Keresés

Részletes keresés

jwdo07 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 84941
Autosoknak program:
http://www.blenheimpalace.com/attractions-and-events/events/2015/autumn/salon-priv%C3%A9-supercar-show/
http://www.salonpriveconcours.com/
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.10 0 0 84940

Ott lehet... Itt Swift nincs £9000 alatt, ami baratok kozott is 3.85 milla...

Előzmény: KawaBazsy (84938)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.08.10 0 0 84939

Hát Sasékat elnézve.. :-)

Előzmény: jwdo07 (84937)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.08.10 0 0 84938

Bementem a szalonba, nem volt még nekik, de az értékesítő is azt mondta, h egy kis rák.. 2,6M, ehhez képest 3M-ért Swiftet kapsz sokkal több extrával.

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84935)
jwdo07 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 84937
Filmajanlo ehhez a migracios "mizeriahoz(?)":
http://online-filmek.im/film/313-az-ember-gyermeke
A film 2006-os de az alkotok tudhattak valamit mar akkor. Tenyleg ez lesz?
jwdo07 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 84936
Helyzetjelentes Mo-rol: a helyzet tovabbra is sz@r, sot.. lesz meg szarabb is.
:-|
Jelentes vege.
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.10 0 0 84935

Nekem egyre jobban tetszik ez a kis Suzuki, minden esetlen megjelenese ellenere:

A Suzuki megszorongatja a Daciát

Új autót klímával 2,6-ért eddig csak a Daciánál lehetett kapni. De most itt a Celerio, és elképesztően jó árat találtak ki neki. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: cam aro (84934)
cam aro Creative Commons License 2015.08.09 0 0 84934

az emisszios rendeleteknek semmi koze az alulmeretezett  alkatreszekhez. 

az emisszios rendeletek a karosanyag kibocsatast probaljak csokkenteni az emberiseg (idezojel )  javara.  

az alul meretezett alkatreszek viszont profitot termelnek. a gyarnak. 

(amibol neadjisten a az emisszios normaknak probalnak megfelelni. ) 

 

ugye, profit. 

szvsz lehet rossz oldalan ullunk a lonak. 

eddig elvoltunk kapatva a zoccseges merci szeru megyunk ki a vilagbol.

erre opp itt egy masik ,ami azt mondja, hogy igen.. en elromlok. 

elromlok, mert ha nem romlok el, nem veszel masikat. 

 

szvsz profit szinten abszolut ertheto a gyarak strategiaja. 

mernok/felhasznalo szemmel mar nem annyira. 

dehat bazki mindent a profit mozgat mar.. 

..es itt a baj... 

baj ? 

..dehogy. 

holnap /ma/  ugrok vagy harom seggest lulworth alacsonyabb koveirol a sekely vizbe.. :) 

jo.. mas ez ugrast vizbemaszasnak minositene.. hat egyefene.   :))

=========================

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84931)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.08 0 0 84933

Ha mar Honda Jazz. Ez jott fel: http://www4.autotrader.co.uk/classified/advert/201507155231852?postcode=pe192dt&price-from=2000&page=3&maximum-age=up_to_6_years_old&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&channel=cars&sort=default&maximum-mileage=up_to_50000_miles&search-target=usedcars&radius=20&seller-type=trade_adverts&transmission=automatic&logcode=p

3 eves, 16K miles-t futott, 1.4-es automata, legkondis, gyakorlatilag szinte full extras Honda Jazz £5750-ert, 1. tulajtol dealer-en keresztul. Csak az a furcsa, hogy a dealer address es google maps szerint is a szantofold kozepen egy kb. 5 hazbol allo tanyan van. Ismerem azt a reszt, szoktam arra biciklizni, igazabol csak traktorok jarnak arra. Hogy mikent tud egy autokereskedes megelni ott... Hmmm. Furcsa...

Előzmény: KawaBazsy (84930)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.08 0 0 84932

LOL, az bizony meglehet :-) Hondak igen huzosak arban. (Egyebkent a Suzuki Swiftek is eleg durvan vannak itt arazva, £9K alatt nem nagyon latni meg a legfapadosabb verziot se, az pedig kis hijjan 4M forint...)

