2007-be vettem az első e60-t 120e km-rel 3évesen,,végigtornásztam a tipushibáit 160ekm-től de sokmindenre nem is emlékszem már azért kérdezgetek megint...
fiatalságomat végigdolgoztam ezekért.😁
sajnos az a tipus vagyok akinek semmi nem jó igazán.
na vhogy 3éve kb beleugrottam egy golf 6 jól felszerelt 2.0 sportba,na a 3év alatt azóta abból is volt 3,golf 7 is de egyik sem volt olyan mint az első.Vhogy már égő-béna volt bmw-zni mutogatni,szivesebben elszűrkültem volna.
majd csak nem hagyott nyugodni és vettem egy karcmentes f30-at 69e km-el ami már 3hét után a hahun vigyorgott fél milla bukóval,,,egyszerűen üresnek éreztem a pdc,ülésfűtés,naviával...
végülis most úgy kerültem ide,h nem merek belenyúlni 7-8-9mill.val ennyi bukó után...h totál pofáraessek vmi szarba..ez 3mill cak-pakk minden hibáját kijavítva sérülésmentesen garanált 160ekm-el.
a lényeg,h bárhogy is elszeretnék bújni"" hiányzik a bmw (mint ahogy pl. az apple és a svájci óra,),,abban érzem igazán a minőséget és a dúrván kényelmes használhatósságot a mindennapokban bármilyen tipushibás is....élmény velük minden perc és már inkább úgy,h senki ne lásson😀szóval legszivesebben csak a családdal kint utazgatni
Az előző kommentjeidből ítélve neked nem ez az első dízel e60-ad ,gondolom az előzőt eladtad ,hogy hogy visszatértél ha megkérdezhetem? És milyen volt az előző autó és milyen a mostani? Motor,évjárat?Én is sokszor gondolkodom hogy eladom de bármibe ülök egyszerűen nem fog meg ....nagyon nehéz kiszállni az e60-ból szerintem!
Persze. Elmehet még akár 1-2 évet is. (Volt kocsim amivel ezt végigjártam. (Nem bmw de garrett turbo.)) Aztán szétszedve láttam mivel jártam. Nem tudom milyen a felújított megoldás, akkor vettem bontott turbót azzal kezdtünk el legózni. Aztán más probléma jött ki. A harmadik bontott turbónál már befejeztem a cigánykodást. Új turbó árát sokaltam egy 1,5 millás kocsiért. Maradt az eladás..... Csak poénként írom még, hogy a kedves akkori szerelőm beleszakította az olajátvezető cső menetét.... s persze nem szólt, Ausztriában vettem észre, hogy ömlik az olaj a forró turbóra. A sikítással kapcsolatban meg, még majdnem hogy élveztem is a hangját, de mikor az egyik olasz hágó alagútban makkant meg a turbó, persze mikor a dupla záróvonalon előzöl egy kamiont akkor már úgy éreztem magam mint egyszerű ember a grupenszexben. Most már kapcsolja fel valaki a villanyt mert harmadszor szopok.
Ha a lapát beleér a ház falába annak nyoma lenne azt mondta azt megnézték nem lóg és nincs semmi nyoma a kopásnak!Én a helyébe várnák vele ha erősödik a hang akkor nyúlnák hozzá!Ami lehet csak évek múlva lesz.....
Nem én nem dugóztam le csak lehúztam a vákuumcsövet a lapkákról és ledugóztam a csövet!Így nem mozog a lapka, nekem non-stop nyitva van már 2 éve és semmi olajfolyásom nincs,előtte volt ki is nyírta az izzításvezérlőt!
az a baj,h van aki azt mondja nem egészséges/tartós a felújítás amiért lehet így fütyülve többet megy mint a 150e ft-ért ujított,vadonatújat meg nem veszek 300e-ért.
Ha jó a légszűrőd, akkor idegen anyag nem nagyon tud bejutni (lapát sérülést okozva). De ha pl. elfárad a turbó tengelyének a tartócsapágya, akkor a tengely elveszíti a kiegyensúlyozottságát, és előbb utóbb a lapátok beleérnek a ház falába. Minél inkább visít annál kevésbé épek a lapátok. Elég tartósak még így is, mert sokéig el lehet menni vele, amíg egyszer majd észrevehetően lecsökken a teljesítményed. Te döntésed, hogy megvárod-e ezt, ami biztos, hogy majd pont a „világ végén” fog bekövetkezni Mindenesetre a turbód az utolsókat rúgja.
Ezt te neked kell tudnod én nem halottam milyen hangja van, ha nem az 1. dizeled és úgy gondolod hogy nagyon szar a hangja akkor meg kell csinálni sajnos!Gondolom előtte átnéztetek minden csövet, tömítést ,stb.....Gépre tettétek.
ezaz,h az enyém sem szórja nem is eszi,a tengelye sem lóg semennyire,valószínű picit meghajlott egyik lapát és ekkora fordulatnál bőven elég tizedmiliméter.
Csak lovagolok annyira rajta mert holnap estíg el kell döntsem felujjítom 130e+munkáért vagy sem.
Ja az más nekem annyira nem szól,1800 tól hallom mintha kifúlyna kicsit kb 2300 -ig de nem is szoktam tovább forgatni nagyon.....Tengelye nem lóg,olajat nem szórja néztük leömlő cserénél !
Nekem is fütyül kicsit a turbó,eszem ágában sincs cserélni ,minek?? Majd cserélem ha ténylegesen hiba lesz vele és elkerülhetetlen a csere!Szívósor elkezd folyni pár 10 ezer után felesleges cserélni, cserélj tömítést az is jó pont annyi időre de mondjuk 8000ftnem 130.000....Klímával nincs gondom! Váltóhoz nem tudok szólni de biztos nem újítanám fel egy 2-3 milliós gépen 6 kilóért a váltót amíg nem muszáj....nekem 525d manuál 2005 e61-em van 240.000km-rel. Ha minden kis szarért rohannák a bmw-be rákölthetném az életemet! Menni kel vele aztán ha valami ténylegesen elromlik akkor kell cserélni ,én ezt vallom de tudom van aki ráköltött 1-2 milliót 1-2 év alatt és úgy gondolja hogy az úgy jó!
Nekem most csináltak (160e km)olajcserét és vmivel nagyobbat ránt/lök azóta megálláskor és erősebb lassítás utáni közv. gyorsításkor(szinte biztos,h egy és ugyanaz a hiba csinálja a két jelenséget)
Szívósort cserélitek szivárgás miatt?Szivesem kicserélném újra de azt mondják pár tízezer km és ismét szórni fogja.
Turbó "csak" huhog/fütyül(dettó mint a sziréna) 1-2-3fokozatig,szóval nagyobb terhelésnél de azonkívűl sem olaj fogyás sem szórás,sem teljesítményvesztés,szóval tökéletes csak fütyül,,szerintetek???
Klíma zúg/búg gyorsításkor úgy,h pár ezerrel ezelőtt lett cserélve a kompresszor!!