Nem sok esetben bukkan fel egy külföldi énekes videóklipjében egy KCSV, de most ez a helyzet :)
Az előadó Selena Gomez, a szám címe: Round round. Egy kémtörténetről szól, bejárják egész Budapestet, 1:20-nál pedig érkezik a 2-es vili a Roosevelt térre. A szerencsés sofőr pedig megörökítve, a pályaszám viszont nem látszik.
De azok használhatatlanok. Esik az eső, meleg van, korán van, későn van, vagy mittudomén. :D
Bezzeg mikor ott tobzódnak a Szabadság-híd budai hídfőjében a járdaszigeten, várva a Rakpart felől a nosztalgiát a hídon lámpánál álló 47-est nem fotózzák...
Pedig sok kolléga a megállóhelyi tartózkodás idejére is fék utolsón hagyja a szabályzót. Mondjuk néhány kocsinál jobb is, főleg amelyiknél egy darab érezhető fokozat sincsen, mert aztán könnyen meg lehet vele szívni.
Utasként is jelen voltam rajta, úgy sem tűnt vészesnek.
1438-nak nem volt furcsa hangja. Ellenben jómúltkor a 1418-nak volt olyan hangja mintha, csúszkálna olyan 30 körül. De ilyen jellegű gond nem volt vele.
Vagy lehúzni annyira a szedőt, hogy ne érintse a vezetéket, de a fotó szempontjából ne okozzon gondot, és akkor még véletlenül se tud elmászni a villamos. Persze tudom, az lesz a reakciód, hogy ha elszakad a kötél, vagy kioldódik a csomó... :)
Amíg fent van a szedő, mindig megvan az esélye, hogy elkezdjen füstölögni :). Sőt, ha belegondolok, akkuról is lehet rövidzárat csinálni, úgyhogy még ez sem követelmény.
Soesem tudod, hogy nem marad e bennt valami jó kis ellenállás, aztán ha az sokáig úgy van és elkezd füstölögni akkor ajaj, jöhet a nénó, meg lehet írni a legalábbnégypéldányost. Meg tulajdonképpen egy áramkört (annak elemeit) zártan tartasz amikor az se műszakilag se fogalmilag nem indokolt, evvel a jármű berendezésit szükségtelenül használod.
Mélységében nem látok bele a dologba, de az az érzésem, hogy az a technológia amit a vjszben használnak nem túl korszerű eszköz szinten. Aztán az összerakás minőségével is vannak gondok, meg ami nagyon komoly gond az ilyen régi kocsiknál: nincs érdemi doksika a javításoknak, a méretek sok esetben tapasztalati alapúak, ami nem mindig jó.
Lásd ganz fékbetét ügy. Amióta a megfeleő méretű fav-os fékbetét van használva, azóta nem csikorognaka ganzok...
A féken hagyott szabályzót meg különösen sérelmesnek tlálom műszakilag...
SzL
Ui: pontosabban fényképezettek amit jónak láttok, csak ne tegyétek ki ide mind. Én is sokmindent láttam már a villamosnál, de jobb ha nem fotóztam,meg amúgyis sötét volt...
Az miért van, hogy a VJSzből visszajön úgy valami mint a 1369 ami 30 fölött többet megy oldalra mit előre? Jó, persze a budafokiaknak jó, kis nosztalgia az uvé után... :)