Holnap világosban lefényképezem közelebbről is. Nem gondoltam volna hogy ilyen régi. A kormány a bilincsnél keményforrasztva van, lehet hogy csere lesz, a sárvédők is elég rossz állapotban vannak, de remélem találok másikat. A felnik közül melyik a laposabb, ami közelebb van a képen, vagy a távolabbi?
Hogy mire képesek emberek!!!!Reggel beszaladtam a MÉH-be,és olyat láttam,hogy köpni nyelni nem tudtam!!!!Egy szalon állapotú 100-as Skoda várta halálát!!!Rozsda,csak annyi volt,mint a körmöm,Hibátlan krómokkal,100%-os belsővel,patyolat tisztán,Krómos disztárcsákkal 31000km-rel!És 12 ft-ért vették be kiloját,mert ott vonatják ki a forgalomból.Aki nem hiszi járjon utána.cimet tudok adni.Volt meg agy ZIL is akkor vágták szét.Votl egy komplett női Tura is eltéve valakinek.
Turába' Torpedo agy? Vásztaqqurva! Legyek Örzse, ha nem olyat fűzök bele! Há' én ilyenre csinálom meg, csakazéris! Tama! Tudsz nagyobb képeket küldeni ímélben?
A sárvédőről tudnál közelebbi képet feltenni,A laposabb felnit tedd bele,az az övé.Szerintem az 50-es évek eleje.Valószinü,hogy az,mert utána már alu tábla volt.
Kb. mikori évjáratú lehet? A vázszáma H45065, a nyaktáblája fém, Torpedo agy van benne, szerintem gyári. A felni közepén a küllők vonalában van egy halványzöld csík, ez is gyári lehet? A nyaktábla körül és a vázcsövön lévő kék festés milyen minta lehetett eredetileg? A sárvédőket, első kereket sajnos cserélni kell.
A másik Túrámhoz is van egy kérdésem: a kép alapján melyik lehetett az eredeti felnije, mert az egyikbe egy határozottabb törés van préselve, a másiknak pedig íveltebb a keresztmetszete. Válaszotokat előre is köszi!
Ezt nem vettem észre...Eszembe se jutott mondjuk. Vannak bátor emberek, akik nekimennek egy flexszel meg ívhegesztővel egy bicikliváznak, aztán ez tetszett, meg a színe. Jó az a lámpa is szerintem. Amúgy nekem van Tihany vázam, de most choppert akarok építeni rá, hahhahhhaha! :)
Nagy satu. Két csap (betonvas, véső, stb.) befogva, abba a lánckerék beakasztva, nagykalapáccsal hajtókar a megfelelő irányban erőteljesen megüt... (nem kocogtat, ütöget!)
Ellenanya nélkül valószínűleg lelazulna, ha nem is azonnal, de előbb-utóbb mindenképp... Viszont most teljesen szét van szedve a bringa, úgyhogy ez az út most nem járható :-) (És ha össze is lenne rakva a gép, akkor is félteném a menetet, ha már ennyire be van állva.)
Csep-el, pedálgumi három kellene - az egyik a négyből egész jól megmaradt... ezen a pedálon a másik teljesen el van kopva, a másik pedálon meg valami furcsa gumidarabok vannak, azokat valószínűleg cserélték valami egyszerűbb gumira - vagy épp fordítva, azok az eredetiek, a kevésbé kopott meg az újabb... Mindegy, tulajdonképpen három vagy négy kellene, vagyis egy teljes készlet.
Nem volt hülye kérdés. Viszont leszedni nem tudtam - pedig még át is forrósítottam, hátha attól megmozdul... de nem. Szétverni nem akarom, meg a menetet is féltem. Ha már ennyire ragaszkodnak egymáshoz, hadd maradjanak :-)
Le lehet tekerni, és nem jön le fékezéseknél, mert a hajtókarra feltekered a fogaskereket, és rátekersz egy ellenanyát, ezen a képen látod is, a vékonyabbik gyűrű az ellenanya.
Adtam neki csavarlazítót, most várom hogy hasson :-) Igen, én is most vizsgáltam meg és láttam hogy tényleg alig kopott. Szerintem az az iszonyat vastag zsíros piszok védte meg, ami rajta volt, és nem viccelek amikor ezt mondom. A legtöbb régi bringa, ami nincs teliragadva régi zsírral, általában sokkal rozsdássabb.