Lehetséges, hogy létezik a gyújtáskapcsolóhoz utángyártott elektromos rész is. Ez esetben komplikáció nélkül csak azt kicseréled és kész. Ha mégsincsen és kompletten kell cserélni, akkor az immo ami miatt nehezedik az ügy. Ha bicskakulcsod van, akkor pl. az új kapcsolóhoz való kulcsról csináltathatsz egy kulcsszár másolatot és a régi szárat kicserélve az újra, működni fog az autó. De konkrétumokat úgy tudnék mondani, ha látnám a kulcsodat illetve ha távirányítós, akkor azt a kulcsot és a táv belsejét is, hogy milyen benne az elektronika.
A gyújtáskapcsoló megadta magát. Gyújtás még van, de az önindító nem indít. Az önindító biztos jó, mert azt hittem az a baj és vettem egy újat, de azzal sem indult. Ekkor kipróbáltam, hogy, ha egy vezetéket kötök az önindító arra a lábára amelyik a gyújtáskapcsoló irányából kap 12V-ot és ezt közvetlen az aksi "+" pólusához érintem, akkor az önindító vígan működik. Ha bent a gyújtást is ráadom, akkor a motor is indul.
A gyújtáskapcsoló betét cseréjére olyan infót kaptam, hogy a szükséges alkatrész miatt csak szakszervizben tudom javíttatni.
KLÍMAKOMPRESSZOR eladó 1,6 HDI-ből. Fasz volt a szerelő, nem tudott hibát keresni és lecserélte, pedig a hiba máshol volt. (Elektromos kábelköteg). Eredeti Sanden kompresszor, nagy valószínűséggel jó, ha nem jó, visszavásárolom.
Általában csapágyazás probléma lehet, azt nem nagyon, ha meg tekercs probléma lenne azt ugyan lehet, de vagy nem vállalják be, vagy nem is lesz kifizetődő újat venni. Ráadásul motor tekercseléssel nem is sok helyen foglalkoznak - és általában nagyobb cuccokat csinálnak.
Hátsó futómű kopog rossz úton, lengéscsillapítók jók, olyan felütő, dübörgő koppanás, úgy olvastam több helyen, hogy a legtöbbször az a lengéscsillapító porvédők lecsúszása miatt van, nos én megcsináltam a rögzítésre a gyorskötözős módszert, de ugyanúgy kopog, nem szűnt meg.. Tudom így nehéz, de valakinek valami ötlet esetleg, vagy ki járt így és mi lett a megoldás? Köszi előre is!
Ebben bizfos van. Egy éve vettem, 2001es,akkor még kb két hónapig világított a kanna, ahogykell. Majd egyszer csak abbamarad a jelzés, ekkor seréltettem olajgombát, de ezután se működött. Köszi a választ.
Kiderült, hogy el volt szakadva a legutolsó kipuff tartó gumi, csak a biztonsági szallag tartotta, de ettől még oldairányba ide-oda tudott mozogni.
Majd kiderült, hogy a jobb hátsó rugó is törött, ez akna nélkül nem látszott, pedig 2x is oldalról alá néztem. Rugótörésnek klasszikus kopogó futómű hangja volt.
Végig kell rendesen nézni- ezek szerint amit Te is leírtál, sok minden lehet.
Második, kerékcsapágy KO (nem, nem szokott búgni-darálni ezekben, még akkor sem, amikor a kerék már félcentit lötyög)
Harmadik koppan a gátló. (tud, kiszerelés után ideoda lötyög centiket oldalirányban IS a szár, és ilyen állapotú autókkal járnak emberek, mivel miután a szilent kezd kigyengülni a hídban, minden oldalirányú rángatás veri ide-oda a gátlókat is oldalra)
Néha a fék is tud kopogni, ha nem fékeznek az úszónyereg egy laza valami, a csapjai tartják a helyén, amik már rommá vannak minden menve, mert betétet még csakcsak cserélnek, esetleg nagyritkán tárcsát, de ilyeneket, hogy rendes fékrevízió manapság nem szoktak egy szervizben sem.
Ilyenkor szoktak pingvinezni, felemelik, rángatnak mindent semmi koppanás, kereket is, úgy sem,(persze kereket minek vegye le) 5ezer lesz, leteszik, kihajtassz, első gödör, kopp-kopp..
Sokszor a kedves tulajdonos a kerékből-től véli hallani, közben valami tökmás, jobb hátsó ajtaja lóg, elszabadult dolgok, zörgő lemezek, billegő tángáló kipufogó, stb.
Utoljára tippelnék a rugóra, az nagyon bent van a helyén, hacsak nincs eltörve, ott nem kopog semmi.
Első lépésként fel kellene tölteni az akkumulátort, majd járó motornál megmérni a töltést. Ha nincsen, akkor el lehet kezdeni megkeresni az okát lépésről, lépésre.
(szabadonfutó, esetleg fötengely szíjtárcsa, feszültség szabályzó vagy egyéb generátor hiba, esetleg valamilyen elektromos probléma.)
peugeot 307 sw, 2007-es.benzines, electric circuit faulty hibaüzenet jön elő, és lekapcsol a klima, aztán olyan 10 perc múlva újra működik. Ezt úgy 1 hete csinálja, ma kb. 5x volt, aztán hogy hazaértem , leállítottam, megpróbáltam beindítani,már nem is indul a kocsi, az aksi gondolom lemerült(kb 1,5 éves akku). Szerintetek mi lehet? Generátor? vagy fesszabályozó? Valami töltési probléna?
Amikor a szőnyeget fel kell szedni ,hogy hozzá lehessen férni a gázolaj szivattyúhoz,ezeket a bigyókat ki kell pattintani csavarhúzóval, miután az ülések kikerültek.
Szia. Az enyém is így járt anno, sőt nekem menetközben ment el vagy épp jött vissza. De a csatit lehúzva már onnan folyt az olaj, ergo belül valami tömítés átszakadt. Nem néztem bele. Kapott egy bontottat. Azóta jó. A csati is cserés volt. Mert megzabálta a szervóolaj.