Azért egy ilyen kocsit hármasban lepadlózni sokkal karakterisztikusabb mint egy nyúlós aut-ot. Ráadásul elég négyesben csinálni és baromi hosszan van nyomaték, nem kell kapcsolgatnod előzés közben.
Szóval ha beugrana a fejlesztésbe némi DSG vagy valami hasonló...
Az nálunk érdekes lett volna, mert jegyzőkönyv volt a leadott km állásról.
Több kolléga vett a leadott kocsikból, elég jó engedményeket lehetett elérni mikor odavakkantottuk a karbantartott hölgytulajdonososnemdohányzógarázsbantartott parasztvakításra, hogy ja barátom az előző tulajnál én hajtottam 8 évig terepen... :-)
Amúgy a jó édes anyjukat.
Ezek miatt nem fogom majd tudni normálisan eladni a saját kocsimat, mert senki nem fogja elhinni, hogy Tényleg annyi van benne... (évi 15 ezer kmt megyek vele pedig diesel...)
A saját példám: az egyik volt autóm szerepelt a Totalcar tesztjében, benne van a cikkben, hogy 197 ezer km van benne. Mikor a cikk megjelent, akkor ment a hirdetés, és pont azt hozta ki mindig a tesztre kattintva, ott már 79 ezer volt az autóban, a kereskedőnél. Mikor szóvá tettem náluk, hogy hát én nem ennyivel adtam le, meg bekerült a dolog a népítélet rovatba, meg lettem fenyegetve egy perrel. Ez van.
Azaz van egy excel táblám 1200 db autóról, amiben mindenféle adat mellett a 2009 októberi km óra állás is benne vagyon.
Namost volt olyankocsi, ami 2009 októberében 144 ezer km-el van benne a táblában, 2010 márciusában adtuk le (használtuk közben), és áprilisban mint megkímélt 68 ezer km-es kocsi jelent meg a használtautón....
Persze, majd ha eléred a koromat... szó se róla, hegyi úton jó az, csak akkor hánynak hátul de nagyon. Ha meg már emiatt óvatosabban kell menni, akkor meg váltogasson helyettem a verda. Amíg hetekig nem vezettem, nekem sem volt elképzelésem, hogy milyen, mert egy-egy teszt út alatt nem jött át a feeling. Háááát, nagyon jó tud ám lenni, de ha meg car a konstrukció, akkor agyonvágja az egész verdát. Ha megtehetném a választást és az autócserét, akkor nem gondolkoznék:-)
Nézd már meg az önsúját a verdának mert én az 1650kilós 2literes 150lovas bömivel, nyúlós steptronic-al néha még kilincsel is előre kanyarodva kijövök 6literrrel, a nyúlás igaz hogy én sem tudom megszokni.
"A "szeretek váltani", "az a jó, amit én vezérelek és nem a gép", stb. szerintem süket duma"
Van benne igazság, de szerintem lehet szeretni a kézi váltót. Félreértés ne essék, szeretem az autómatát és az újabb duplakuplungos darabok amikkel még kevesebbet is fogyaszthatnak, tényleg frankók. Én szeretek váltogatni, annak ellenére, hogy amikor előszöt ültem autóban nagy problémáim voltak vele.(De akkor még kicsi voltam, nemszámít:))
Egy rokonnak van autómata Subaruja. Azt vezettem kint náluk. Tényleg jó, de már hiányzott hogy váltogassak. (Mondjuk ugye azt csak egy parkolóban próbálgattam)
Szóval az, hogy süket duma, nem egészen helyénvaló. Szerintem... De ne kövezettek meg légyszi :)
Ha esetleg valakit érdekel itt egy video ami azért megmutatja a szépségét :)
Az a + 1 lityi sem biztos, lehet azzal óvatosan is menni. Biztonságosabb, kényelmesebb az automata, de igazán a Pesti, nagy forgalomban érezni az előnyét szerintem. Nem is értem, miért nem csak automatákat gyártanak. A "szeretek váltani", "az a jó, amit én vezérelek és nem a gép", stb. szerintem süket duma a mai jó váltóknál. Ráadásul némelyiket felül is lehet manuálisan vezérelni, meg ott a sport gomb, vagy a téli beállítás - szóval én díjaznám nagyon...
