Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G é z a Creative Commons License 2017.07.28 0 0 44031

Sziasztok! Kik jönnek Keszthelyre találkozóra és mikor?

kiggyo Creative Commons License 2017.07.27 0 0 44030

Ezt szeretem a Yanmarban, van nyomaték bőven benne.

Előzmény: kobor1954 (44029)
kobor1954 Creative Commons License 2017.07.27 -1 0 44029

Ma sikerült a váltó csere délután próbáltam ki megvagyok elégedve vele ahogy irtad intenziveb indulás jo a nyomaték és a vég sebesség 85km lett mostmár ezmarad benne mig nem esikszét.

Előzmény: kiggyo (44027)
kobor1954 Creative Commons License 2017.07.26 0 1 44028

Köszi én is erre gondoltam már elkezdtem a beépitését maj megirom mien lett kb szombaton lesz a proba

Előzmény: kiggyo (44027)
kiggyo Creative Commons License 2017.07.26 0 1 44027

A yanmar elég nyomatékos hozzá, rakd bele és ki se vedd többé. Én is 1:8 váltóval járok, 90-nnel megy mint a pinty és gyorsul rendesen.

Előzmény: kobor1954 (44025)
G é z a Creative Commons License 2017.07.25 0 0 44026

Az 1:8-as váltóval lassabban fog gyorsulni , kisebb lesz a nyomatéka , nagyobb a sebessége , de működik. Nagyobb emelkedőn lehet , nehezen fog elindulni.

Előzmény: kobor1954 (44025)
kobor1954 Creative Commons License 2017.07.25 0 1 44025

Kérésem lenne van egy microcar campus tiposu járművem amivel minap horgászni vóltam sajnosaz uton volt egy betőn tömb amit a viz miat nemvettem észre sajnos a váltom bánta a ház megrepedt a kérésem az lenne a tartalék váltomat bete hetm a roszhelyet mig a rosz megjavul az eredeti válto 11:1,mig a másik 8:1-hz romlik e a teljesitmény vagy nem meg jegyzem a motor Yammar 523 kőb centis előre köszönöm a segitséget

BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 44024

Igen. Viszont jól megy emelkedőn, ahhoz kell a szufla. Az olajat nem eszi, tehát az olajkaparó gyűrűnél jó. A kompressziógyűrűk, lehet kopottak, vagy a szeleptányéroknál elmegy kici. Elég drága az EBAY-en, 35000 körül a gyűrűú garnitúra. Aztán a szelepekk cseréje, vagy csak csiszolása, hengerfej csavarok cseréje, pakolás. Hengerfej síkoltatás. Szóval minimálisan ennyi kiadással biztosan jár, ha megbontjuk. Aztán az ember már akkor nem megy el a még látottak mellett :)

De remélem lesz benne szufla. lehet, a karom túl erős :)

 

Előzmény: ívfény (44023)
ívfény Creative Commons License 2017.07.24 -3 1 44023

motor szempontból, hogy "szépen szalad" akkor is megállja a helyét, mikor nincs már kompresszió, elég. persze relatív dolog, hogy mi az, hogy könnyen átfordul, ezért is érdemes lediagolni műszerrel, mert az a hitelesebb, mint a sacc/kb meoldás. viszont amelyik motorba, legalábbis diselben, ha nem lehet határozottan érezni a sűrítési ellenállást, az már régen rosz.  az sokkal jobban hangzik, mint amit a lombi motorról írtál! szörcsög, brönnyög, kaparja a torkát forgatáskor, érezni a kompreszszió ütemeket, abban van ráció, hogy télire is röffenni fog. ha mégis kelleni fog a motor, akkor megbeszéljük, de az enyém egy alap blokk, nincs minden rajta, a tiédről át kellene szerelni pár dolgot, sallangot. pl gencsi, önindító és pár egyébb apróság... a blokk, fűzött, az adagoló rajta van és a lendkerék is, vízpumpa is, tehát olyannak főnyeremény, akinek, valamiért nem okés a régi blokkja és megvan mindene,amit át lehet pakolni az enyémre,  hogy használható legyen.én azért vettem anno, mert tartalékot akartam, ha veszek kisautót és itt mondogatták a kollégák, hogy a kubotát érdemes venni, de menet közben kiderűlt, hogy az én céljaimra a lombi a legmegfelelőbb. így mostanra abból is van, már egy tucat, ha kellene valakinek az is van eladó, ennyi nem fog kelleni.

