Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.13 0 0 5506
látom a joautok.hu-n is hirdetjük az igét rendesen :))

ha már ismerős neveket láttam ott, én is leadtam a 9 pontot :))
(átlagpont jelenleg: 8.05)

villamlás Creative Commons License 2003.12.13 0 0 5505
Szisztok Skacok!
Hát elmúlt egy hetes a Csípatom, és 1700 km-t nyomtam bele.1,4 16V berzines: átlagfogyi, minden vegyes, nagyváros országút és sztráda, mindenütt a max megengedett seb.-el, kényelmes, kímélő néha ugrósan fickós stílusban:6,4-7 között. Semmi baja a masinának, kényelmes és megbízható. Fűtés jó, ablaktörlés hatásos, kicsit fütyülnek az első ajtók sarkai felül, de nem zavaró. Óriási a csomagtartó, minden előnye ki volt használva, remek, jól bele lehet hajolni. Nyáron miniszoknyás hölgyek előnyben.
Eddigi gányai, amivel hétfőn orvoshoz jelentettem be: a kormánykerék nem áll középen, csak vizuálisan zavar, nem húz semerre sem, de hosszútávon kényelmetlen felemásként fogni a karikát.Más: 90-100 körül a seb mutató szakaszosan mozog fel,-le, mint ahogy a másodperc mutatók a zórán. Ha nem kell nagyon szétszedni, akkor nosza rajta, ha fejvakarós a probli akkor hagyjuk. Csak 110 fölött csin. intenzíven. Állati jó szín a Hologram szürke, még találok rajta új árnyalatot. Most a garázs sötétjében várakozik téli gumira, visszaülök a Peug 307 cégesbe, ami idegen és nagy számomra, és félek, hogy a számítógép megint bekócol vmit és otthagy a zorszgúton megint. Hajrá!
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.13 0 0 5504
Szia Zsuga!

Ha még egy csekket is tudsz scannelni, én leszek a legboldogabb ember a környéken :))

Előzmény: zsuga666 (5499)
zsuga666 Creative Commons License 2003.12.13 0 0 5503
HI WOX !
upgrade=tunning Mivelhogy engemet is erősen frusztrál a dögök hozzáállása holmi plusz lovak (mondjuk 15 db)beépítése ellen. Nézegetve a Clio 65-ös és 80-as változatának adatait, csak pozitívumokat látok a 80 lovas változat javára. Na ezért szeretném valahogy belegyógyítani azokat a hiányzó lovakat. Ezeknek az árát írtam + Neked. De ezt sokallom. Nekem 1 izzítógyertya és kormánytücsök volt 15 000 km alatt.
Előzmény: Ultrawox (5502)
Ultrawox Creative Commons License 2003.12.13 0 0 5502
hi zsuga!
Igen én is így gondolnám, hogy:
1. kicsit jobban gyorsul, na de nem nagyon.
2. fele annyit fogyaszt
3. Nemigen kell törődni vele javitásügyileg. Ugye ez igy van?

Mi ez az upgrade amiről beszélsz? 150e, 300e?
Ehhez nem értek egyenlőre :)

zsuga666 Creative Commons License 2003.12.13 0 0 5501
Hi WOX !
1.8-as 205-ösöm volt. Is. Szerettem. Olyan 130 körül szeretett mászkálni. Nem ugrált, de nem volt ucca uccsó sem. Ehhez képest a thaligával szépen lehet gyorsulgatni. Igaz ez még mindíg picit lassú, de valamit, valamiért. Van nála lassabb benzines bőven. Rájössz a kútnál, hogy ehhez képest a merga 1 iszákos csirkefogó. Upgrade eddig; 300 000 gyári és 185+áfa chip. Úgy gondoltam nem kapkodom el.
Előzmény: Ultrawox (5500)
Ultrawox Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5500
Tényleg nehezebb a mercivel parkolni :) Kis helyeket már észre sem veszek :)
A belső helyekkel talán nem lesz akkora gondom. A most szállítandó 170cm-es hűtő semelyikbe sem férne bel :)

