A hsz második részével egyetértek, a sz* gumi miatt borulhatott a normál fejlesztési terv, sé a gumikérdésre kellett koncentrálni. De az alapgond akkor is a Bridge.
Érdekes viszont, hogy amíg ki nem jött a második generációs Bridge (asszem Kanadában) addig egy futam kivételével a Ferrarié volt a legjobb, vagy az egyik legjobb versenytempó.
Valószínűleg a Bridzs sem az igazi, de a Ferrari sem. Ne felejtsd el hogy ők kényelmesen Barcelóna tájára akarták bevetni az autót. Csak a beégés miatt kénytelenek voltak gyorsítani a fejlesztéseken, és valószínúleg ez is az autó rovására ment.
Mondjuk Prost magától állt fel, mert nem akart megint Sennával versenyezni, és mert elege lett a "politikából". Szóval ő ne mvárta meg a dolgot, még a vb-cím bebiztosítása előtt, Monzában bejelentette a visszavonulását. FW ne mnagyon örült, gondolom nem szokta meg, hogy neki mondjanak fel (bár Nelson megtette)!:)
Viszont érdekes, hogy 1996-ra a Ferrari alternatív megoldásnak egy Prost-Berger duót képzelt el. Állítólag komolyak voltak a tárgyalások.
Ebben egyetértek, csak hogy oldod meg? Eleve nem nagyon lenne több tíz versenyzőnél, az meg kevés egy jó versenyhez. Meg a fejlesztések még drágábbak lennének relatíve.
Ezzel egyet is értek. Szerintem teljesen elborult az agya és úgy látom, hogy mentálisan abszolút nem nőtt fel a feladata nagyságához.
Az egész év erről szól és nem lesz ennek jó vége. De az a brünni megjelenés - akármit is mond és keni a menedzserére - mindent elmond a srácról és a hozzállásáról. Sajnos.
Egy biztos: sorozatban szállítja az unszimpatikus húzásokat és hülyeségeket.
1-2 max. De lehet, hogy anyni sem. Szerintem Monty jövőre csapaton belül is lenyomja, és ha jó lesz a Bridge, a következő 2-3 év Schumié. Utánna meg jön a kis Rosberg, Kovalainen, és talán Heidfeldnek is összejön egy cím a Williamsnél. És szerintem Ralfnak is van még puskapora.
miután kijelentették, hogy 2007-ig nem szerepel a tervekben így nem lesz. Ha lesz akkor is olyan helyen ami nem képezi F1 futam helyszínét. És szerintem nem oválon kéne menniük...Brno jó lenne az egyiknek :) 2008-ban jönnek szerintem..de elöbb anyagilag akarnak megerősödni.
Hát Cz.Gy. megitélésvel nagyon egyetértek. Holott azon az ominózus estén nem is volt annyira rettenetes - szerintem legalábbis. Voltak szegénynek ennél sokkal borzalmasabb megnyilvánulásai.
A Nagy Tanítómestert persze megközelíteni se tudja, de bizonyos szempontból még annál is idegesítőbb tud lenni, mivel P.L. azért jó szinész is hozzá....
Már bocsánat de valóban nem illik ezt az imolai 30-0-át emlegetni. Az első két futam utáni 20-0 az igaz.
Prost nyilatkozatában meg valószínőleg Sumi tehetségét méltatta, de most arról van szó hogy a Benetton-Ford volt-e a legjobb autó, és szerintem egyáltalán nem.
(mellesleg Sumi tehetségét sok pilóta elismerte, a csapatfőnökök is, csak a topic lakói értenek hozzá még jobban.:-D)
Ez abszolút igez. És érdekes, hogy miután Newey elment tőlük, a Mekinél is megcsinálta a legjobb autót. Egyszóval Schuminak Newey volt a legkomolyabb ellenfele, és fordítva. 1992-től 2004-ig vagy Schumi volt a világbajnok, vagy valaki, aki Newey autójában ült. 2005-ben is Newey autója a legjobb.
De visszaelőz. Ugyanis a rajtnál egy kicsit bealudt, azért tudott elmenni mellette MS. Én sokkal jobban sajnáltam az első boxkiállás után történteket. MS alaposan rálegyezett Fisire, utána meg fel is tartotta, így az egész verseny elúszott. Dühítő volt.
Mindenesetre érdekes, hogy a Ferrari mennyivel erősebb volt a tavalyi Bridzssel.