 

Nekunk egyelore marad a Mazda2, utobbi egy evben nem igazan volt semmi problema vele, ha igy marad, akkor jo vetel volt anno. Persze a rozsda azert csamcsog rajta itt-ott, de meg van neki jopar eve igy is.

 

Ha majd egyszer lecsereljuk... Nem is tudom. Talan valami uj vagy max 3 eves egyszeru kisautot veszunk. De az is lehet, hogy valami viszonylag kevesett futott, benzines, csendes, 15 eves Avensis-meretu-kategoriaju jarganyt, automata valtoval, tempomattal stb. Persze annak vagy 1500 penzzel tobb lenne az evi fenntartasa/fogyasztasa, viszont egy uj kisauto £8K-tol kezdodik, egy nagy oreg benzinfalot meg odaadnak par szaz fontert. Csak persze lutri, lehet nagyon jol kifogni meg nagyon xarul is. Oreg szomszed 92-93 koruli Toyota Camry-ja lenne igen jo vetel, csak hetvegente hasznaljak illetve 1x evente kempingezni mennek vele, akkor se sokat, vagy 15 eve van meg nekik, nagyon szepen karban van tartva (mintha most jott volna a szalonbol), automata stb. Es mivel benzines es oreg es nagy, fillereket er. Az valoszinuleg meg kibir ujabb 20 evet... Multkor mondta az oreg, hogy kezd gondolkozni rajta, hogy abbahagyna lassan a vezetest (olyan 75 korul lehet a fazon meg a felesege is).

Előzmény: KawaBazsy (84930)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.08 0 0 84931

Az a baj, hogy a tervezok keze meg van kotve a hulye, valosaghoz-semmi-koze EU-emisszios rendeletekkel. Volt kollega Fiat 500 2 hengeres benzines turboja (regi, elso szerias Fiat Puntojat cserelte, mert hogy mar "nagyon oreg" volt, es kozelitett a 200K futasteljesitmenyhez, ugyanakkor hiba nem volt vele, mondtam ha nincs vele gond, tartsa meg, de nem igy tett). 40K korul turbo elszallt, csere. (Es mivel jobb az a 2 hengeres turbo mondjuk egy mezei 1.4-es/1.6-os szivomotornal? Erosebb? Nem. Csendesebb? Nem, sot, hangosabb. Egyeneletesebben jar? Nem, sot, eleg jol raz. Kevesebbet fogyaszt? Nem. Kevesebb karos anyagot termel valos eletben? Nem. Jobban teljesiti a hulye EU-normakat. Igen!)

Vagy, jelenlegi kollega tdi Ford Mondeoja. 80K alatt elszallt a nagynyomasu szivattyu, a befecskendezo rendszer, a kettos tomegu lendkerek, a turbo es a reszecskeszuro. Boven 10K+ koltseg lett volna ha nem garancialis es nem csak lizingeli... Szinten jelenlegi kollega HDI Peugeot 408. Ket ev alatt kb egy tucatszor volt szervizben kulonfele szenzorok hibaja miatt, szerencsere tobbsegeben garancialisan. Aztan elkezdett eleg rednesen rangatni, ezt tobbszori szakszerviz latogatas sem tudta orvosolni, javasoltak, hogy csereltessen motort (ezt mar sajat penbol; tipikus angol hozzaallas, benak vagyunk kideriteni a hiba okat, hat csereljuk az egeszet)...

Előzmény: cam aro (84928)
KawaBazsy Creative Commons License 2015.08.08 0 0 84930

Elhoztuk a Jazz-t, nagyon tetszik. Olyan, mintha egy kis luxus autót vezetnék, minden marha finoman működik. S tök nagy belül, eggyel magasabb kategóriában is vannak kisebb belterű autók. Sasnak nem ajánlgatom, mert sosem fog ennyit kiköhögni egy kiskocsiért.. :-)

Előzmény: cam aro (84929)
cam aro Creative Commons License 2015.08.08 0 0 84929

csak tippelek a traktorra. .de szerintem xc90. 

jo nagy boszme az is.

tiszta ml erzes, mikor kivulrol nagy, belulrol meg kicsi. .:)) 

 

no nem baj. 

nem eheznek a szerelok, de hiznak!  :DD 

Előzmény: seci (84924)
cam aro Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84928

az mar nem honda. 

az mar egy europai piacra gyartott auto. 

