Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gombfoci Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59783

legyél azért résen, hátha hirdetnek egy "fogyasztásoptimalizáló tesztpilóta" állást... :-O

Előzmény: Martinka. (59771)
ádibébi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59782

Zolybá,

 

 

Nem jött reakció, ezért kérdem mégegyszer: esetleg egy 2006-os fiestában tudnád lokalizálni a kormányszervó drótját? Tudod, ismerős CD-jéről, ha van ilyen :) 

ádibébi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59781

lehet, hogy akkor ismerjük is egymást személyesen? buli lenne :)

 

Jössz a talira?

Előzmény: ottar (59780)
ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59780

Ajvé. 

:)

 

Előzmény: ádibébi (59774)
ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59779

:-)

(Én meg 13 évig vadászkürtön nyomtam az ipart, igaz nem professzionális szinten. (Zeneiskola, aztán meg kamarazenélés.)

Opera ügyben meg otthon kapom a kiképzést, a nej lelkes rajongó, a komám meg amatőr operaénekes, és műfordító. Namost elég gyakori a szakmai jegyes mindenféle (igazugyan hogy szar az előadás, de ebben a szereposztásban még nem láttuk) operalátogatás. 

A közeljövőben lesz egy hat órás autóutam. Ezekkel... :) 

Félek. :)

 

Előzmény: Martinka. (59770)
ádibébi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59778

Gombfoci, 

 

 

esetleg ha még megvan a plusz (fölösleges) hátsó lámpát a helyére szorító piros gyösz, és neked nem kéne, elhoznád nekem? Tudod, az enyémtől sikeresen megszabadultam... :) 

ádibébi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59777

Martinka, talán még nem késő: nálatok a éjjeli bráktáncos H7-esben mennyiért megy?

ádibébi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59776

Az én képzettségemnek nincs ott munka véletlenül? :S :DDD

Előzmény: tisvol (59773)
ádibébi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59775

Zenepolisz: (más néven Akkordterror :))

 

olyan nincsen hogy zenei mű, hanem olyan olyan, hogy zenemű.

 

:))

Előzmény: Martinka. (59770)
ádibébi Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59774

Az mindegy, de kapol!!!!!!! :))

Előzmény: ottar (59768)
tisvol Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59773

Figyu, ez szinte egy városrész lesz. Van itt mindenféle munka a takarítótól, az IT szakemberen keresztül, természetesen a gépgyártó mérnökig. Lehet azt mondod, hogy nincs közöd a "szakmához", de lehet meglepődnél, hogy a te képzetségeddel is tudnál ott dolgozni. Rajta! Komolyan! A vezetőink mindig panaszkodnak, hogy a magyar munkaerő nem mobilis. Tegyél ellene. Hidd el nem bánnád meg. Fizetések nem rosszak, sőt. A premizálás, és a béren kívüli juttatások szintén átlagon felüliek.

A gond az, hogy úgy általában a multi, mint munkahely nekem nem jön be.

Előzmény: Martinka. (59771)
Totyasrác Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59772

Nem egészen... Akkor legyen DIN, a tökömtudjakövetni az ilyesmit, szóval a régebben szabvány 2db 2x4-es csatlakozó van a fejegységen, a PUGban meg valami érdekes megfejtés :D

Amire nekem át kellett menni, az ez volt:

 

Szóval ilyesmi csatlakozó kellett nekem:

 

Ezt itt most épp nem egész 3e-ért árulják (én Frédiéktől vettem 6-ért, gyári zacsisat :D)

Előzmény: Zolysys (59766)
Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59771


Bár közöm nincs a szakmához de ha közelebb laknék meg is pályáznék egy valamilyen beosztást. Mondjuk felsővezetőt, vagy valami hasonlót. :D

 

Előzmény: tisvol (59769)
Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59770

Ádi orgonaművész. Az általad említett zenei műhöz :D nem méltó az mp3-as tömörítés, ami ellen majd Ádi kampányolni fog, vagy nem. :)

Előzmény: ottar (59768)
tisvol Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59769

OFF

Had legyek egy kicsit lokálpatrióta:

Indul az Audi gyárbővítés Győrben

Az új részlegekkel a magyar Audi teljes értékű autógyárrá lép elő, ahol minden lényeges feladatot helyben végezhetnek el. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Én ugyan nem az Audiban dolgozom, de azért mindig örültem és kicsit büszke is voltam arra, hogy egy ilyen patináns, jó hírű vállalat Győrt választotta. Azért a 2100 új munkahely nem semmi. Jelenleg kicsivel többen mint hatezren dolgoznak itt, szóval ez is mutatja a beruházás nagyságát.

ON

ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59768

Most mééé?

:-)

Előzmény: Zolysys (59767)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59767

Kapsz Te majd Áditól :D:D:D

Előzmény: ottar (59764)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59766

a PUG az ISO-s :):P

Előzmény: Totyasrác (59765)
Totyasrác Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59765

Én simán betettem a kedvenc fejegységemet, 6e Ft volt a (PUG -> ISO szabvány) átalakító. A kormányról meg nem vezérem, ennyi :)

Előzmény: ottar (59764)
ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59764

Majd ennek utánanézek, mondjuk nem életbevágó, úgyis rövid utakra, szaladgálós kocsinak vesszük.

