OFF: Azt hittem, más nick-en vagy, akkor már ezt is tudom! ;-)
ON
Van órám, a telefonon, de jobban szeretem a DIR rádióját használni indulásnál, mert a telefonon könnyen el állítódhat az idő, s ha hamarébb indulok, akor gebasz..... :-S
Mikor fotóztad? Mert 8 és 11 között én hajtottam:-) Egyébként meg én utálom ezt a napellenzőt, mert úgy néz ki, mint egy itt OFF Timis villamos, meg a rolót teljesen le lehet húzni az elhagyott fülkében, így addig is árnyékolja:-) Amúgy nem rossz a 1420, csak még további negatívum, hogy csak az egyik oldalán van óra, idé, DIR rádió:-)
Nem sok esetben bukkan fel egy külföldi énekes videóklipjében egy KCSV, de most ez a helyzet :)
Az előadó Selena Gomez, a szám címe: Round round. Egy kémtörténetről szól, bejárják egész Budapestet, 1:20-nál pedig érkezik a 2-es vili a Roosevelt térre. A szerencsés sofőr pedig megörökítve, a pályaszám viszont nem látszik.
De azok használhatatlanok. Esik az eső, meleg van, korán van, későn van, vagy mittudomén. :D
Bezzeg mikor ott tobzódnak a Szabadság-híd budai hídfőjében a járdaszigeten, várva a Rakpart felől a nosztalgiát a hídon lámpánál álló 47-est nem fotózzák...
Pedig sok kolléga a megállóhelyi tartózkodás idejére is fék utolsón hagyja a szabályzót. Mondjuk néhány kocsinál jobb is, főleg amelyiknél egy darab érezhető fokozat sincsen, mert aztán könnyen meg lehet vele szívni.
Utasként is jelen voltam rajta, úgy sem tűnt vészesnek.
1438-nak nem volt furcsa hangja. Ellenben jómúltkor a 1418-nak volt olyan hangja mintha, csúszkálna olyan 30 körül. De ilyen jellegű gond nem volt vele.
Vagy lehúzni annyira a szedőt, hogy ne érintse a vezetéket, de a fotó szempontjából ne okozzon gondot, és akkor még véletlenül se tud elmászni a villamos. Persze tudom, az lesz a reakciód, hogy ha elszakad a kötél, vagy kioldódik a csomó... :)
Amíg fent van a szedő, mindig megvan az esélye, hogy elkezdjen füstölögni :). Sőt, ha belegondolok, akkuról is lehet rövidzárat csinálni, úgyhogy még ez sem követelmény.