 

de legyen ~osszehasonlitasi alap. 

3 auto a muhelybol, az elmult 3 hetbol. 

 

03" type r civic. 12 eves. 

tipikus hulyegyerek auto. 

2.0 szivo benyas, ropke 200 le. 

uzemanyag pumpa nem kap aramot, hat muhelybe kerult.

varhato jav.koltseg £100-300 kozt.  

 

09" a4, 2.0 turbo, direct injection, tfsi ropke 200 le. 

70k m. koruli futassal. 

vez.lac ugrott,szelep egett,..  az anyagi kar jelentos. (£2k!) 

 

11" vw scirocco 2.0 tfsi 40k m. futas. (majd u.a motor mint audi )

vez.lanc ugrott. szelepek gorbultek.. szinten ~£2k ossz.koltseg. 

 

a hajamat fogom -ami nincs- hogy mi lesz ezekkel az autogyartokal cirka 5 ev mulva. 

mert hogy vw groupot tobbet nem vesznek ezek a tulajok, az hot ziher. 

ja. legyen mai pelda is. 

szomszedom 13 plate" 1.7 zafiraja, 8e !!! merfoldel.

zorog a kinyomo csapagy.,.. neha arra ebredek.  

maindealer elhajtotta, hogy ezek ilyenek.,. 

jo reggelt. ..es akkor a csigas meg szoba sem kerult.

ullj nyugodtan a mazdadban.. jo auto az. :)

====================

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84920)
cam aro Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84927

 az osszes varosban kruzolos 4x4-et "" 

 

tudod, amikor egy ember, egy auto. 

es hat az legyen nagy.

 

Vegul is' marha praktikusak ezek""

ne lutonban gondolkodj, hanem mondjuk a cityben. 

========================

Előzmény: titamita (84917)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84926

Kisaruszallito szemelyauto valtozata nem johet szoba? Pl Fiat Doblo, Peugeot Partner stb. van 5/7 uleses verzio, illetve peldaul az Opel/Vauxhall Vivaro szemelyautos valtozataban ha jol tudom van 6,7,8 es 9 uleses verzio is. Turbodizel motorral ezek is mennek meglehetosen jol.

Előzmény: netszkvid (84923)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84925

Arrol nem is beszelve, hogy egy (meretesebb) benzines 4x4 SUV-nak akar utanakothetsz egy egesz benzinkutat, 15-20 literes real life fogyasztasokrol hallani...

Előzmény: netszkvid (84921)
seci Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84924

OK, ertem en :)

Es milyen a traktor? Elvittetek mar valami nagyobb kirandulasra? Vagy jovo heten ugrik a majom a nagy vizbe?

-seci

Előzmény: netszkvid (84923)
netszkvid Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84923

Zafirat probaltuk es en nagyon nem szerettem. VW meg nagyon draga es egy nagy fapad (es meg csunya is szerintunk de ez mellekes).

Seci Te is tudod hogy mennyi ideig agonizaltunk a teman. Most ez lesz a kov 10 evben aztan veszunk egy kisebbet ami mar tetszik is (es nem fernek bele a tini gyerekek, menjenek majd egyedul).

Előzmény: seci (84922)
seci Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84922

Azert nem ertem, hogy 7szemelyes MPV-bol ott van meg a VW es az Opel is, azok nem csigasak ;)

Tudom, azokkal nem lehet kiloni vasarnaponkent a busz-savbol :)

-seci

Előzmény: netszkvid (84921)
netszkvid Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84921

Abban szerintem igaza van Cam nak hogy a 4x4 kategoria teljesen oktalanul notte tul onmagat es csak emberi hiusag miatt es nem praktikus okokbol. Mondom ezt ugy hogy most mi is azt vettunk- pedig nem akartunk! De amit szeretnenk azt csak 4x4 ban csinaljak, es csak Dieselben.

