem vettem észre..... sőt inkább szívatás oldalát mutatták....
zola=>
én fanatik vagyok.... azért végzek gályázast, hogyha pölö poiuzf elvinne egy ilyen útra, akkor tudjam etetni, pölö.....
más:=>
van egy autobild-be megjelent cikk, hogy "mi lesz velük", mint öreg teherautókkal.... azt is szkenneljem????? :) természetesen kis betükkel!!!!
Ezek a beállítási lehetőségek vannak benne a járművekre vonatkozóan, ennek megfelelően tervezi az útvonalat. pl gyalogost nem engedi az autópályára stb.
Egy barátomnak most segítettem beállítani a PDA-ját, rajta I-Go 2006 full europa. Fontos volt megvennie, ugyanis nem nagyon foglalkoznak sajnos a cégüknél azzal, hogy hogy jut el a sofőr A-tól B-be. "nesze a kulcs oszt mennyé!!" ennyi volt az első napja.. :)
Másik szintén "navigációs". Valahol Németo-ban eltévedtek a haver haverjainak a haverjai, szűk kis utcácskákban kanyarogtak térképet alig tudtak olvasni GPS nincs, nyelvtudás semmi,nem mertek kérdezősködni... Végül egy öreg papát szólítottak meg, alig bírta a biciklit tolni, lehetett vagy 90 éves. "-Papa, papa! Bitte, bitte wo ist die KAMIONPLATZ(!) ; az öreg nézte őket, látványosan megnézte a magyar rendszámot, majd nagy krákogva mondta nekik: "-Hehehe , GPS!!!"
Felsőfokú szakképesítést szereztem a Debreceni Egyetem keretein belül, mellette még most levelezős vagyok Miskolcon, gépészen.
Az egész jogosítvány dolog teljesen véletlenül jött elő, egy vasárnapi bulvárlapban(!) olvastam a Váti-s lehetőségről. Ha ki kellene fizetni a teljes összeget, biztos hogy nem csinálnám! De azt hiszem ennyi pénzért nagyon is megéri, mert olyanokat hallani hogy drasztikusan emelkedni fog a tanfolyami díj illetve hogy okj-ben fog szerepelni a C E kategória. (plusz 5 évente meg kell újítani az egészet, újra kell vizsgázni, állítólag...) És igen , elsősorban a több lábon állás miatt is csinálom...
Elképzeléseim:
az egészet csakis a pénz miatt...
Nekiállni sofőrködni csak akkor fogok, ha itthoni cégnél kb 250E-t meg tudok keresni, korrekt keretek között, betartva a vezetési időket. Ezt úgy látom talán adr-el plusz hosszú távollétekkel sikerülne összekaparni, más módon szinte lehetetlen. (Persze mindez csak a minimális gyakorlat megszerzése után, szóval az elején teljesen kiegyeznék mondjuk 100-150E körüli összeggel.) Látótérben van még külföldi munka is, szerencsére angolból van egy a középfoknál kicsivel kevesebb tudásom, ami itt bőven elegendő. De ez tényleg csak a gyakorlat megszerzése után, ami még igen messze van...
Ha nem haragszol a kérdésért felszeretném tenni a kérdést! Ha van diplomád (tutira nem derült ki, de lehet hogy nem csak egyel rendelkezel), akkor miért fogsz nekiállni sofőrködni? Vagy csak a többlábon állás miatt csinálsz jogsit?
Az OFF-odra reagálva, nálunk előfordult, hogy előnyben volt a költségtérítéses hallgató a csoportban, hiszen potenciális pénztárcát láttak bennük az egyetemen...És inkább átengedték őket, hogy jövőre is jöjjenek és fizessenek... Mindkét helyzetben voltam(állami fin. ill. költségtérítés) , és ezt tapasztaltam...
Mint régen írtam, én is most csinálom a C+E kategóriát. plusz páv2, belföldi, nemzetközi, adr; most úgy néz ki hogy az egész vátis támogatással kb 170-ből fog kijönni;
Nemsokára elméleti vizsga, aztán jön a rutin, forgalom. Gyűjtögetem az információt, szerencsére azt látom, hogy 0km-esként sem reménytelen a helyzet, van értelme belevágni a dologba, van egy pár cég akikhez el lehetne menni.
„Ezek szerint, ha úgy nézzük, nekünk, akik saját zséből képezzük magunkat, és jelentkezünk sofőrnek, ki kéne hogy "nyalják a seggünk".. Nem hogy még kauciót kérjenek.. :) Legalábbi így lenne logikus.”
Nos kicsit OFF dolog jön most. Ha belegondolok, akkor azok, akik saját maguk fizetik a diplomájuk árát valamelyik fősulin-egyetemen (költségtérítésesek), akkor azok előjogot élveznek mondjuk velem szemben aki államin tanul? Ezt úgy akarom érteni, hogy aki saját zsebből fizeti annak már nyomják is a kezébe, a másik meg csak tanuljon érte?? Vagy a tanár ha vizsgáztat, akkor felteszi a kérdést, hogy gyerekek kik a fizetősek, azok hozzák az indexüket és írok is egy jegyet rögtön.
Kicsit elvont dolog tudom amit most írtam, de remélem nem fogok majd ilyet tapasztalni a későbbi tanulmányaim során, széép is lenne...:)))
Nincs-és a jelek szerint még azt sem tudom, hogy hol keressek. Légüres térbe fogok ugyanis esni-de ennek a bővebb kifejtése nem az internet nyilvánosságára tartozik.
Egy férfinak miért? Munkavállalás szempontjából egy nőnek sokkal nagyobb hátrány a "család" ha még nincs gyereke azért ha meg van akkor azért...mint a nyuszin a sapka...
"AZt felejted el, hogy sok pénzbe kerül jogsit szerezni=kevesen vágnak bele."
Nem felejtem el, de aki elébe megy a dolgoknak, megtalálja a lehetőséget és nem mástól várja a megoldást. Nekem a VÁTI fizeti a 80 %-ot, a sógoromnak meg a munkaügyi központ.
"Aki meg belevág, az nem szaré-húgyér akar dolgozni."
Elég információ van, ami alapján eldönthető, hogy érdemes-e belevágni...