Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

O_TD_AUT Creative Commons License 2012.04.27 0 0 12111

Omega B-hez való 16" acélfelniket elcserélném 15"-s acélfelnikre.

secretofmine@freemail.hu

istipapa Creative Commons License 2012.04.27 0 0 12110

E-mail cím?Küldök képet.

Előzmény: DonPedro2 (12108)
istipapa Creative Commons License 2012.04.27 0 0 12109

Segít?

Előzmény: DonPedro2 (12108)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 12108

Szerintem én a pirossal bekarikázott vezetéket találtam meg, de érdekes módon itt sincs rádugva sehova.

DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 12107

Mit nem adnék, ha legalább fényképen látnék egy ilyen motort, és ott bejelölve,hogy melyik az a hőgomba!

Előzmény: DonPedro2 (12106)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 12106

Sziasztok!

 

Na tegnap nyúlkáltam hőgomba felderítése ügyébe. Találtam 1 vezetéket amin van 1 saru és éppen annyira tudom felhúzni,hogy a saruja látszik. Kb. 10cm hosszú a kábelkötegtől. Azt hogy honnan csúszhatott le, véletlen sem tudtam kitapogatni. Kis tükörrel is próbáltam vizslatni, de nem vezetett eredményre. Lehet,hogy a hőgomba érintkezője, amire a sarut kellene rácsúsztatni le van törve, és azért nem tűnik fel, hogy melyik lehet az? Meg persze az is, hogy csak nagyjából tudom, hogy hol keressek "valamit".

 

Üdv! DonPedro

Előzmény: d.joci (12100)
d.joci Creative Commons License 2012.04.26 0 0 12105

Igen! :)

Előzmény: ateszx20xev (12102)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 12104

Köszi a pontos leírást! Igen a vákum csövekre vigyázok.Akár hova nyúlkál az ember, mindig van valahol 1 kábelkötegelő, ami tuti szétvágja a kezed... :)

Délután tapizok! ;-)

Előzmény: d.joci (12100)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.04.26 0 0 12103

Annyit szűrtem le belőle, hogy lassan 5 év alatt se tudott beszerezni robbantott ábrákat és leírásokat:)

Előzmény: Omegatd (12101)
ateszx20xev Creative Commons License 2012.04.26 0 0 12102

Én ezt tudom, de gondolom donpedro-nak akartad címezni. :)

Előzmény: d.joci (12100)
Omegatd Creative Commons License 2012.04.26 0 0 12101
Előzmény: kisp113 (12093)
d.joci Creative Commons License 2012.04.26 0 0 12100

Meglestem, sikerült kitapogatnom, ha ügyes az ember, még a sarut is le lehet húzni, s visszatenni. A hőmérséklet jeladó kb tövével van egyvonalban a csatlakozója, kicsit alatta, kicsit az agr fele. Ha leveszed, még annyit enged a vezeték hogy éppenhogy látható helyzetbe fel tudod húzni, de csk óvatosan. Ha ott nyúlkálsz, vigyázz a vákuum csövekre az alkarod alatt! x20xev van nekem is, x20se-nél a termosztát körül volt.

Előzmény: ateszx20xev (12098)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 12099

Köszönöm a válaszokat! Ráfekszek a témára és nekiállok majd előkeríteni. És ez minden ecotec 2.0 16v motoron így van? A '96 elötti és '96 utániakon is?

Computer csere megvolt tegnap, az sem segített :(

Üdv! DonPedro

ateszx20xev Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12098

A hőmérséklet érzékelőtől picit jobbra van az óra hőgombája. Egy sima csúszósarus vezeték megy rá.

Előzmény: DonPedro2 (12090)
ateszx20xev Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12097

Le kell kapni az EGR-t és rögtön szépen hozzáférsz a hőmérséklet jeladóhoz és a másik gombához is, ami az órának adja a jelet. Amíg az EGR a helyén van, csak tapogatsz, mint vak a pinán, de még ha ki is tapogatod, kicsavarni vagy a kábelt megkeresni és ráhúzni úgysem tudod...

Előzmény: DonPedro2 (12090)
d.joci Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12096

Ez eddig teljesen normális.

Előzmény: DonPedro2 (12080)
Bad boys Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12095

Ott van az a másik gomba alatt 5-8 cm-re. Egy vezeték csatlakozik rá, vagy a tieden nem csatlakozik ezért is "fekszik" a mutatód.  Ha nincs rajta a vezeték, akkor a  lapos kerek vége tapintható ki, nem nagyon látod csak alulról.