>másodjára a pacák már a 150lovas HDI-t választotta...
Látod, tud valamit az öreg. De még nem aut. váltósat vett :-(
Váltóügyben a probléma az, hogy a haver M5 BMW-jében, a legfaszább joystikes aut. váltó van. Na már most, ha az 5008-ban véletlenül nyúlós tiprtonic, akkor sokkal faszább a kézi váltó. De próba nélkül ezt ki fogja megmondani??? (+400 rugó meg +1 lityi/100km)
Ha jön egy váltófejlesztés a PUG-nál, akkor a kéziváltósoknak annyi...
Az utánnanézetés jogos de amikor rákérdeztem azt az infot kaptam,hogy sajnos nincs benne a rendszerben csak a garanciális javítások amiket lejelentettek. Abban az utsó 2007 ben volt 96.000km nél amíg nem mentünk le a műhejbe azt gondoltam minden faxsza. De a kompuzáshoz kocsi is kell ugyebár, azzal meg nem tudtunk kimenni ugyanis forgalombol ideiglenesen ki volt jelentve így a muksikám nem szerette volna kivinni ( ez volt a duma).
Egyébkén nagyon jó az autó így is minden patti, egy hibakódom sincsen sehol.
A kipudob ( gyári)16 ropi fölött van 15 ért csinálnak savállóbol munkadíjjal, egyébként a mostani is hegeszthető sőőőőőőt.
A Főnix program azért erősen marketing-cucc. Kismillió feltétele van és hát elég kicsi az esélye, hogy épp nincs valami ami miatt saaajnos pont nem adható.
Monoron nagyon rendesek, de ők csak akkor adnak Főnix-kedvezményt, ha gyári Pug alkatrészt veszel. Ami mondjuk egy hátsó dobnál mondjuk 120 ezer, utángyártottból meg 40 ezer. Hádde' a kedvezménnyel együtt is +80 ropi, és nem biztos, hogy egy Bosal dob ennyivel kevesebbet tud a gyári beszállító dobjától.
Ugyanez a lengőkar összekötőkre, mondjuk Lemförder. Adott esetben gyári beszállító, de Lemförderes dobozban olcsóbb mint márkás dobozban, viszont a Főnix program csak akkor érvényes, ha a márkás dobozt veszed. A lényeg, hogy ez nem arról szól, hogy jól járj :(
Basszus. Sokszor jönnek a topicba, hogy vennének 307-et. A topictagok közül akad néha eladó autó, az enyém is fent van a hahu-n (mondjuk szándékosan erősen a kategória legmagasabb árát lőttem be, kerüljük a hülyéskedést, aki akart már megkeresett :)) ). Aztán írjuk is sokszor, hogy egy sima átvizsgálás megvan 10 ezer forint körül, ekkor lekérik a szervizeket is.
1 milliót rászán valaki autóra, de 10 ezret egy szerviz átnézésre ne sajnáljatok azért. Vagy ha mégis, akkor benne van a buktafaktor, hogy a km nem annyi. Ha kereskedésből veszel, akkor 100%, hogy nem annyi. Sőt. 200%, ha túl kevés lenne benne, akkor is tekernek. Előre :)
viszont megtudtam , hogy az átlagfogyim az 6,8 volt az elmult 1 évben illetve hogy 60.000-ret visszatekertek ugyhogy jelentem az autóm km-e jelenleg 180.098 km.
Azthiszem a peugeotszervízes futkározásom a mai nappal lezárul.
Nem semmi ami ott történik.
Bementem visszahívásra egyeztetett időpontra mejet lemondtak mikor már az út 3/4-ed részét megtettem.
Olyan alkatrész nincsen ami nekem kell ( féklámpa kapcsoló hüvely).Egy diagért és egy rendszámizzó cseréért , no meg azért hogy elmondják mi a baja a kocsimnak ( amit már tudok egy ideje) elkértek 4760 Ft- ot.Csak 3x említettem hogy főnixre kérem semmi reakció.
