Kuplungproblémám megoldódott. Megadta magát, alig tudtam hazaérni.
De minden rosszban van valami jó, mi lett volna ha a hétvégén adja meg magát?!
Kedvenc szerelőm a SACHS, a VALEO és a LUK márkákat ajánlja, az interneten találtam 30 ezerért LUK márkájú szettet. Mennyire megbízható? Ismeri valaki?
Igazad van Ádi, ez most nem a top tali volt - bár szerintem bárhol lehetett volna, a hőség akkor is betett volna...
Két dolog: 1. Kell egy főszervező - ami ugye most nem tűnt fel annyira, hogy nincs (Ambree, Gombfoci és én is bedolgoztunk)
2. Ne legyen 2x ugyanazon a helyen!!
Szerintem jövőre menjünk Pécsre és akkor Ambree lesz a főszervező! (?)
Utólag elemezve mégis kellett volna egy olyan terem, ahol egy asztalnál le tudunk közösen ülni (nem közösülni!) és tudunk beszélgetni. És kellett volna mindenkinek egy min. negyedórás blokk elmondani azt, amit el szeretne.
A kocsikat is jó lett volna megnézegetni - de azt hiszem a hőség miatt ez máshol sem ment volna most. A teremgarázs meg nem a legideálisabb ilyen szempontból.
Sziasztok! Egyszer már írtam ide a fórumra. Ford Mondeo Mk4 2.0 Tdci (Hdi motoros) autóm van. Két sráccal közösen 3-an küzdünk ugyanazon problémával, miszerint az autó kb 1300-1500-as fordulaton 4-es sebességbe jól érezhetően rángat..lüktet... Szervizek nem tudtak segíteni, csak találgatnak. DPF problémára is gondoltunk, viszont az egyik srácnak Galaxy-ja van és abban pont nincs DPF és a tünet ugyanaz. Ezért zártuk ki az esélyét, annak ellenére hogy itt a fórumon többen mondták hogy FAP hibánál szokott ez a jelenség lenni.
Érdekes hogy nem mindig csinálja... szóval nem állandó jellegű hiba, viszont az esetek 70%-ban üzemmeleg motornál rángat... Hibakód semmi nincs.