Csak egy rövid kérdés erejéig zavarnék, szeretnék venni mobil CB készüléket, esetlge hozzá kiegészítőket (antenna stb). Ha van valamelyikőtöknek eladó, ne kíméljen!
mondjuk a gasolin féle kérdések kicsit kimeríthetőek, sőt felsorolni pár márkát.... mondjuk ha vki bennevan nem nagy vaszisz..... én nem vagyok benne igy nem tudom!
realc, ADR nekem 4 nap lesz ami 2 elmélet és 2 ami elmélet+gyakorlat, aztán rákövetkező héten vizsga. Igaz ez csak az alap. Ezek vannak benne: -általános ismeretek (elmélet) -speciális ismeretek (elmélet) -jármű jelölés (gyakorlat) -katasztrófa elhárítási ismeretek (gyakorlat)
Csavargó, Annyival kiegésziteném a többieket, hogy ha EU-n kivüli légi árut viszel akkor kerülhet vámzár az autóra, sőtt ha Svájcba vagy Norvégiába mész akkor is.
Tressy, Nekem nem működik az emule (tiltva vannak azok a portok amiket használ :(( ), de ha lejön akkor próbáld már ki lécci. Köszi.
Erre rá lehet fogni, hogy a megoldás az orra előtt hevert. Nekem egy ThyssenKrupp Automotive egéralátétem van. 2002-ben az IAA-ról hoztam. Gyüjtőttem a suvenireket. Hoztam Merker cukorkát, fém dobozban, MB Atego kezelési könyvet, MB zenei CD-t, stb. Ha már szóba hoztam az IAA témát. Gyüjtőttem a prosikat, de nagyon hamar tele lett a kezem. Szerencsére voltak kiállítók akik adtak olyan vastag papírból készült táskát amibe be lehetett tenni. De ez is elég hamar teli lett, illetve annyira nem is volt teli, de a gond az volt, hogy a prosik súlya miatt egyszer csak megadta magát és elszakadt. Na gyorsan kerestem másik táskát. Egy idő után már nem is nagyon kértem prosít csak olyanoktól akiktől nagyon szükségem volt rá. A nap végére így is 3 táska telt meg a súlyúk összesen 18-20kg + plusz még ott volt a videokamera. A nap végére már mindenem fájt és a sok járástól a talpam is teli volt (4 v. 5db) vízhólyaggal. Még szerencse, hogy a kijárattól a parkolóig volt mozgólépcső és is sikerült még egy csomó sétálástól megkimélni magam. Jól esett a parkolóba beülni az autóba és pihenni egy kicsit.
603 lovas sose volt. Az 600LE-s volt 3. generációs motorral. Ma már a 660LE-s tesót gyártják. Én azt is láttam amikor a TG-A prototipus készült. Ő még az F2000 "tornyát" kapta. Róla van szó.
Csak németre gondoltam, de azon belül kelet illetve nyugatnémetekre is. Ha vesszük a komplett keleti és nyugati blokkot, akkor nagyon hosszú lenne a lista.
Framo volt, de a Framo a Barkas őse, az meg matchbox kategória. Az IFA 1947-ben lett több gyár összevonásából, ezért a partnervállalatai is jöhetnek. Szóval van még sok gyártó. Lehet még próbálkozni.
Még nem mentem el, mindjárt indulok, de kitaláltam a feladatot. Nem akarok olyan feladatot feladni, amihez gyakorlati teherautós tudás kell (izzócsere stb.). A szedjük össze a német nehézteherautó gyártókat a 2.Vh után (jöhet kelet-nyugat). Ha megvan akkor én majd hozzáteszem, hogy mi lett a sorsa (melyik cég vette meg), de ha valaki más is tudja, az bökje hozzá a hozzászóláshoz. Mondjuk a darúgyártókat ebből kihagyhatjuk, mert abból legalább van 10db.
Nem könnyű, de annyira nem is nehéz feladat. Most hírtelen én sem tudom mennyi lehet, de egy 15-20 valószínűleg össze fog jönni.