Azt a renaultnál nem veszik észre, hogy nem csak a clio a thalia ellenfele, hanem van más típus is? Merthogy nekem clio nemkell, de ha a thalia-t lerontják emiatt... akkor lehet találni még más márkát is hasonlót... Na megvolt a mérgelődés :)

>Mint notórius gyorshajtó mondom:
>Az autó vége: 160 km/h (DE DÍZELT NEM HAJTUNK >VÉGSEBESSÉGEN!!!)

Hát igen, valahogy én is így gondoltam.

>Ebből ugye következik, hogy a 140-150-es >utazótempót vidáman tartja :) A másik a

Ez viszont elég lehet (talán :) )
Kölcsön Renault megane classic-al voltam Olaszországban és az autópályákon nekem bőven elég volt a max 160 (igaz az benzines volt).

>gyorsulás, ami jobb, mint a W123 200D-ben, >szóval szerintem így is fogod érezni a >különbséget, annak ellenére, hogy csak 65 LE a >motor.

Azért én inkább 80-ast szeretnék ha lehetne, még úgyis sokat kell spórolni :-x, azt az árkülönbséget már simán megérné.
Amúgy a merci 240D. Ha lenne benne 5-ös sebesség akkor menne 150-el is szerintem. (Igy max 130 túlhajtva)

>Mellesleg dízelnél nem a lóerőt kell nézni,
>hanem a 160 Nm nyomatékot! :) (Ez főleg az M3-
>ason a gyenge autók kerülgetésére emelkedőn >ideális)

M1-es és a 85-ös út a fő terepem, de gondolom hasonló az M3-as is, igaz ott csak 1-2x jártam.
Bár a 85-ös útnál szarabbat és túlzsúfoltabbat keveset találni. Ne soroljátok, tudom van azért... :)

Kösz a hozzászólásokat!

zsuga666 Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5499

Szevasz Über !
Barátosném nyomta fel a zsét, tán a Városház utcai Postán Még az is lehet,hogy szerdán.
Előzmény: diesel_uberalles (5498)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5498
Jóestét :)

Jelentem tisztelettel, Methália személyében üdvözölhetjük 50. tagunkat. Virtuális pezsgő, stb. A 100. tagnak ugyanez jár :))

90 fokkal komolyabbra fordítva a szót:
a mai befizetők: Lajos (004), KáPé (még nincs sorszáma, és a fő probléma, hogy a regisztrációját sem találom, ezért kérem, hogy regisztráljon minél hamarabb, ha már ilyen korrekten befizette a tagdíjat :)

Magánszocprobl:
- Dénes megkapta a Doki által ajánlott csodanaftát. Éjjel hatni kezd, reggel megpróbálok objektív módon beszámolni a fejleményekről.
- Ma az M3-ason Tiszaújvárosig (du. 4-6 között) rengeteg Thalia-t láttam :) Van valaki, aki ma a fent említett időpontban erre járt? :) Hátha ismerős :))

Methália Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5497
Sziasztok!
Nem voltam egy hete, és hét oldalt kell visszaolvasnom, forog a gép... :-)
Megtörtént, Bumbi az enyém!!
1,4 8v Prestige
Emléketetes, szívdobogtató találkozás volt életem első új autójával. Képzeletemben villantak a vakuk, riporterek nyújtogatták felém a mikrofonjukat, azt kérdezgették, milyen érzés?