Előzmény: DonPedro2 (12090)
briger_ Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12094

:D

Előzmény: kisp113 (12093)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12093

Nekem is volt értetlen korszakom :) Most próbálom jóvátenni... de nem ért a tanításból. A "vidd szerelőhöz részt" pedig meg akartam hagyni TD-nek!

Előzmény: briger_ (12092)
briger_ Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12092

Jó türelmes ember vagy te is:)

monnyuk lehet be kéne már tolni a szervizbe a vasat...

Előzmény: kisp113 (12091)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12091

"De raktam fel egy csomó értéket hogy mit mutatott a diagnosztika"

Erre irtam is hogy felesleges volt. Logot kellene csinalnod es azt feltenni. Egy pillanatkepbol nem lehet semmit leszurni latatlanba.

 

"Meg a diag nem azt írja hogy 6 henger hanem csak 4-et."

Amit bevagtal a multkor azon eppen 6 volt. Akkor most mennyi??

Előzmény: istipapa (12088)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12090

Az enyém is 96' X20XEV. akkor hogy a francba nem találom. Mondjuk rohadtul nem lehet odaférni hozzá. csak kis tükörrel láttam meg ezt is. Merre kell keresni a 2 vezetékeshez képest?

Előzmény: Bad boys (12089)
Bad boys Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12089

Mindkét gomba ott van, nem is messze egymástól, legalább is az egyémen. 96' X20XEV. 

 

Előzmény: DonPedro2 (12087)
istipapa Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12088

De raktam fel egy csomó értéket hogy mit mutatott a diagnosztika.Hát amíg járt rázta az egész kasztnit alapjáraton meg 5500-nél nem forgot többet.Most viszont már be sem indul.Most gondltam egyet és megnéztem a szikrákat.4 en lehet hallani a csattanást ahogy kisül kettőn viszont nem, csak látszik hogy kicsit gyujt.Meg a diag nem azt írja hogy 6 henger hanem csak 4-et.

Előzmény: kisp113 (12086)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12087

A blokk hátulján a gyújtáselosztó melett,alatt van ez a gomba, amin 4.9V-ot mértem, és 2 vezetékes. A termosztát ház körülit nem néztem. Lehet, hogy ott lesz a bibi??? Nagymértékbe segítene , ha tudnám a pontos helyét ennek a fránya gombának.

Üdv!

Előzmény: Rrobi (12082)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12086

Ha nagyobb gebasz van akkor veszuzembe all, hogy ne csessze szet a hengerfejet. Ilyenkor nem viszi a gyujtastkopogashatarra illetve fordulatszamot is limital! Nem irtal semmit a multkor a hibatarolorol sem. Ha 2 henger szarul jar akkor mar razni is tud rendesen.

Előzmény: istipapa (12085)
istipapa Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12085

Értem.Nekem alapjáraton 1-2 fok volt.A fordulattal viszont felment.Most viszont el sem indul.Csak nem tudjuk hogy azért hogy kicsi az előgyujtás.Vagy most észrevettem hogy a 3. és a 6. hengernél kicsi szikrát ad a többihez képest és nem e az lehet a baj hogy az a kettő nyomás alatt nem gyujt rendesen és attól kopoghatott.

.

Előzmény: kisp113 (12084)
kisp113 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12084

Maradék kompressziód és az üzemanyagod függvénye. Na meg persze az aktuális üzemi viszonyok is számítanak. Alapjáraton 3-6 fok nekem, menet közben pedig elmegy 30-ig de én LPGvel járok, annak nagyobb az oktánszáma valamicskét. 

Előzmény: istipapa (12081)
Rrobi Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12083

Miért érdekes? Nem állítható.

Előzmény: istipapa (12081)
Rrobi Creative Commons License 2012.04.25 0 0 12082

A hűtőn lévők csak a ventilátorokat kapcsolják. Azok hőkapcsolók.

Ez meg PTK vagy NTK.

De kell még valahol lennie egy hőgombának a termosztát ház körül vagy a hf.-en.

A mutatósé jellemzően 1 tűzősarus, tehát 1 vezeték megy rá. A testet a házán keresztül kapja a blokkról.

A motor vezérlő kompjuter hőmérője 2 vezetékes. Az egyik kábelen lehúzva általában 5 V körüli érték mérhető, ami, ha rá van dugva szenzor, az ellenállásának a függvényében csökken. A másik vezetéken testet kap.

Ennek az ellenállása 20 °C-on 2-3 kOhm, 90 °C-on 200-300 Ohm.

Ez biztos, hogy a blokk hátulján van középpen.

 

A mutatóé általában a termosztát házon van, ahová a vastag cső meg a hűtőről.

Előzmény: DonPedro2 (12080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!