Keresés

Részletes keresés

1433 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 9532

Nem sok esetben bukkan fel egy külföldi énekes videóklipjében egy KCSV, de most ez a helyzet :)

 

Az előadó Selena Gomez, a szám címe: Round round. Egy kémtörténetről szól, bejárják egész Budapestet, 1:20-nál pedig érkezik a 2-es vili a Roosevelt térre. A szerencsés sofőr pedig megörökítve, a pályaszám viszont nem látszik.

CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.07 0 0 9531
Szerintem szakadt lehet a sínfék tekercse.
Mivel párhuzamosan vannak kapcsolva, így előfordulhat az hogy valamelyik nem tapad le.
Előzmény: Törölt nick (9529)
1433 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 9530

Egyszer talán majd sikerül Téged megpillantanom, mint az 1433-as sofőrje :)

 

Az iparis kérdésedre meg majd a szakértők válaszolnak :)

Előzmény: Törölt nick (9529)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.07 0 0 9529
Múlt héten mentem vele(d) :)

Iparinál mitől van olyan, hogy 2 forgóvázban nincs sínfék? Vagyis van de nem működik. Csak a kontaktor fele húz meg? :)
Előzmény: 1433 (9528)
1433 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 9528

Akkor jól láttalak :)

 

Az lett volna a szép, ha a nickemmel vagy, mert akkor jó sok fotó is készült volna, de 1433 nem volt kint, amikor én az Andor utcánál jártam.

Előzmény: Törölt nick (9527)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.07 0 0 9527
Nem mintha! ;) De a 440es végül cserére került.
Előzmény: 1433 (9526)
1433 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 9526

Tegnap délután mintha topiktársat láttam volna az 1440-essel, de a 47-esen kint volt még: 1311, 1439, 1448, 1458, 1461.

 

Budafokon változatlanul a 1407-es áll a legszélső vágányon, 1430-as meg az UV pótkocsik egykor tárolásra használt vágányán.

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2010.07.07 0 0 9525
Ennek örülök. Most viszont a 1477 van Kelenföldön. Apropó a 1476 közlekedik már?
Előzmény: BPI-553 (9524)
BPI-553 Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9524
Javításon lehetett, mert ma már ismét az 50-esen rendelt!
Előzmény: ICS MÁNIÁS (9417)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9523

Őszinte beismerés.

Munkavállaló pozitív hozzállása remélt változtatást feltételez.

Munkáltatói meghallgatás lezárva, további intézkedés nem szükséges.

 

sk :-)

 

 

Előzmény: CKD Kombinát (9520)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9522
Ha vannak...

De azok használhatatlanok. Esik az eső, meleg van, korán van, későn van, vagy mittudomén. :D

Bezzeg mikor ott tobzódnak a Szabadság-híd budai hídfőjében a járdaszigeten, várva a Rakpart felől a nosztalgiát a hídon lámpánál álló 47-est nem fotózzák...
Előzmény: Törölt nick (9510)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9521
Pedig sok kolléga a megállóhelyi tartózkodás idejére is fék utolsón hagyja a szabályzót. Mondjuk néhány kocsinál jobb is, főleg amelyiknél egy darab érezhető fokozat sincsen, mert aztán könnyen meg lehet vele szívni.
Előzmény: Uezbeck (9509)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9520
Természetesen nem olvastam én se ilyen kivételt az F2-ben.
Mentségemre elfogadható magyarázatot felhozni nem tudok.

(A RET-fék kapcsoló azért természetesen fel volt kapcsolva.)
Előzmény: Törölt nick (9502)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9519
Utasként is jelen voltam rajta, úgy sem tűnt vészesnek.

1438-nak nem volt furcsa hangja.
Ellenben jómúltkor a 1418-nak volt olyan hangja mintha, csúszkálna olyan 30 körül. De ilyen jellegű gond nem volt vele.
Előzmény: FKU-911 (9497)
rally forever Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9518

Petikém, ismét jó nagy baromságot írtál. Az Iparinak nem kell áram a távozáshoz, csak egy menet1-re kapcsolás, és lejtős pálya...