Első pozitív tapasztalatok:
- csendes, kényelmes. Képzeljétek, villanymotor van benne :-)))
- jól húz- gyorsul, alacsony motorfordulatról is elég jól terhelhető
- rádió szuper, kormányról vezérlés szuper a köbön
- fék, először majd kimentem a szélvédőn :-)
- váltó kézre áll, könnyű, precíz
- kormány könnyú, jó fogású, burkolata nekem bevállt.
- a ventillátor szinte szelet csinál
- ajtók szélesre nyithatók
- semmi negatív élmény kocsiátvételkor, látszik a gondosság a felkészítésen. (zsírnyomok a csomagtartó nyitómechanizmusán, 12 liter benzin a tankban, keréknyomás beállítva, kocsi tiszta, fagyállókkal feltöltve, rádióállomások beprogramozva, óra beállítva)
- a belső világítás elhalványulási idejéjek különböző vezéreltsége

negatív, de nem súlyos tapasztalatok:
- műszerfal megvilágítás erős narancssárga, pirosba hajló színe elnyomja az esetlegesen felvillanó piros figyelmeztető jelzéseket. (megvilágítás lehetett volna zöld, vagy fehér)
- ventillátor nélkül a menetlevegő nem képes betörni az utastérbe. (a régi kocsik szellőzése sokkal hatékonyabb volt. Tudom... pollenszűrő, de akkor is, télen, mindig zúgatni kell a ventillátort, hogy meleg legyen)
- szakaszos ablaktörlő törlési ideje nem szabályozható. (nekem volt a Skoduban egy 1500 Ft-os kütyü, amivel tetszőleges intervallomú ablaktörlést lehetett beállítani. Ez nagyon hiányzik)
- A kapcsolók eléggé szét vannak szórva, még nem tudok egyból odanyúlni, amihez akarok.
-kevés az első rakodótér, a kesztyűtartó hátul teljesen ellaposodik, összeszűkül.
- elöl nincs semmi, amihez a mágneses tapadókorongú kis hőmérőmet oda tudnám tapasztani. ("Mert ez műanyag" :-))
- A szélvédőre ragasztott visszapillantó. (tudom, minden mai kocsiban ilyen van, de engem zavar)
- Átadáskor a kocsi kívülről szép tiszta volt, de belül a szélvédőn vékony, homályos réteg volt, ami csak akkor volt észrevehető, amikor a sötétben menve szembe jött egy autó, a fénytöréstől jóformán nem láttam az utat. Végighúztam az ujjam belül a szélvédőn, és csodák-csodája, gyönyörű fekete jól átlátható csíkot kaptam. Megállás után az ablaktisztító folyadékos tisztogatás megoldotta a homály kérdését, de egy kicsit bosszantó.)
- ventillátor 3 -tól nagyobb fokozaton hangos

Egyenlőre ennyi. Összegezve: elégedett vagyok

Hajrá!!!

settithalia Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5496
Köszönöm mindenkinek a jó tanácsait.

El vittema thalicskát egy Olasz Renault márka szervizbe. Az első szervizbe csak január 4-re tudták volna beütemezni az autó javitását. Assistance ilyenkor hol van? Azért rendes volt tőlük, hogy adtak egy másik szerviz cimet, ahol a hamutartó kiszerelése után be akasztottak egy laptopot és néhány perc múlva meg is lett, hogy esetemben mi a melegen való indítási nehézség oka. Az egyik érzékelő ami a sebváltó és a motor környékén van valami holt ponttal kapcsolatos érzékelő halt el, már amennyit értek az olasz makogásból és a kézzel lábbal történő mutogatásból. Persze amikor azt hallottam, hogy ricambio már tudtam, hogy csere lesz belőle. Sajnos nem volt nekik éppen raktáron, de kedden készen lesz. Bár itten olaszéknál néha nem tudni. (domani azaz holnap) Igéret van és ez a lényeg. Persze, mindezt gariba ingyért.
Természetesen az összes szerelő megbámulta szegényemet.
Ha keddre valami kerekedik akkor majd tudatom.

Üdv mindenkinek: Setti

rozsnyo Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5495
Koszi Alexfux. Akkor ezentul nyugodtan kodlampazok. Persze csak amikor indokolt :) A biciklisektol en is felek.

