Keresés

Részletes keresés

pesti-budán Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9513
már műszaknál szolgálatvezető aki miatt elment az a bizonyos ipari...ilyenek már nem történek:)(na jo csak vicc volt)
Előzmény: Törölt nick (9502)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9512
Köszönöm a választ, erre nem is gondoltam, hogy bennmaradhat egy ellenállás.
Előzmény: Törölt nick (9511)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9511

Soesem tudod, hogy nem marad e bennt valami jó kis ellenállás, aztán ha az sokáig úgy van és elkezd füstölögni akkor ajaj, jöhet a nénó, meg lehet írni a legalábbnégypéldányost. Meg tulajdonképpen egy áramkört (annak elemeit) zártan tartasz amikor az se műszakilag se fogalmilag nem indokolt, evvel a jármű berendezésit szükségtelenül használod.

 

SzL

Előzmény: Uezbeck (9509)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9510
Nem is kell ha vannak "beépített fotósaink" :p
Előzmény: Uezbeck (9509)
Uezbeck Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9509
Műszakilag miért sérelmes a fék utolsóra rakott szabályzó? Csak érdeklődök, saját gépet nem fotózok :-)
Előzmény: Törölt nick (9506)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9508
Értettem! :)
Előzmény: Törölt nick (9506)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9507

Mélységében nem látok bele a dologba, de az az érzésem, hogy az a technológia amit a vjszben használnak nem túl korszerű eszköz szinten. Aztán az összerakás minőségével is vannak gondok, meg ami nagyon komoly gond az ilyen régi kocsiknál: nincs érdemi doksika a javításoknak, a méretek sok esetben tapasztalati alapúak, ami nem mindig jó.

Lásd ganz fékbetét ügy. Amióta a megfeleő méretű fav-os fékbetét van használva, azóta nem csikorognaka  ganzok...

 

SzL

Előzmény: Törölt nick (9505)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9506

Nem lehet :-)

 

A féken hagyott szabályzót meg különösen sérelmesnek tlálom műszakilag...

 

SzL

 

Ui: pontosabban fényképezettek amit jónak láttok, csak ne tegyétek ki ide mind. Én is sokmindent láttam már a villamosnál, de jobb ha nem fotóztam,meg amúgyis sötét volt...

Előzmény: Törölt nick (9504)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9505
Az miért van, hogy a VJSzből visszajön úgy valami mint a 1369 ami 30 fölött többet megy oldalra mit előre?
Jó, persze a budafokiaknak jó, kis nosztalgia az uvé után... :)
Előzmény: Törölt nick (9503)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9504
RET fék kapcsoló felkapcsolva, vagy szabályzó féken esetleg túláramkapcsoló kinyomott állapotban + fény lehet fényképezéskor? :)
Előzmény: Törölt nick (9502)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9503

Pedig sajnos a Ganzok többségénél egységes az állás oka: nincs forgóváz, a V3-at megfutották csere nélkül, de most máár kellene az új "talp".

A forgóvázakat meg csak a VJSz tudja csinálni kompletten, az meg igen dráa.

 

SzL

Előzmény: FKU-911 (9463)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9502

Szia!

 

Én elhiszem, hogy látványos, ha világít a villamos, de ugye valahogy úgy van hogy irányba nem hagyjuk a kocsit fotózáskor sem?

Tudom, hogy ajtónyitás érzékeny főrelé, meg akelin, meg minden isten csuda, de egyszer adja meg az élet, hogy 15 év után ismét elmészik egy villamosunk, aztán én magyarázkodhatok hónapokig...

 

SzL

Előzmény: CKD Kombinát (9496)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9501
40 fölött viszont szitál, csak nem tudom mit :)
Előzmény: FKU-911 (9498)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.05 0 0 9500
Vagy 3 percig néztem a képet, de villamost nem találtam rajta.... :)
Előzmény: CKD Kombinát (9496)
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 9499
1438 és 1443 mostanában olyan hangokat adnak ki, mintha 'kihagyna' a motor..
Előzmény: CKD Kombinát (9496)
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 9498
1423 nem túl rég volt talpcserén.
Előzmény: CKD Kombinát (9478)
FKU-911 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 9497
Nem is, mert vezetted.:) Motor felett nem jó rajta állni....
Előzmény: CKD Kombinát (9471)
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.04 0 0 9496
Buda mai első villamosa: ;-)

1438
CKD Kombinát Creative Commons License 2010.07.04 0 0 9495
Na a 1324 továbbra is borzalmas, ráadásul a rögzítőféke is nagyon durván fog.
Elég romhalmaz az a kocsi...
Előzmény: CKD Kombinát (9471)
pesti-budán Creative Commons License 2010.07.04 0 0 9494
ezt nem tudhatom,de a kiséröre minden beállásnál be kell irni!annak nyoma marad!és elöbb-utobb javitásra küldik...
Előzmény: Humarci (9493)
Humarci Creative Commons License 2010.07.04 0 0 9493
miért nézik ezt el amit a budafoki műszak csinál????

arról nem is beszélve, hogy egy ilyen kocsi szétcseszi a pályát is
Előzmény: pesti-budán (9481)
rally forever Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9492

És akkor pár kocsi jellemzése az elmúlt hétről.

 

1332: Ez rövid lesz, inkább hagyjuk... Végülis megy-megáll.