Előzmény: BIGYO4 (44022)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 44022

Majd megmérjük, remélem heteken belül. Lehet, felújítjuk, lehet, nem is kell. Szépen szaladt útközben, még el nem szakadt a szíj :)

Ha esetleg aktuális, beszámolod ezt a motort +kp?

Előzmény: ívfény (44021)
ívfény Creative Commons License 2017.07.23 0 0 44021

ha mindkét hengernél ilyen könnyen átfordul, esélyes, a gyűrűkopás, esetleg szelep nem zár jól, bár az ritkán szokott egyszerre 2 hengernél. továbbá, hengerfejességnél is inkább egy henger ami kakukk, nem egyszerre mind a kettő.  ha van mérő, akkor meg kell mérni a kompressziót, már csak a bizonyosság kedvéért is, de valószínű, hogy blokkbontás lesz a vége, legalábbis, amikor jönnek a hidegebbek és nem akar majd röffenni. ha érdekel, nekem van egy felújított z402-esem, ami gyűrűzve lett és, hengerfej felújítva van. ha mégis szétszeded a blokkot és, van válla, akkor nem érdemes gyűrűzni, mert nem lesz tartós. fúrás, hónolás, és hengerfej tuning, segít az állapotokon, ha amúgy a főtengelycsapágyak, 7-8 századnál nem nagyobb hézagúak, hajtó fekvő egyaránt. 1 tized már erősen határeset főtengelycsapágy illesztésnek. de nem akarok mindent leírni, ha van még kérdés, ha tudok segítek.

Előzmény: BIGYO4 (44019)
Mnagy Creative Commons License 2017.07.23 0 1 44020

Igaz nem tőlem kérdezted......  23:1 a kompressziós végnyomás.

Előzmény: BIGYO4 (44019)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.23 0 0 44019

Meg tudja valaki mondani, hogy a Z402 egészséges kompressziója mennyi? Kézzel megtekerem, mint a kakaóscsigát. Dízel kompressziómérőnk van, csak az izzító helyére kell csinálni majd csatlakozót hozzá. Indul, megy, de nekem gyanús ez a "tüdőtlenség" a Lombihoz képest. Azt is áthajtottam, de nehezebben, pprüszkölt, röfögött, sziszegett közben. Ez csak klattyan.

 

Előzmény: ívfény (44018)
ívfény Creative Commons License 2017.07.22 0 0 44018

hátha segít!? az elektronika kb 70 celsius motorhőmérséklet környékén kapcsolja le teljesen az izzítást! akkor, kb 80 ohm a jeladobol kijövő jel. a jeladót is érdemes kimérni, mert, ha az kakukk, akkor is lehet, hogy nincsen izzítás...

Előzmény: Mnagy (44017)
Mnagy Creative Commons License 2017.07.22 0 0 44017

Papamaci88

Az aixam izzítás doboza figyeli a hőgombát is ennek megfelelően állítja be az izzítás idejét,hogy hány másodpercig izzítson.

Előzmény: Papamaci88 (44001)
ívfény Creative Commons License 2017.07.22 0 1 44016

mindenki azt tesz a kisautójával amit akar! én csak azt szeretem, ha egy bármilyen javítás megközelítőleg az eredeti állapotokat kelti életre... pl, lehet egy fényezési hibát ragtapasszal is leragasztani...

Előzmény: brömbi (44015)
brömbi Creative Commons License 2017.07.22 0 0 44015

De hát, WooDoo is lefűrészelte a Tranyóról az elektronikát....

barnazol75 Creative Commons License 2017.07.22 0 3 44014

Inkább próbálj meg segíteni te is...