Nem tudtok veletlenul olcson sarvedoket? Hatul van, de elolrol lemaradt. Aztan igy eleg hamar koszos lesz szegeny Thaltos...

Peter

Alexfux Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5494
Amikor én még tanultam a KRESZ-t, akkor még tilos volt a ködlámpának bekapcsolva lennie reflektorozásnál. Ködben nincs is értelme, mert ha reflektorozol ködben, akkor a ködcseppekről visszaverődő fény elvakít. De ha nincs köd és mégis használod a ködlámpát (ami nem szép dolog, de én is szoktam), akkor ,ha olyan autód van, ami a reflektor bekapcsolásakor kikapcsolja a tompítottat, kifejezetten hasznos tud lenni, mert megvilágítja az autó elött közvetlenül az utat. A Thalia-ban viszont égve marad a tompított, ha bekapcsolod a refit, így nincs sok értelme. Én azért szoktam használni minden fényt az autó elején, hogy sötétben észrevegyem azokat a PARASZT, BUNKÓ biciklistákat, akik kivilágítatlanul veszélyeztetik a boldogan Thalia-zó dolgozó tömegeket.

Visszatérve a kérdésedre szerintem normális és hasznos is.

Előzmény: rozsnyo (5492)
vizs Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5493
Ajánlom mindenki figyelmébe a joautok.hu oldalt. A Thaliáról eddig 33-an mondtak véleményt, az átlagpont 7,90.
rozsnyo Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5492
Sziasztok

Megneztem a logokat. Nagyon szepek. Nekem a jobb oldali tetszik jobban.

Egy kerdes. Normalis dolog az, ha a kodlampa tavolsaginal is bekapcsolva marad? Mert nalam igy mukodik. Tobb autonal figyeltem mar, es ott tavolsaginal az elso kodlampak kikapcsolnak. Elnezest ha volt mar errol szo...

Peter

Alexfux Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5491
Nem a lóerőkkel és a gyorsulással lesz gondod, hanem a helykínálattal. A Merci sokkal nagyobb belül. De nehezebb is vele parkolni. :-)
Előzmény: Ultrawox (5484)
ÖregMackó Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5490
Hi!

Meg fogsz lepődni!

Előzmény: Ultrawox (5484)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5489
amit kihagytam:
KISPIPI, tiborc01, tefi
megérkezett a csekk, köszi!

a lapot este frissítem, addig várjuk az 50. tagot :))

most rohanok, mert el vagyok késve, és ha kirúgnak akkor bajban leszek :))

diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5488
Szia!

Mint notórius gyorshajtó mondom:
Az autó vége: 160 km/h (DE DÍZELT NEM HAJTUNK VÉGSEBESSÉGEN!!!)
Ebből ugye következik, hogy a 140-150-es utazótempót vidáman tartja :) A másik a gyorsulás, ami jobb, mint a W123 200D-ben, szóval szerintem így is fogod érezni a különbséget, annak ellenére, hogy csak 65 LE a motor.
Mellesleg dízelnél nem a lóerőt kell nézni, hanem a 160 Nm nyomatékot! :) (Ez főleg az M3-ason a gyenge autók kerülgetésére emelkedőn ideális)

Előzmény: Ultrawox (5484)
nagya2 Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5487
Hi Laja!!!
A te cuccodat kaptam meg
Üdv Nagya
nagya2 Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5486
Üdv Kukucs33!!!
Megkaptam a terveket szerintem mindkettő nagyon jó!!!!!
Jöhet bármelyik.
Üdv Nagya
Előzmény: kukucs33 (5476)
circum Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5485
Csak halkan kérdezem: ahhoz képest, hogy a kocsi eleje kívülről kiköpött Clio, belül gyakorlatilag az égvilágon semmi tároló nincs elöl a műszerfal körül, ellentétben a Clioval. Ezt a hülyeséget se tudom mással magyarázni, mint hogy ne legyen versenytársa a Clionak.