Azaz nem baj, ha nem tudjuk meghallgatni Wágner úr Lóheringjét mp3-ban.  :-)

Előzmény: Zolysys (59758)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59763

A húzós árat mindig az itthoni kereskedőkre írom. lsd CeNet es kábel Clarionnál 14.500.-

bontiban meg bevolt 2,5e ért...

Előzmény: tisvol (59760)
Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59762

Még valami, ha kivetted a motort, a csatlakozót ki tudod annyira szabadítani hogy kiérjen és be tudd dugni a motorba. Jól megfogod a motort, elindítod az autót utána a ventit. Rögtön kiderül hogy csapágyas-e vagy más a bibi. Az is kiderülhet hogy leesett a centírozáshoz használt súly, és nagy fordulaton bevibrál annyira hogy hangja van.

 

Előzmény: Martinka. (59761)
Martinka. Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59761

Venti ott van a középkonzol mögött, de sajna nem fogsz hozzáférni. Vagyis igen, csak nem onnan.

 

Bal oldalról vegyél le minden burkolatot. Kormány alatt is. Ülést told hátra feküdj a kormány alá és oldalról nyúlj fel kb a rádió mögé. Ott a motor. 2 csatlakkozó megy bele. Mindkettőben van egy biztonsági fül, azt benyomva húzd ki a csatikat. Utána kapaszkodj bele a motorba és forgasd el 1-2 cm-t. (sosem emléxem hogy merre de talán óra mutatóval ellentétesen.) Ha kilazult a motor akkor a kábeleket félrehúzva le tudod engedni a pedálsorig. Teljesen kivenni csak úgy tudod ha a kormányrudat is kiveszed előle. De talán csak valami belekerül a lapát közé és az okozza a hangot, ez esetben nem kell kivenni. Ha motor lent van akkor nyúlj fel ismét és tapintsd ki a helyét hátha megtalálod a hang okát.

Ha csapágy okozza a hangot akkor nem úszod meg a kormányrudat. A padlólemeznél van a kormányon egy csavar, vedd ki. Ezután a rudat szét tudod húzni, cseles mert nem hosszirányba kell húzni hanem oldalra. Okosan ki van találva nem tudod rosszul összerakni. Ha a rudat félrehúztad akkor már ki tudod venni. A motor végén van egy torx csavar, vedd ki. Ezután húzd ki a burkolatból a motor. Nekem annyira beleszorult, hogy a torx csavart félig visszarakva, és azt ütve indult csak meg. Csapágyat nem cseréltem, abban nem tudok segíteni. Nekem előtétellenállás gondom volt amiatt szedtem szét. Az ellenállás meg a burkolatban van, sajna ennyire szét kell szedni amiatt is.

 

Előzmény: szucsati (59759)
tisvol Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59760

Nem feltétlenül drága. Pioneer-hez Sony-hoz és talán Alpine-hoz tuti hogy van adapter, sőt ezekhez olyan is van ami viszi a központi kijelzőt. De lehet csak kormkánytáv adaptert venni. Újonnan, itthon drága. E-bay-en kell nézegetni. Én tán 25 EUR-ért vettem az e-bay-en a Pioneer rádiómhoz. Talin megtekinthető. :)

Ja, és a Pio annyira nem rossz, hogy ne lehetne bevállalni csak azért mert van hozzá adapter. Mondjuk a Sony felejtős.

Előzmény: Zolysys (59758)
szucsati Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59759

Sziasztok,

 

307 ráncfelvarrott. Klíma nagyobb fokozatban kerepel, a hang a középső két befuvó körül jön. Talán itt van egy venti és csapágyas vagy valami belement.

Van ott venti és a középkonzol lebontásával hozzáférhető?

 

Köszi.

Zolysys Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59758

De azt is tudnod kell hogy le kell akkor mondanod a kormányvezérlésről. Hacsak nem olyat veszel amihez lehet rendelni kiegészítőt. Igaz nem olcsó mulatság...

Bár nekem van aux szerű bemenetem :):):):)

Előzmény: ottar (59757)
ottar Creative Commons License 2011.07.07 0 0 59757

Köszönöm.

Akkor ha mp3-at akarunk hallgatni, akkor csere.

(Faceliftes nem fér bele a keretbe.)

 

Előzmény: Zolysys (59756)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59756

erre is az előző állítás az igaz. Csak a ráncfelvarrottban van

Előzmény: ottar (59755)
ottar Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59755

A 307-esben van vajh AUX csatlakozó vagy usb? 

 

Előzmény: Vivaro1 (59753)
Zolysys Creative Commons License 2011.07.06 0 0 59754

Csak a faceliftesek tudnak ha tudnak...

Amelyik tud arra rá van írva

Előzmény: ottar (59752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!