Januárban beszéltem egy belföldi" terítővel" németből hordja az új és használt gumikat(német guminagyker szerződött partnere),felniket ill.kereskedőknek terít,igény szerint centíroz,szerel.Megadom a tl.számát,esetleg nem veszi fel úton van.Az árak nagyon szolidak még áfával is.06-30-410-6307.
Sziasztok ! 225/60/16 , és így már csal a km óra cirka 10km/ ó ... Nem tudom mennyire vágja tropára én most rakatom majd rendbe jövő héten belső axiál gömbfej , gumi bakok ,szimeringek gumiharangok , stb. ... Nyári gmit most vadászok ,esetleg ha tud valaki jó áron , illetve hol érdemes szét nézni .. ! Köszönöm elöre is . Üdv mindenkinek ! Csokiszem
szia ugy tudom a gyári méret 195/70/15 de van váltotáblázat a neten és nagyobb is elfér csak ha nem váltod át a méretet az nem tesz jot neki de a nagyobb kerék állitolag kinyirja a futoművet
Sziasztok! 99'-es 112 cdi-m van.Az a gondom vele hiába cseréltem "gyári"termostat-ot nagyon nehezen melegszik föl,pedig már szinte az egész hűtő le van takarva. Mitől lehet? Úgy tudom ez gyakori dolog.
Köszönöm eddigi válaszotok, hogy mi különbésg van a 108-110 és 112 között! Igazából azért kérdeztem mivel nekem 110cdi motoros van és sajnos motorcserés lett! találtam elég kedvező áron 108-as motort és amiatt kérdeztem, hogy csak elektronikában változik-e! Ha ebben még tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi az átalakítása és, hogy miben kell változtatni, ha igen?!
szia ha elkezd világitani a sárga háromszög akkor átvált takarákba és még 9 liter üzemanyag van benne! Nekem egy 110vito van de azt sajna nem tudom hogy menyi km re elég! Én akkor szoktam tankolni bele mikor el kezd világitani hogy ami a tankba van kosz azt ne szedje fel.
A 108-as egy egyszerü 80 lóerős szívódizzel motor, a 110-es már turbódizzel és 110 lóerős, a 112-es turbódizzel és interkulleres "levegővisszahütéses "120 lóerős motor. Egyébbként köbcentire mind azonos.
Segítséget szeretnék kérni abban hogy az üzemanyagszintjelzőm a 0 és az első vonal között van és elkezdett világítani egy narancssárga háromszög. Mennyi üzemanyag lehet még benne? Az utót nemrég vettem és nem akarok úgy járni hogy kifoggyon.
Sziasztok! Valaki megtudná mondani nekem, hogy a 108,110 és a 112 cdi motorok között van-e vmi különbség, vagy csak az elektronikájában különbözik? előre is köszönöm válaszotok! ja és szükségem lenne, egy komplett 110cdi motorra, ha valakinek van esetleg kedvező áron, kérem írjon!
Üdv! Cseréltél már termosztátot a Viton ,mert nekem is hasonló problémám van és szeretném tudni ,hogy mi lett a kifejlettség. Nekem 108CDI Vitom van 60 foknál megáll a víz hőfoka ,nyáron talán a 70-re sikerül feltornázni. A blokk meleg , a kiegészítő fűtés felé(felől) jövő cső meleg ami a blokk oldalába megy viszont a hűtőradiátor alsó csöve hideg. Az egész hűtőm le van takarva és úgy sem megy feljebb a víz. A termosztátot már régebben próbáltuk ,forraltuk a vizet és forrás előtt nyitott a termosztát. Nem tudom mi lehet a gond! Várom építő válaszokat.
Hello én az után érdeklödnék hogy valaki tudna nekem segíteni egy Mercédes Vito 110 D röl lenne szó amihez kellene hengerfej porlasztokkal! már mindehol néztem googlen de nem találtam. Ha valaki tudna ebbe segíteni hogy merre induljak el keresés ügyileg vagy esetleg valaki pontos helyet tudna hol lehet ilyet felkutatni és venni azt nagyon megköszöném!
Hat hónapig állt egy 2001-es 112CDI-is VITO aztán (akkucsere után mert az kuka) "start error" felirat jelenik meg a kijelzőn és nem indít. Mit lehet ilyenkor tenni? Gondolom az indításgátló felejtett el valamit..........Előre is köszönöm!
Itt egy új hiba ami azon kívül, hogy költséges még idegesitő is.Az öreglány elkezdett kopogni sebváltásnál.( 112 CDI) De nem a váltásnál hanem amikor kinyomom a kuplungot.( Csak 1-ből kettőbe, ill 2-ből 3-ba váltásnál )Egy olyan hang mintha odaverné az alját.Irány a szerelő.Az alsó rezgés csillapitó bak oda csere.( 11.500 Ft csak eredetiben létezik) nekem ezt mondták.Összerak+próba.Első kilométereken nem úgy tűnt, hogy minden ok de aztán újra jött a hang.Vissza a műhelybe nézzük tovább.Kormányösszekötő szintén kuka most már nagyon bizom benne, hogy jó lesz hiszen minden át van nézzve.
Aha ahogy ezt Jenőke elképzelte....Most váltásnál nem volt csettenő hang, de helyette ha húzatom és elveszem a gázt a pedálról!!!!!????.....Így ment ez fél napig majd szépen lassan fel fel hangzik néha váltás elött amikor
kinyomom a kuplungot....
Hát ez lenne ,hálás lennék ha valaki tudna mondani valamit erre a jelenségre mert már tele a pupom