A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Figyu, nem tudom, hogy feltűnt-e, de én hozzá se szóltam a témához. Viszont érdekelt, volna, hogy ténylegesen milyen munkálatokat végeztek el a buszon - a bilikékre mázoláson és a matricásáon kívül - mert nekem is úgy rémlett, mintha valami másik jólinformált korábban azt írta volna be ide, hogy a valódi rendbetétel majd később lesz esedékes. De valahogy éreztem, hogy erre nem jön majd válasz, második próbálkozásra sem, az a stílus, amiben előadtad a mondandódat, viszont kifejezetten irritált. Kb. olyan volt, mintha bemennél egy kocsmába (igen, direkt ez a hasonlat), behánynál a sarokba, belekötnél két emberbe, helikoptereznél egyet, aztán mint aki jól végezte dolgát, elszaladnál. Ja, aztán a végén csodálkozol, hogy útravalóul azért te is kapsz egy maflást... Én úgy gondolom, hogy ha már minden áron mécsest akarsz tartani ebben a sötét éjszakában, akkor vegyél példát Szedlmajer kollégádról, az ő nyilatkozatába senki nem kötött bele, de gondolom te is érzed a leheletnyi különbséget a kettőtök hozzászólása között... De visszatérve a Volvóra: remélem egyszer azért majd kiderül az igazság, felőlem játszhatod a csendkirályt, majd akkor beírja más. Lehet, hogy csak egy szerencsétlen véletlenről van szó, de ez akkor is vérciki, hogy pont egy olyan busz ég le, ráadásul alig két hetes budapesti szolgálat után, amit elvileg pont a rossz műszaki állapotú járművek kiváltására vettek.
Én bevallom, nem emlékszem arra, hogy kettő is lett volna, az viszont bizonyos, hogy a jelenlegi NCZ-540 csak később került a képbe 38. buszként, szóval ha volt második donor, akkor az 540 lesz az.
Szerintem meg nem feltétlenül kell mindent csatát megnyerni.
Mint icipici üzemeltető is, tudnunk kell, hogy ez a szakma olyan, hogy ha elrontunk valamit, azt sokan látják, sokaknak lesz véleménye. Ha egy asztalos elront egy asztalt, a megrendelő bosszankodik egy sort, majd megegyeznek, vagy elmegy, megoldják. Ha egy buszsofőr elront egy kanyart, vagy leég egy busz, aznap benne vagy a híradóban. Ilyenkor kiállhatsz szájkaratéjozni, akkor sem fogsz meggyőzni az igazságodról senkit, ha nincs takargatnivalód. Hát még ha van.
Ismét csak szerintem, itt max. annyit lehet tenni a nyilvánosság előtt, hogy kiállsz: ez történt, lehet, hogy elrontottunk valamit, lehet, hogy nem, majd kivizsgáljuk, intézkedünk, puszi, szevasztok. Az összes többi hozzászólás csak egy-egy öngól.
Ez egy olyan hozzászólás volt, ami az ilyen arrogáns alakokál is, mint Te vagy, próbálja tisztázni azt, hogy mi is a igazság. Csak hát az a baj, hogy soha nem sikerül, mert tök mindegy, hogy egy ilyen "bennfentes jólinormált", vagy az ágazat elsőszámú vezetője írja le a valóságot, vannak itt olyan hűdesokkalokosabb emberek (legyen az sértett ex-járművezető, önjelöl sztárblogger, önellentmondásba keveredő BKK-s, vagy bárki), akik mindig jobban tudják. Ez még önmagában nem is volna olyan nagy baj, de azért vannak itt olyan hozzászólók is, akiket mondjuk valóban érdekelne, hogy mivel mi történik, stb. Ők a szerencsétlenül kijövők az egész sztoriból, mert ők nem fognak hozzájutni a valóságos információkhoz a magatokfajta trollok miatt.
Nem, NEM VOLT kettő. Az, ami ott állt hátul egyben, az NEM donor. Szépen kérem, hogy hidd el, biztosan állíthatom neked, hogy jobban tudom. És nem is ez a baj, hanem az, hogy ennek ellenére fals infókat juttatsz el a többiekhez.
Azért most nyúltak hozzá (nem ma, a tűzeset után, hanem már múlt csütörtökön...), mert most került sorra. És Kelenföldön mindössze vizsgáztatni fogják, a honosítást nem ott fogja kapni. Erről ennyit...
Egy padlómotoros,fél méterrel rövidebb hátsó túlnyúlású buszt nem jó összehasonlítani egy állómotorossal.De ha behozol egy Localót kelenföldre,aknában megmutatom neked a különbséget.
A szervízállás nem arra való,hogy egy közúton használd.Mi van,ha elromlik?Ott állsz az átjáró előtt,amíg kijönnek a zavarosok valahogy megfordítani?
1. Ne romoljon el.
2. Ha mégis, akkor ténylegesen leér a kocsi az útra, vagy csak közel van?
3. Ha leér, akkor igen, az átjáró előtt megvárja a szerelőt, vagy visszafordul.
Hosszú a tengelytávja,és ez több vonalon problémát jelent.
A Localónak is hosszú a tengelytávja. Az is elég necces a Svábhegyi átjáróban, és a jobb a békesség jegyében célszerű felemelni. Mégis éveken át járt arra menetrend szerint, vajon hogyan lehetett?
Lacus via. Facebook. Szerintem ez teljesen korrekt:
Azt gondlom, hogy ilyenkor is meg kell szólalni, nem csak amikor a felújított nosztalgia buszokról vagy külföldről posztolok. Nos tehát a tegnapi járműtűz: A tűzvizsgálat folyamatban, nem tudjuk mi történt pontosan, találgatni nem akarok. A különböző internetes fórumokon elhangzottakkal ellentétben nem lett a kocsi elektromos rendszere átalakítva (az ajtórendszere sem), de –hangsúlyozom, csak véleményem szerint- nem elektromos tűz volt (ha majd hitelesen megcáfolnak, jelzem). A jármű tett hatósági vizsgát Budapesten, de teljes körűen felújítva nem lett, így a szintén megfogalmazott megjegyzések (értsd micsoda munka) hiteltelenek szerintem. A használt busz projekt 2009 óta kb. 4-5 Milliárd forint volt mindenestül, ugyanez újonnan kb. 20 Mrd lett volna. Természetesen az új busz a jobb busz, de sajnos, ha ezt az irányt kellett választani, akkor úgy tűnik, ez a kockázat benne van. Szerencsére utas nem sérült meg, a járművezetőt azonban korházba vitték, neki innen is kívánok jobbulást. A típus (altípus) a teljes körű átvizsgálásáig nem közlekedik. Úgy tűnik az egyetlen érdemi megoldás (ami ugyan passzív beavatkozás, de legalább vélhetően eredményes) az önoltó rendszerek beépítése minden ilyen eszközbe. Az új buszokban benne van gyárilag, a használtakba folyamatosan szereljük be.
A XII. biztosan nem, mert fővárosi kezelésű az út, a fogas pályája pedig a BKV-é.
Mit kell megcsinálni rajta? Amely típust eddig ott láttam, szintezővel felemelve mindegyik gond nélkül átment az átjárón, a legtöbb még anélkül is. Ennyire speciális a V127?
próbáltam érzelemmentesen válaszolni, tényeket közölni: a vjsz sosem épített be klímát. ha ezt nem érted akkor egyszerűen hülye vagy. lehet ilyen stílusban, nekem nem kenyerem.