Aha értem.Majd akkor kiderul jövőhéten.Ha a tied felveszi a versenyt a mostani trafival az biztos hogy spórolni fog neked. Nekem a gomb a váltó melett es mar reflexből ha mernék fek majd kikapcs mire ujra rammer ez kb 30-40 mp addigra normal
tempó. Facebookon nem vagyok fennt de sok sikert hozzá!
Sima fekete téglalap elől kettő hátul kettő semmilyen dudor vagy ív nincs rajta sem felirat. A lelke pedig nem tudom hol van. Van 2 db led az ablak sarkában , a zöld folyamatosan világít. Most ki van kapcsolva , a kapcsolóját tudom hol van , de ha nem ér semmit kiszedetem .
Ja és a legfontosabb. Nem tudom neked milyen típusú van, nekem KIYO ProPark 3. Gyakorlatilag dobhatom a kukába mivel most már az új traffipaxot nem képes blokkolni. Cserélni kell valami mostani komoly cuccra amit folyamatosan lehet frissíteni.
Nekem folyamatosan be van kapcsolva a blokkoló, elvből ha már be van szerelve több száz ezer forint értékben (8 fejes ). Városban számtalanszor blokkolt ott ahol az ember nem is számítana rá, 70-es tábla után kibasszák a 30 as táblát. Sőt volt olyan a XIII. kerületben egy nap 2 különböző helyen ugyanaz a rendőr mért a hátsó ülésen. Mindkétszer erős fék, kikapcs. A második találkozásunknál már csak vigyorgott ő is hiszen mire kiszállt volna.. Az m3 ason egyszer kifele folyamatosan jelzett, enyhe de hosszú kanyarban voltam és lassítottam, nem tudtam mi van mert rendőr sehol, majd jó 2 km múlva megláttam az út szélén! 2 km re előre vette a jelet a kanyarban a bokrokon, réseken keresztül. Jól megvédett mivel senki más nem volt épp a pályán, haladtam! Viszont ne csodálkozz ha dugóban vagy sűrű forgalomban elkezd csipogni mint az állat, olyankor nézz körül és garantáltan látsz valami nagy autót aminek elől virítanak a "fejek". Ha meg odáig fajul a dolog hogy beakarják vizsgálni akkor nyugodtan. E7-es tanúsítvánnyal rendelkező parkolássegítő berendezésről szóló kártyám van róla. Ha már ott van az autódban ne légy bátortalan használni!
2007-be vettem az első e60-t 120e km-rel 3évesen,,végigtornásztam a tipushibáit 160ekm-től de sokmindenre nem is emlékszem már azért kérdezgetek megint...
fiatalságomat végigdolgoztam ezekért.😁
sajnos az a tipus vagyok akinek semmi nem jó igazán.
na vhogy 3éve kb beleugrottam egy golf 6 jól felszerelt 2.0 sportba,na a 3év alatt azóta abból is volt 3,golf 7 is de egyik sem volt olyan mint az első.Vhogy már égő-béna volt bmw-zni mutogatni,szivesebben elszűrkültem volna.
majd csak nem hagyott nyugodni és vettem egy karcmentes f30-at 69e km-el ami már 3hét után a hahun vigyorgott fél milla bukóval,,,egyszerűen üresnek éreztem a pdc,ülésfűtés,naviával...
végülis most úgy kerültem ide,h nem merek belenyúlni 7-8-9mill.val ennyi bukó után...h totál pofáraessek vmi szarba..ez 3mill cak-pakk minden hibáját kijavítva sérülésmentesen garanált 160ekm-el.
a lényeg,h bárhogy is elszeretnék bújni"" hiányzik a bmw (mint ahogy pl. az apple és a svájci óra,),,abban érzem igazán a minőséget és a dúrván kényelmes használhatósságot a mindennapokban bármilyen tipushibás is....élmény velük minden perc és már inkább úgy,h senki ne lásson😀szóval legszivesebben csak a családdal kint utazgatni
Az előző kommentjeidből ítélve neked nem ez az első dízel e60-ad ,gondolom az előzőt eladtad ,hogy hogy visszatértél ha megkérdezhetem? És milyen volt az előző autó és milyen a mostani? Motor,évjárat?Én is sokszor gondolkodom hogy eladom de bármibe ülök egyszerűen nem fog meg ....nagyon nehéz kiszállni az e60-ból szerintem!
Persze. Elmehet még akár 1-2 évet is. (Volt kocsim amivel ezt végigjártam. (Nem bmw de garrett turbo.)) Aztán szétszedve láttam mivel jártam. Nem tudom milyen a felújított megoldás, akkor vettem bontott turbót azzal kezdtünk el legózni. Aztán más probléma jött ki. A harmadik bontott turbónál már befejeztem a cigánykodást. Új turbó árát sokaltam egy 1,5 millás kocsiért. Maradt az eladás..... Csak poénként írom még, hogy a kedves akkori szerelőm beleszakította az olajátvezető cső menetét.... s persze nem szólt, Ausztriában vettem észre, hogy ömlik az olaj a forró turbóra. A sikítással kapcsolatban meg, még majdnem hogy élveztem is a hangját, de mikor az egyik olasz hágó alagútban makkant meg a turbó, persze mikor a dupla záróvonalon előzöl egy kamiont akkor már úgy éreztem magam mint egyszerű ember a grupenszexben. Most már kapcsolja fel valaki a villanyt mert harmadszor szopok.