+ kihoztak egy 230.000Ft-os árajánlatot 4db gömbcsukló,4 első szilent, egy komplett kipuf rendszer+ munkadíjj.
Anyagköltség: 148.000+- x ft
Munkadíjj: 82.000 +- ft
Utánna számoltam mi lenne ha nem szervíz csinálná.
Csinálj már egy képet a működő "nem szép" gyári nappali fényről. Amúgy én sem égetném a többszázezres xenont hobbiból. Az üzemóra e ketyegjen ha nem muszáj. Gyanítom az izzócsere se annyiba van mint az utólagosoknál!?
Gyári nappali. Az én szerény véleményem, hogy mindent arra használjunk, amire való... jól látni xenon, jól látszani bármi, ami megteszi egy trabanton is... (én még a lámpát sem használnám, felesleges terhelésnek tartom. az átkosban is megtette lámpa nélkül. bár már zavaró olyan helyen, ahol nem kötelező a világítás nélküli verda, de vissza tudnék rá szokni.)
Ugye hogy ugye :) tegnap előtt ültem egy ilyen 5008-ban, és nekem a váltó annyira nem esett kézre ott az emeleten, hogy már csak ez okból is autómatát választottam volna hogy ne sűrűn kelljen hozzápiszkálni. Hogy azért az idegeidet is borzoljam, abban az 5008ban a szalonban azért ülhettem, mert átadásra várt, és találd ki mit loptak el előtte?, hát egy ugyanolyan 5008-at, csak kisebb mocival, így másodjára a pacák már a 150lovas HDI-t választotta.
Hát igazából rátapintottál, a szélvédőnek kellett egy kis segítség hogy berepedjen :)
A kárszaki rendes volt, mondta hogy ő csak fényképez, meg eurotaxból, beírja az alkatrész/javítás árakat, és utána a biztosító vagy elfogadja vagy farag belőle. A biztosító valami erix biztosítási alkusz, ez ugyen nem felelőség biztosítás, de ugyanez jár el ha pl a mosó agyonveri az autót.
Így utólag is igazat adok neked Jena, az aut. váltó picit hiányzik a gépből :-((
Viszont cserébe kezd nagyon menni az autó (500km van benne), úgy tolom le négyesben a sort az útról, hogy egy bömbös is megirigyelhetné :-)) 340Nm/1800rpm overboost
És egy nagy dilemma: használjam a kocsi gyári nappali fényét (nem olyan szép) vagy használjam nappal is a xenont, elvégre egy pávatuningnak csak akkor van értelme, ha látszik (de persze közben meg kopik). Erről mi a véleményetek???
Téged ismerve bizti kihoztad belőle a maximumot, de ennyire kötsög' volt a kárszaki!? Ha eredeti alkatrészeket raknak oda, akkor is értékét veszti, pláne ha utángyártottat... Milyen kártérítés az ilyen? Áruld már el a biztosító nevét, hogy messzire el tudjam kerülni őket...
2 lufi, 2 elektromos ablak, nincs esőérzékelő meg atómata lámpa, nem motoros a tükör, ill a beső sem fényre sötétedő. Digit klíma alap rádió. Utólag meg ülésfűtés, tempomat, DRL, meg könyöktámasz.
Én csak a napi számlálót nullázom tankolásonként, a fedcompot csak Ősz végén meg tavasszal (idén kimaradt a tavaszi). Jah meg tali előtt is nullázom. :)
Én is vidéki vagyok. Itt dugó egyáltalán nincs. (Legalábbis én még nem találkoztam vele)
Én nullázni szoktam minden tankolásnál (mmint ha tele megy).
Igen azt nem néztem meg, hogy miylen autód van.Városban egész jól le lehet szorítani, de hihhetetlen, hogy pályán ennyit eszik. (Na jó azért nem panaszkodom:))
Annyit amúgy kérdezhetek, hogy ez az xdesign miben külöbözik a többitől? hahu-n is nézegettem ilyeneket de nem nagyon esett le hogy mi a plusz.