Látom mindenki dolgozik. Azt szeretném kérdezni, hogy Romániába van hétvégén kamionstop? A párom retúrba jár Románia-Mo- között. Úgylátszik annyira jók a fuvarok?! Van benne jó is, többet van így itthon.
Úgytűnik a legtöbb szállító cégnél ez a helyzet külföldi munkavállalókat alkalmaznak.
Szerintem sajnos ez a helyzet még sokáig így lesz a cégnél, amíg sofőr hiány lesz. Végül is már 15 napja van kint, nem próbált meg nyavalyogni, hogy haza akar jönni? Gondolom ennél durvább már csak az lesz, mikor megkapja a fizetési papírját.:O( Amúgy érdekes, hogy akivel beszéltem ott dolgozó emberrel nemvolt annyira kibukva a cégre, kíváncsi vagyok, hogy meddig játsszák ezt az emberrel. Majd még írj, ha lesz valami infod.pls.
zoozoka23
Kalappal, ha nyárig kibírod, lehet, hogy ismét kollegák leszünk:o)
szopatás? a volt kollegám kiment január 2.-án úgy, hogy dob egy gyors magyar-német-svéd-magyar kanyart de azóta sem jött haza. most éppen olaszból megy spanyolba és fogalma sincs mikor jön errefele.
szerintem ez nem szopatás hanem ki....s valakivel. az a pláne, hogy szó sem volt arról, hogy hetekig nem jön haza. nem ezt mondták neki. de hát ezt tudjuk milyen........
Ismét itt. Igen sikerült munkát találnom kolléga azért tüntem el. Mostmár nagyon ritkán leszek net közelben. Futárkodtam a GTR-nél Kurán Áki csapatában voltam, de meguntam az ottani sz@pást, ( alig van csomag, nincs csengő a címen, nem jó a duda a kocsin stb... ). Így most elmentem egy kamionos céghez. Nem mondom ki a cég nevét, a fórumon elég sokat beszélnek róla! Biztos itt is elég sok szívás lesz, főleg az a 3-4 heti hazajárás amit már most ellenzek, de lépnem kell mert kell ez a változás. Ha a késöbbiekben nem fog tetszeni akkor megyek tovább, csak kell egy kis gyakorlatot szereznem mert minden cégnél az az első kérdés van gyakorlata? ha nincs akkor munka sincs. Na mind1 sok sikert mindenkinek majd 1 hónap múlva felnézek ide a fórumra ha lesz időm. Remélem a napocska nem bosszantás miatt nevet rajtam a ponyván, mert akkor felgyujtom hazafelé.
Bocs az kimaradt, nemzetköziztem vele. Idehaza nekem néha el voltak csúszva a házszsámok, de németben pöpecül tudta. Belgában volt hely ahol fagyott, de azt a frissítések megoldották. (Lehet a bolti szoftver ezeket a hibákat nem produkálta, de az enyém más beszerzésből volt ;-) )
Magyarországon tudom hogy elfogadhatóan müxik.Inkább a nyugati európai részre lettem ill vagyok kiváncsi.Hogy ott kinek mi a személyes tapasztalata vele
Én nemrégiben regisztráltam a fórumra. Néhány hozzószálást olvastam csak vissza. A fuvarozásban én is használok GPS-t, amely IGO 2006-os programmal van ellátva. Elégedett vagyok vele, bár megvan a hátránya is. Szokása bevinni az embert a sürübe. Ezért nem teljesen hagyatkozom rá. Üdv: Scarry
Én furgonon használtam az IGO-t. Miután megtervezte az utvonalat azért megnéztem térképen is, hogy ne csináljon hülyeséget nagyot. A legnagyobb előnye az volt, hogy nem kellett a városokban a címeket keresni, hanem odavitt.Ezzel tudtam megspórolni rengeteg időt.
Igoval kapcsolatban egy kérdés használ valaki eus transportokra igot?Mennyire használható gyakorlatban?Vagy inkább a megszokott papiros megoldás az elönyösebb?
Június 22 e óta akkor volt az elsö nagyobb frissités.De azóta már okos emberkék meg dolgozták kicsit és igy már nem csak Európa hanem Észak Amerika,Kanada,Ausztrália stb is térképek is müxenek az Igoval.
A makói Dancsi és tsa is keres 12 sofőrt, de különböző belépési időpontokkal! Mintha onnan is menekülnének, de lezsírozták, hogy azért ne egyszerre menjenek el..
Ugye az már régen látszott, hogy az M7-est tovább kell építeni, azonban a nyomvonalon évtizedekig ment a vita. Legkézenfekvőbb lett volna a Balaton partján elvezetni. Délebbre ugyanis Észak-Dél irányú dombok vannak. Az önkormányzatok a '90-es évek elején a turizmus miatt nem hagyták, hogy az autópálya köztük és a Balaton között húzódjon. Volt olyan önkormányzat amelyik még azt sem hagyta, hogy lehajtót építsenek. A nyomvonal így délebbre húzódott, be a dombok közti hullámvasútra, ahol ráadásul sok szakaszon természetvédelmi területen halad át. Emiatt két választásuk lett: viadukt, vagy alagút?
A viadukt győzött. Ekkor jött a vita, hogy beton, avagy acél hídszerkezet legyen-e. Itt a beton nyert, cserébe a Dunán épített híd lett kosárfüles acélhíd. Amúgy a Kőröshegyi viadukt előtt közvetlenül van egy, mögötte kettő másik völgyhíd, amik méret alapján Duna-hidak lehetnének. Miután pedig az autópálya kiér síkabb vidékre előjön a tőzeg probléma. Ugyanis ezekben a kis É-D irányú völgyekben annak idején a Balaton volt. (Annak idején Somogyvárig leért) Egyes helyeken 3 m mélységben kellett teljes talajcserét végrehajtani, más helyen elég volt kavicsoszlopokat beledöngölni a talajba, de lényeg, hogy az alap készítése itt is extra drága volt.
Köszönhetően azoknak a korlátolt politikusoknak, akik nem hagyták a Balaton partjához közelebb építeni. A slusszpoén, hogy most, hogy rájöttek, hogy a balatoni túrizmusnak annyi, most már visszacsinálnák, csak most már nem lehet.
A HVG-ben volt egy Willi Betz Hungária hírdetés, hogy európázásra sofőröket keresnek. Minimum követelményként E kategóriát, 5 év nemzetközi tapasztalatot kérnek, angol v. német nyelvtudást, erkölcsi bizonyítványt, ADR-t.
Namost. Ez egy szép propaganda videó. Hányok is tőle. (Budapesttől elautókázhatunk a Horvát tengerpartig, ahol az elvtársak apartmanjaiban lakhatnak. És persze vegyék meg az autopálya matricát is, hisz kell a horvátoknál is és minálunk is, nem is beszélve a benzinpézről. Menjetek külföldre. Nehogy a Balatont válasszátok!!) Mellesleg nyugodtan meg lehet kérdezni a kivitelezőt, hogy hányszor robbantottak fel hídpillért, mivel gondok voltak. Pl némi eltérés volt a geometriában - magyarán szólva a tényleges autópálya szalagoknak a 8. és 9. rész között (mintahogyan a videóban szerepel) találkoznia kellett volna.... köhh. Robitusszin. köhh. Depersze nemhiába tejel a strabag annak a bizonyos pártnak...
Ehh. Ráadásul egy olyan esztétikai környezetszennyezés, hogy ihaj. És mondják, hogy "jajjdeklassz, merthogy látszik Tihanyból is" Igen. A déli part látványvilágából pont hiányzik egy ilyen betonförmedvény :((