 

R.

Előzmény: Peti817172M (9516)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9517
....vagy folyamatosan ívet húz a szedő a kábellel, s elégeted a szénbetétet....
Előzmény: Peti817172M (9516)
Peti817172M Creative Commons License 2010.07.06 0 0 9516
Vagy lehúzni annyira a szedőt, hogy ne érintse a vezetéket, de a fotó szempontjából ne okozzon gondot, és akkor még véletlenül se tud elmászni a villamos. Persze tudom, az lesz a reakciód, hogy ha elszakad a kötél, vagy kioldódik a csomó... :)
Előzmény: Törölt nick (9506)
UV-gépes Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9515
Amíg fent van a szedő, mindig megvan az esélye, hogy elkezdjen füstölögni :). Sőt, ha belegondolok, akkuról is lehet rövidzárat csinálni, úgyhogy még ez sem követelmény.
Előzmény: Törölt nick (9511)
Grgabácsi Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9514
Tegnap hét példánynál tartott a licit....
Előzmény: Törölt nick (9511)
pesti-budán Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9513
már műszaknál szolgálatvezető aki miatt elment az a bizonyos ipari...ilyenek már nem történek:)(na jo csak vicc volt)
Előzmény: Törölt nick (9502)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9512
Köszönöm a választ, erre nem is gondoltam, hogy bennmaradhat egy ellenállás.
Előzmény: Törölt nick (9511)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9511

Soesem tudod, hogy nem marad e bennt valami jó kis ellenállás, aztán ha az sokáig úgy van és elkezd füstölögni akkor ajaj, jöhet a nénó, meg lehet írni a legalábbnégypéldányost. Meg tulajdonképpen egy áramkört (annak elemeit) zártan tartasz amikor az se műszakilag se fogalmilag nem indokolt, evvel a jármű berendezésit szükségtelenül használod.

 

SzL

Előzmény: Uezbeck (9509)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9510
Nem is kell ha vannak "beépített fotósaink" :p
Előzmény: Uezbeck (9509)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9509
Műszakilag miért sérelmes a fék utolsóra rakott szabályzó? Csak érdeklődök, saját gépet nem fotózok :-)
Előzmény: Törölt nick (9506)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9508
Értettem! :)
Előzmény: Törölt nick (9506)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9507

Mélységében nem látok bele a dologba, de az az érzésem, hogy az a technológia amit a vjszben használnak nem túl korszerű eszköz szinten. Aztán az összerakás minőségével is vannak gondok, meg ami nagyon komoly gond az ilyen régi kocsiknál: nincs érdemi doksika a javításoknak, a méretek sok esetben tapasztalati alapúak, ami nem mindig jó.

Lásd ganz fékbetét ügy. Amióta a megfeleő méretű fav-os fékbetét van használva, azóta nem csikorognaka  ganzok...

 

SzL

Előzmény: Törölt nick (9505)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9506

Nem lehet :-)

 

A féken hagyott szabályzót meg különösen sérelmesnek tlálom műszakilag...

 

SzL

 

Ui: pontosabban fényképezettek amit jónak láttok, csak ne tegyétek ki ide mind. Én is sokmindent láttam már a villamosnál, de jobb ha nem fotóztam,meg amúgyis sötét volt...

Előzmény: Törölt nick (9504)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9505
Az miért van, hogy a VJSzből visszajön úgy valami mint a 1369 ami 30 fölött többet megy oldalra mit előre?
Jó, persze a budafokiaknak jó, kis nosztalgia az uvé után... :)
Előzmény: Törölt nick (9503)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9504
RET fék kapcsoló felkapcsolva, vagy szabályzó féken esetleg túláramkapcsoló kinyomott állapotban + fény lehet fényképezéskor? :)
Előzmény: Törölt nick (9502)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9503

Pedig sajnos a Ganzok többségénél egységes az állás oka: nincs forgóváz, a V3-at megfutották csere nélkül, de most máár kellene az új "talp".

A forgóvázakat meg csak a VJSz tudja csinálni kompletten, az meg igen dráa.

 

SzL

Előzmény: FKU-911 (9463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!