Keresés

Részletes keresés

Bszandra Creative Commons License 2009.09.07 0 0 56235
Amatőr vagyok, de szerintem doki, ASAP!
Előzmény: nona91 (56233)
zsazska Creative Commons License 2009.09.07 0 0 56234

Szia!

 

Szerencsére ilyennel még nem találkoztam:-( Nagyon sajnálom, ha gond van vele. Mindenképp nézesd meg dokival! Remélem, hogy tudnak majd segíteni, és ha lehet, írd majd meg, hogy mi okozta! Szorítok neked-neki!

Előzmény: nona91 (56233)
nona91 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 56233

Sziasztok!

Nagyon rég nem írtam ide de könyörgöm segítsetek!

Kétségbe vagyok esve....a mopszimnak,Mirának egy hete születtek babái,akik gyönyörűen fejlődnek napról napra.

3an vannak,2 lány és 1 fiú.Az egyik lányka,a kisebb,de arányos,szóval nem sovány vagy "beteges" és most este szopizásnál láttam h az egyik szeme(szemhéja még csak...)ki van dülledve és megkeményedve de csak az egyik.Ennek ellenére ugyanolyan virgonc,nem viselkedik máshogy ,de nagyon ijesztő h mi lehet vele...

Lehetséges h előreesett a szeme annak ellenére h még ki sem nyílt?vagy csak be lenne gyulladva????

Kérlek segítsetek....

FoxxyC Creative Commons License 2009.09.05 0 0 56232
Glamour szeptemberi számában vannak mopszocskák. Egy fotósorozatban.:)
Aliii Creative Commons License 2009.09.05 0 0 56231
Sziasztok! Képzeljétek ma szétugatta az agyát( Már bocsi a kifejezésért!!!) Ma először lement a lépcsőn!!! Nagy fiú ő már:) ( 3 és fél hónapos) És képzeljétek magától lett szobatiszta és kevésszer pisil fent de akkor is csak pelusra!!!!! Ja és nagyon horkol!!!! Puszi Aliii
zsazska Creative Commons License 2009.09.04 0 0 56229

Nagyon jól mondod:-))

Épp a minap jártunk autóval a régi sashegyi kutyasuli helyén. Úgy beépült, hogy rá sem lehet ismerni:-( A mai újkutyásoknak már mennyivel könyebb dolguk van. Éljen az interaktív kutyázás!:-)

 

 

Előzmény: Tomahawk_ (56222)
zsazska Creative Commons License 2009.09.04 0 0 56228