Adott egy 2005-ös 307 break 1,6 hdi gépjármű. A minap ellenőriztem a vizet, olajat stb. és a légszűrő fedelét lepattintva olyan üresnek tűnt a doboz, létezik, hogy nincs benne szűrő? Emlékeim szerint valami szivacsos dolgot kéne a dobozban találnom, ugye?
Gondolom kiderült nem vagyok valami nagy autóguru... :)
Pozitív, mert nagyon jó volt a régi arcokat újra látni, és negatív, mert a legtöbbükkel alig pár szót (vagy annyit sem) sikerült váltani.
Jövőre én default-ban kétnapos talit javaslok, így azoknak kellene exkuzálniuk magukat, akik csak a felére jönnek ;) de (komolyság!) így a távolabbról jövők is csak fele dózis vezetnivalót kapnának naponta, este kötetlenül lehetne dumálni (némi sör és az elég idő tudata feloldaná a megilletődöttséget, lenne ihlet), és akiknek csak egy nap jó, de az nem a vasárnap, azok is benézhetnének. Bónuszként pedig a vasárnapi ebéd utáni lelépéssel akár még az M7-es dugót is meg lehetne úszni!
Aztán pozitív, mert Sasék kocsija gyönyörű volt, és élvezetes tesztkört is mentünk vele (jobb is, hogy végül Sas vezetett, én nem mertem volna se ennyire kanyarodni vele, se ennyire nyomni nekii/fékezni vele! :)) És negatív, mert végül elmaradt a részletesebb bemutató (különbségek/azonosságok a felépítésben és a nyújtott szolgáltatásokvan, lehetőségekben), és az első élményekről való beszámolás (a "tuti istekirály a verda" részen túllévő dokgokra gondolok ;))
Pozitív, mert jó (túl jó? :D) idő volt (megtarthattam az igéretemet Cit-nek :)), de jövőre tutira kéne találnunk egy árnyas helyet, mert ez a fővés először a parkolóban, aztán a napernyők alatt (ami önmagában nonszensz :)), ez betett nekem estére, a rosszullétig... Azoknak volt igaza, akik csobbantak :)
És végül nagy sajnálatomra elmaradt az autóbuzéria! Persze kinek volt hozzá kedve abvan a dög melegben... De hogy egy zörejt se kellett meghallgatnom, az nonszensz!! ;)))
Szóval jó volt, gondolkodjunk, hogy jövőre hogy lehetne mégjobb!
Mi délután fél hat körül érhettünk a körforgalomhoz, de onnantól már mi is araszoltunk 1-be alapjáraton egészen a felhajtóig. De utána kikormoltam a gépet. :) A pályán volt két trafi, meg egy nagyonhülye. Utóbbi beállt a belső sávba, és onnan nem mozdult, azaz haladt 130-al (emelkedőn 110-el), de sávot nem váltott semmiért. Én is utolértem, villogtattam sokáig aztán duda, de semmi. Jobbról megelőztem de nem sokkal mentem gyorsabban így sokáig láttam még. Mindenki megpróbálta leterelni, de semmi. Pedig a közelébe nem volt senki, üres pályán haladt. Egy Audis tovább ment ő is jobbról megelőzte de elé állt és szépen visszalassult. Már már veszélyesen lassan mentek, de akkor is ott maradt, akkor se ment be. Az Audis megelégelte és otthagyta. Mi lehetett ez? Külső sáv fóbia?
Egyik fiadat én is láttam, épp nyomatta a freestyle-t a bejárat mellett, de titeket sajna nem. Fürdetés miatt mindenképp indulni kellett, de jó lett volna tovább maradni. :/
Oda mentetek a strandra? Mert cit ék és mi is ott voltunk. Jut eszembe a gyerekeim mondták is hogy láttak volna titeket.. akkor még maradhattatok volna :)
Szia! Generátor szííj nem hajt mást csak a generátort. Vízpumpát a vezérműszíj hajtja. Kormányszervó meg elektromos. cseréje nem egy nagy dolog. Merre jöttél a pályán hogy araszoltál? Kb abban az időben én isarra jártam...Ha tudtad volna a számom felcibáltalak volna...
Én az Unixnál találtam 1360 pénzért MOTIP elgázosítós tisztítót ami több illatban létezik.Klímát bekapcsolod belső levegő keringtetésen a dobozt lerakod az első ülés mögé és amikor kifújta magát még járatod 10 percig a klímát majd kiszellőzteted az autót.
Nekem akkor sipol a tanszmitter, ha be van dugva a navigáció töltője is. Csak véletlen jötten rá mitől sipol mikor kölcsönadtam a GPS-t. Lehet nem a generátort hallod te se.
Elég sokan összeröffentetek ahogy látni. Nekem sajna az a negyed órás megállás pont elég volt 6-7 kiló bőrben hosszúhétvége végén. Elég jól az elején érkeztem, Vecserommal pár szót váltottam, aztán gyorsan be kellett kapcsolnom a klimatizálatlan menetszelet. Ha legközelebb csak 10 fokkal lesz kevésbé meleg, ráérőbb leszek.
Jól eltüntem. Off autót lecseréltem és most ahhoz kellene egy kis elektronikai segítség.
Van egy szivargyújtós FM transzmitterem és az Off autó generátora behallatszik. Hogyan tudnám a szivargyújtó tápját megszűrni a legegyszerübben? Elég egy kondi?