1351: Siralom. Hiába van kisérleti Hannoveris savas akksija, attól még nagyon érdekes dolgokat produkál. A minap ksz.-ben rátenyereltem a vészfék gombra, és a műszerasztalon az összes lámpa felvillant. A kocsi se té, se tova. Kellett egy pár műszakos, amire meg tudtuk mozdítani, és nyomatékosan fel lettem szólitva, hogy ne kerüljek olyan helyzetbe, amikor ezt a gombot alkalmazni kell :o)

1337: Nem szereti ha megcsúszol, egyből eldobja az agyát. Ettől eltekintve jó.

1353: Lassan indul meg, de egész jó olasz szaggatós kocsi most.

1330, 1345, 1354: ÁLOM! Minden jó, minden működik, úgy ahogy kell. Szépen indul, gyönyörűen áll meg bármilyen sebességről, csak a 45-ösön láttam összesen 1x felvillani bármelyik piros lámpát, azt is egy irányból ki-irányba be-vel javítani lehetett.

Egyetlen gyenge pontjuk az irányjelző. Engem marhára idegesít hogy sok éve nem tudunk semmit tenni azért, hogy meneten, vagy féken (illetve a 45-ösnél életemben először láttam, hogy álló helyzetben az 5. villogás után is) olyan impulzusokban adja a villogást, hogy el se alszik. Élmény kapcsolgatni az irányjelző kapcsolót a 21-esen, ha szeretném utasaimat épségben lerakni (mégha ez nem vonatkozik mindegyikre 100%-osan is, de muszály! :o) Illetve sejtem, hogy ezeket rajtam kívül hányan kapcsolgatják, ha észreveszik, hogy nem villog, csak világít.

 

Ipari mostanában nem volt, de ezen KCSV-kkel a mostani meleg napok alkalmával is sikerült barátságot kötni, és végig tudtuk dolgozni a számunkra előirt, együtt eltöltött munkaidőt. Mégha ez néha nem is sikerült hiba nélkül, de végigmentünk. :o)

 

R.

pesti-budán Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9491
ok:)
Előzmény: rally forever (9489)
rally forever Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9490

Sőt, inkább az egészben az bosszantott fel csak, hogy nem sok igaza volt, és még az főleg, hogy ilyenkor megtalálja azt a rohadt külső hangost, de amikor a pótlóbuszhoz kéne küldeni a fél Blaha Lujza teret, akkor nem...

 

R.

Előzmény: pesti-budán (9486)
rally forever Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9489

Írtam is, hogy tisztában vagyok vele, hogy nem mindenki ilyen. Ez nem vitás :o)

 

R.

Előzmény: pesti-budán (9486)
rally forever Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9488

1332, 1351... Halálfélelmem volt bennük, pedig a Gubacsin az Illatos és a Kén között csoszogtunk 40-el...

 

R.

Előzmény: Csmg (9479)
rally forever Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9487

1330, 1345, 1354, 1417... satöbbi.

 

R.

Előzmény: KisTamas28 (9475)
pesti-budán Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9486
abban igazad van sok paraszt van még a körúton...de ne általánosítsunk:)
Előzmény: rally forever (9484)
rally forever Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9485

Csak az az érdekes, hogy amikor a másik színű ingben találkozunk, akkor meg mindenki mézesmázas, és hagy' menjen haza egy körrel hamarabb...

 

R.

Előzmény: pesti-budán (9449)
rally forever Creative Commons License 2010.07.03 0 0 9484

Így van, ez nem mentség. Mi ("Mi"... Ammenyit én beszélhetek a 21-esen vezetők nevében :oDD) a körúti beállási órákban mindíg kapunk magunk elé egy, néha 2, ha a Marcelo van 3 körúti kocsit is... Az 6-7 satöbbiedik jelzés a Hallernál. Mégis kussolok, és tolom a szabályzót (Sokszor meg hiába, mert marhára letojják a tizet /tisztelet persze a kivételnek!/ és mindíg bentmaradt a foglaltság, nem áll el a váltó... én meg szállhatok le, meg még húsz másik, amelyik marhára siet a villamoson...).

 

És mivel ezt mindannyian tudjuk, sejthette a kolléga, hogy nem csak úgy unalmas perceimből mentem elé, hanem mert nekem is fontos volt. És egy szava sem lehetett egyébként, mert hamár bementem, ki is értem addigra, mint amikorra szoktak, azért, hogy ne veszitsen miattam. De rohadjak meg, ha mégegyszer ott 500 órával megyek át... ha ilyen hála vár érte.

 

Megoldás lenne a környék összes betétprogramjának átírása úgy, hogy váltóállítás után ne kelljen még 1-2 kört várni, hanem az első adandó alkalommal átgurigázni.

 

Illetve még idetartozik, hogy az előző fázisban jelzésen is ment előtte ki egy Combino, így külön nem is értem, mire akart rárepülni, aminek én útjába voltam ...

 

Ja, és persze azért értem én, hogy nem mindenki ilyen, csak ez az általános. Tegnap is 21-esen voltam, és a szembejövő 10 körutasból 2 (!) intett vissza... Nem lesz nekem jobb a napom tőle, de azért ez marha érdekes...

 

R.

Előzmény: Kocso84 (9445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!