Nem jött reakció, ezért kérdem mégegyszer: esetleg egy 2006-os fiestában tudnád lokalizálni a kormányszervó drótját? Tudod, ismerős CD-jéről, ha van ilyen :)
(Én meg 13 évig vadászkürtön nyomtam az ipart, igaz nem professzionális szinten. (Zeneiskola, aztán meg kamarazenélés.)
Opera ügyben meg otthon kapom a kiképzést, a nej lelkes rajongó, a komám meg amatőr operaénekes, és műfordító. Namost elég gyakori a szakmai jegyes mindenféle (igazugyan hogy szar az előadás, de ebben a szereposztásban még nem láttuk) operalátogatás.
A közeljövőben lesz egy hat órás autóutam. Ezekkel... :)
esetleg ha még megvan a plusz (fölösleges) hátsó lámpát a helyére szorító piros gyösz, és neked nem kéne, elhoznád nekem? Tudod, az enyémtől sikeresen megszabadultam... :)
Figyu, ez szinte egy városrész lesz. Van itt mindenféle munka a takarítótól, az IT szakemberen keresztül, természetesen a gépgyártó mérnökig. Lehet azt mondod, hogy nincs közöd a "szakmához", de lehet meglepődnél, hogy a te képzetségeddel is tudnál ott dolgozni. Rajta! Komolyan! A vezetőink mindig panaszkodnak, hogy a magyar munkaerő nem mobilis. Tegyél ellene. Hidd el nem bánnád meg. Fizetések nem rosszak, sőt. A premizálás, és a béren kívüli juttatások szintén átlagon felüliek.
A gond az, hogy úgy általában a multi, mint munkahely nekem nem jön be.
Nem egészen... Akkor legyen DIN, a tökömtudjakövetni az ilyesmit, szóval a régebben szabvány 2db 2x4-es csatlakozó van a fejegységen, a PUGban meg valami érdekes megfejtés :D
Amire nekem át kellett menni, az ez volt:
Szóval ilyesmi csatlakozó kellett nekem:
Ezt itt most épp nem egész 3e-ért árulják (én Frédiéktől vettem 6-ért, gyári zacsisat :D)
Én ugyan nem az Audiban dolgozom, de azért mindig örültem és kicsit büszke is voltam arra, hogy egy ilyen patináns, jó hírű vállalat Győrt választotta. Azért a 2100 új munkahely nem semmi. Jelenleg kicsivel többen mint hatezren dolgoznak itt, szóval ez is mutatja a beruházás nagyságát.
Még valami, ha kivetted a motort, a csatlakozót ki tudod annyira szabadítani hogy kiérjen és be tudd dugni a motorba. Jól megfogod a motort, elindítod az autót utána a ventit. Rögtön kiderül hogy csapágyas-e vagy más a bibi. Az is kiderülhet hogy leesett a centírozáshoz használt súly, és nagy fordulaton bevibrál annyira hogy hangja van.
Venti ott van a középkonzol mögött, de sajna nem fogsz hozzáférni. Vagyis igen, csak nem onnan.
Bal oldalról vegyél le minden burkolatot. Kormány alatt is. Ülést told hátra feküdj a kormány alá és oldalról nyúlj fel kb a rádió mögé. Ott a motor. 2 csatlakkozó megy bele. Mindkettőben van egy biztonsági fül, azt benyomva húzd ki a csatikat. Utána kapaszkodj bele a motorba és forgasd el 1-2 cm-t. (sosem emléxem hogy merre de talán óra mutatóval ellentétesen.) Ha kilazult a motor akkor a kábeleket félrehúzva le tudod engedni a pedálsorig. Teljesen kivenni csak úgy tudod ha a kormányrudat is kiveszed előle. De talán csak valami belekerül a lapát közé és az okozza a hangot, ez esetben nem kell kivenni. Ha motor lent van akkor nyúlj fel ismét és tapintsd ki a helyét hátha megtalálod a hang okát.
Ha csapágy okozza a hangot akkor nem úszod meg a kormányrudat. A padlólemeznél van a kormányon egy csavar, vedd ki. Ezután a rudat szét tudod húzni, cseles mert nem hosszirányba kell húzni hanem oldalra. Okosan ki van találva nem tudod rosszul összerakni. Ha a rudat félrehúztad akkor már ki tudod venni. A motor végén van egy torx csavar, vedd ki. Ezután húzd ki a burkolatból a motor. Nekem annyira beleszorult, hogy a torx csavart félig visszarakva, és azt ütve indult csak meg. Csapágyat nem cseréltem, abban nem tudok segíteni. Nekem előtétellenállás gondom volt amiatt szedtem szét. Az ellenállás meg a burkolatban van, sajna ennyire szét kell szedni amiatt is.
Nem feltétlenül drága. Pioneer-hez Sony-hoz és talán Alpine-hoz tuti hogy van adapter, sőt ezekhez olyan is van ami viszi a központi kijelzőt. De lehet csak kormkánytáv adaptert venni. Újonnan, itthon drága. E-bay-en kell nézegetni. Én tán 25 EUR-ért vettem az e-bay-en a Pioneer rádiómhoz. Talin megtekinthető. :)
Ja, és a Pio annyira nem rossz, hogy ne lehetne bevállalni csak azért mert van hozzá adapter. Mondjuk a Sony felejtős.
307 ráncfelvarrott. Klíma nagyobb fokozatban kerepel, a hang a középső két befuvó körül jön. Talán itt van egy venti és csapágyas vagy valami belement.
Van ott venti és a középkonzol lebontásával hozzáférhető?
De azt is tudnod kell hogy le kell akkor mondanod a kormányvezérlésről. Hacsak nem olyat veszel amihez lehet rendelni kiegészítőt. Igaz nem olcsó mulatság...