Nekem is nemrég cseréltek klímahűtőt, bár én újat vettem, 40 ezerért Valeo-t. Most úgy megy auto-n, mintha a repülő felszállásra készülne. Sose volt ilyen jó a régi. Remélem a Tied is bírni fogja jó sokági.
Hát mondjuk a helyedben én akkor vennék egy hármas BMW-t kétlityis motorral. De hogy az 5008-ból kigyilkolni a FAP-ot??? Nem tudom, én egy hétmillás autóhoz nem nyúlnék az első három évben. Utána egy chiptuning, ötévesen faptalanítás, hétévesen elpasszolás...
Ollan mintha egy béka csak fél szólamot brekkenne. szépemn ketyeg a hdi és rendszertelen időközönként karsog de csak pl fél másodpercig. Igyekszem felvenni... A lámpaemelő motor cserélhető? Mert bárdinál láttam pughoz... a balos beállott...
Szinte tök mindegy honnan veszed, hizsen ugyan azt a klónt kapod ami nekem is van. DE!
Az elsővel gubanc volt Full Can es autókkal nem kommunikált ezért volt jó hogy vaterás volt. Akkor visszavette a srác 2 hét múlva de sajnos másikat nem tudott adni. Ekkor szereztem meg máshonnan ráadásul olcsóbban bár SOS ben kellett és autóztam érte. Ergo ugyan ott voltam kb...
Ha lehet olyantól szerezd be aki itt van...
PPS frissítrhető de észnl kell lenni vele...Ezt inkább már magánban kellene...mert ugye ez warez téma :)
Akkor kérlek segíts, én is készülök venni egy pug interface-t. Magyar lapokon 48-50 körül adják, ebay-en 45 körül, amerikai honlapokon 26 ért elvben hozzá lehet jutni. Mivel a pug és citroen alapvetően európai, olyan gond nem lehet, hogy a csatik és interface nem jó.... gondolom (képeket nézve ugyanarról a csomagról van szó)? /honnan vegyem, véleményed?/
Tudtommal magát a pps szoftvert lehet friisíteni internet nélkül, viszont azt olvastam valahol, hogy a gépjármű BSI és egyéb szoftvereit nem lehet házilag frissíteni, mert ahhoz netes elérhetőséget kér a hivatalos pug szerverhez, és azt csak elfizetéssel lehet....
Sokat segítenél, ha felvilágosítanál a témában. /igazán az dühít, hogy eddig nem sikerült olyan helyre mennem (gyári pug szervíz) ahol kicsi fényét láttam volna, hogy értenek a szoftveres munkához, mivel pár apróbb hibám van, amire nem bírtam orvosságot szereznem 1 éve, gondoltam, hogy majd én kivizsgálom a pps-el és interface-el./
Mert nekem vagy séci hangcucc (sokmilliós), vagy zsebkütyü pcm/beépített miki-csatlakoztatható miki kombóval, ezek zenei célra, vagy ájfón, mert az meg mindent felvesz, amit kell (karcot és ujjlenyomatokat is, pedig az nem is kéne :))
Póóóntosan. Volt nyomáspróba fél óra 21 bar, vákuumozták is. Most feltöltötték, mentem Isten hírivel. :)
Bár utólag látom, hogy a bontiból jövő klímahűtő sem fog sokáig tartani... Az enyémen, a régin egy jó tenyérnyi folton szó szerint szétrohadt az alamónium... a fickó végighúzta a lamellákon a csavarnyúzót, és isa por és homu esett ki a helyéről. Ott, ahol a festett gáz szépen az szélrózsának minden irányába eltávozván megfestegette az felületet...
Bocs a soká tartó válaszért, de most vagyok gépközelben.
Nekem a hátsó hamutartó helyén lévő takarólemezen van 3 RCA csatlakozó (bal, jobb és video bemenet) és ezeken kívül van a csatlakozó, amibe bele kell csatlakoztatni a kijelző kábelét. Az előző kábelek normál árnyékolt illetve koax, a kijelzőé többeres kábel. Ezen kapja a kijelző a tápot, a vezérlőjelet és stb. Nekem ezeken kívül nincsen semmilyen más kábel vagy vezeték, ezek a "drótok" mennek a központi vezérlőbe.
A szivargyújtótól megy a DVD lejátszóba a tápfesz, abból jön ki az FM és a vezérlő egységbe, tehát ha a szivargyújtóba bedugom a csatlakozót, akkor kap áramot minden és már működik is.
Egyébként nekem egyszer írta ki ezt a hibaüzenetet, amikor rossz volt a csatlakozás kijelző csatlakozásánál.
A gyári cikkszámot nem tudom, mert én is használtan vettem.
Szia, jó felé nézted, ha jól emlékszem a váltókar mögött a középső műanyag konzol alatt van a központja, az érzékelő meg a vezető oldali ajtó küszöbnél a padozatban.