Szamomra ez mutatja az utobbi 10 egynehany ev elrontott politikajat- mi viszonylag kornyezettudatosak vagyunk, SOHA nem vennenk Diesel autot es 4x4-t is csak akkor ha aknotnak lenne annyi ideje es kidobni valo penze, hogy a dagonyakba menjen vele.

 

De nagyobb, 7 szemelyes autok (nem francia) ritkak mint a feher hollo. Ld Mitsubishi (grand wagon es grandis megszunt, van egy 4x4 helyettuk), Toyota (a jo oreg Priviak megszuntek  a Prius plusz es Verso-kbol nekunk egy nyaralashoz ketto kellene). Marad a Ford Galaxy vagy francia... es a tomerdek 4x4 amit lehet kapni, majd mindegyik diesel verzioban a benzines motorral keszultek meg esnek szet.

 

Katasztrofa, hogy London 3. zonajaban az osszes szomszednak is dieselje van es most mi is bealltunk  :-(.

 

Egyebkent mikor indultok?

Most nezem, egesz Europaban tombol a hoseg, a kovetkezo 5 napra mindenhol 35 fok lesz, ejszaka lemegy meg 21 ig is...

Meg az Alpokban is ahova megyunk, 30 fokot josolnak. Nem tudom, hogy birjak az ottaniak, most mar hetek ota ez van!

 

 

Előzmény: titamita (84917)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84920

Most olvasom, hogy az ur-Honda-Civic se mind jo: http://totalcar.hu/tesztek/2015/08/07/honda_civic_1.8_vtec_hasznalt/ (es meg jo draga is)

Előzmény: AndLivedHappilyEverAfter (84919)
AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84919

Nekem az elso generacios Fiat Multipla tetszett nagyon, igen praktikus auto. Persze alakja sokaknak nem jott/jon be, viszont 6 uleses (2 ulessorban!), es ugyanakkor jokora csomagtartos, plusz igen kenyelmes, es nagyon jol ki lehet belole latni minden iranyban.

Előzmény: titamita (84917)
titamita Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84918

Ezeket mar nem gyartjak, uh hasznalt. Azert ennyire messze meg nem voltunk vele, New Forestig mentunk eddig, tavaly. Persze jol kifogtuk, vegig esett, amig haza nem jottunk. :-)

Előzmény: panaszvonal (84864)
titamita Creative Commons License 2015.08.07 0 0 84917

Vegul is' marha praktikusak ezek... Befer hatra az osszes gyerek, kutya, bevasarlas. Annyira utalom ezt a 4x4 fikazast... 

Előzmény: cam aro (84914)
cam aro Creative Commons License 2015.08.06 0 0 84916

£770/a. 

main, + alltime add. driver.

comprehensive. 

nem egy rossz deal. 

remelem el is fogadjak ncb-nek az egy eves NAMED trade insurancemet. ):(

AXA. 

AndLivedHappilyEverAfter Creative Commons License 2015.08.06 0 0 84915

Igen, szerintem is ez lenne a jovo.

Előzmény: cam aro (84914)
cam aro Creative Commons License 2015.08.06 0 0 84914

https://www.youtube.com/watch?v=MONIa4zdLdY

 

 

de most na.. 

hat a face nem lehet ilyeneket -tomeg- gyartani, azt az osszes varosban kruzolos 4x4-et kitiltani a p!csaba.

tartsak kint a prerin, oda valok. 

----------------------

mernokoknek apjuk f!szat. 

...bar gyanitom nem ok a hibasak.  (hanem az egesz generaciojuk ...:troll) 

 

Előzmény: seci (84912)
Dorka 57 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 84913

Azok szarjanak sünt, utána töröljék kaktusszal!

 

 

 

 

Amúgy szeretem mindkét élőlényt, de az autómérnököket nemigazán

Előzmény: seci (84912)
seci Creative Commons License 2015.08.04 0 0 84912

Ez az on biztositasa, hogy nem marad munka nelkul. Tessek szepen megkoszonni a tervezomernokoknek :)

-seci

Előzmény: cam aro (84911)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!