Előzmény: pál0123 (44008)
ívfény Creative Commons License 2017.07.22 0 1 44013

az én véleményem az, hogy nem olyan bonyolult egy ilyen izzitó áramkör helyreállítás, hogy mindenféle, bizgentyűvel kallantyúval kelljen elcsúfítani a kisautót! persze, ha kizárólag az a cél, hogy csak működjön, akkor tökéletes megoldás lehet a ruhaakasztó kinézetű, ifa alkatrész...

Előzmény: somi1955 (44012)
somi1955 Creative Commons License 2017.07.21 -4 0 44012
Előzmény: ívfény (44011)
ívfény Creative Commons License 2017.07.21 -6 0 44011

ungarise sufni tuning, bár kétségtelenűl, működik a dolog... éppen azt is lehet, hogy hidegen, egy szál drótot ráfog az ember az akksi+ ágára és az izzítógyertyák szegmenseire, kb 5-10 másodpercig és indul a verda, (télen, kb 20 másodperc), melegen, ha jó a motor úgysem kell az izzítás... mellesleg én újra megnézném a biztosítékokat, mielőtt bármi kókány átalakításba fognék.

Előzmény: somi1955 (44009)
somi1955 Creative Commons License 2017.07.21 -3 1 44010

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=141931521&t=9147790

 

Ha nincs nagyobb teljesítményű nyomógombod,be kell iktatni egy relét is ami elbírja a gyertyák áramfelvételét.

 

 

Most vettem észre,kimaradt egy szó a leírásból.

 

"fel kellett ismerni a problémát" így a helyes.

Előzmény: somi1955 (44009)
somi1955 Creative Commons License 2017.07.21 -4 1 44009

Bevált megoldás,hogy az aksiról egy biztosítékon keresztül bekötünk egy pozitív szálat,amit egy nyomógomb beiktatásával az izzítógyertyákra vezetünk. Egy csomó hibalehetőséget ezzel ki tudsz zárni. (Te leszel az izzító relé):)))

Előzmény: Papamaci88 (44004)
pál0123 Creative Commons License 2017.07.21 -7 0 44008

 

 

Barmazol  biztosan értékes ember,de ha nem lenne,nem is hiányozna...

Előzmény: barnazol75 (44007)
barnazol75 Creative Commons License 2017.07.21 -8 0 44007

Nem tudom, milyen az aixam izzítóreléje, de gondolom hasonló mindben. Ha nem világít a visszajelző, akkor már a reléig sem jut el a villany a gyújtáskapcsolóról. Nekem pl akkor sem világít, ha lehúzom a csatit róla. Az érintkezők tiszták? A vastag vezetéken van 12V? És a vékonyan?

 

Előzmény: Papamaci88 (44001)
ívfény Creative Commons License 2017.07.21 -1 0 44006

nem bántásból mondom, csak, mint tényt! nehéz olyannak tanácsot adni, aki nem tudja magától mi a teendő, mert, ha tanácsként azt mondom, hogy ki kell mérni az áramkört, lehet nem tudod megcsinálni? ha meg megtudod csinálni, már régen elkezdhetted volna! én elvinném a helyedben egy autovillanyossági szakmókushoz!

Előzmény: Papamaci88 (44004)
oljeg12 Creative Commons License 2017.07.21 0 0 44005

És az áram eljut az izzítógyertyákig? Az izzítógyertyák jók?

Előzmény: Papamaci88 (44004)
Papamaci88 Creative Commons License 2017.07.21 -3 0 44004

Vki esetleg? Mert szeretném már végre megcsinálni, h működjön szegény :(

 

Előzmény: Papamaci88 (44001)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 44003

Létezik, hogy a Kubota 400-ast a primer variotárcsánál, vagy a fogaskoszorúnál egy jobbkezes csuklómozdulattal átttekerem? Kb mint egy kétütemű motort.

kobor1954 Creative Commons License 2017.07.20 -2 2 44002

Ez igaz aszt elfelejtetem meg irni napmint nap sokat megyek vele ugy mond még az illem helyre is annyira szeretem mióta megvan nem mentem sehova gyalog.

Előzmény: BIGYO4 (44000)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!