Amikor én vettem, ugyanolyan paraméterekkel a Clio drágább lett volna; gondolom, ez most is így van. Szerintem ez is jelzi, hogy az, hogy a kocsi mennyibe kerül, vagy épp milyen extrákat, változatokat lehet bele/belőle kapni, messzemenően nem műszaki szempontok miatt alakul úgy, ahogy. (Ld. például a külső hőmérő lehetőségét, amit inkább letagadnak, pedig simán tudná az elektronika, ha behúznák a tükörbe a szenzort...)

Előzmény: zsuga666 (5483)
Ultrawox Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5484
Kösz a választ.
Tényleg érdekes egy helyzet ez.

Amúgy egy 24 éves 123-as mercedest szeretnék lecserélni erre, ami papiron szintén 65 lóerős, mint az alap 1.5-ös dci :)))

Már tesztvezettem egy 80 lóerőset igaz megane-ba de az szuper volt. A 65-ös dci-ről viszont hallottam rosszakat, nem szeretnék tetülassút venni. Már 9 éve szívok hosszú kilómétereken át 90-el a kamionok mögött mert nem tudom megelőzni őket egy közepes forgalomban :)))

Szóval majd kipróbálom a 65 lóerős dci-t is hátha mégis megfelelő lesz az is, bár a vásárlás csak jövő évvége fele várható, addig még minden lehet.

zsuga666 Creative Commons License 2003.12.12 0 0 5483

Hi WOX !

Többek szerint; hogy ne váljék versenytársává a Clio-nak. Tudom; szerintem is hülyeség, de ez van. Viszont ha elfogadhetó áru UPGRADE a tudomásodra jut, azt zívesen vennénk.

Előzmény: Ultrawox (5481)
zsuga666 Creative Commons License 2003.12.11 0 0 5482

Ezt bebuktad szép ecsém !!!
Előzmény: circum (5480)
Ultrawox Creative Commons License 2003.12.11 0 0 5481
Egy újonc érdeklődő kérdés:

Miért nem kapható az új thaliaba 1.5 dci-s motorból a 80 lóérős esetleg a 100-as változat?

Ne fér bele, vagy mi?:)
A Clióba viszont van 80-as ebből. Hogy van ez?

circum Creative Commons License 2003.12.11 0 0 5480
Most én éltetem a topicot... :)

Szóval, (attól tartok, most már annyira nem is fontos) kérdés: aki nem jelezte dec. 1-ig a kötelező biztosítójánál a felmondási igényét, az már nem is válthat biztosítót? Én ezt ellinkeskedtem, pedig igencsak nagy különbség lenne, ha tudnék váltani...

circum Creative Commons License 2003.12.11 0 0 5479
Zsuga, küldtem mailt!
circum Creative Commons License 2003.12.11 0 0 5478
se = hiányt kifejező szócska
dan = mester fokozat egyes karate stílusokban

sedan = még mester fokozata sincsen, nemhogy 5. (3.) ajtaja

:)

Előzmény: lakivili (5475)
diesel_uberalles Creative Commons License 2003.12.11 0 0 5477
Sziasztok!

info-k röviden, mielőtt a hihetetlenül stabil kábelnet megint elszáll, köszönhetően az axeleronak:

- weblap még mindig nem megy, a paradoxx.hu-s email címet nem tudom megnézni.
- Nádithalicska: megkaptam a csekket
- Szacsek, Boszi, 2 ismeretlen csekkes - köszi a befizetést, a pénz a számlán
- az élet szép, csak én nem látom annak
- a weblapra kirakom a logokat, amint lesz hova, köszönhetően az x3-nak
- ma sem lettem humanista
- iszonyat, hogy milyen a pesti közlekedés...

asszem mára ennyi pozitívum elég is lesz :) remélem holnapra jobban mennek a dolgok...

üdv: diesel

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!