Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xmbela Creative Commons License 2005.07.27 0 0 1176
Nincs bennt szabályzószelep.
Én még mindig a kevés hűtőközegre gyanakszom.
Előzmény: DT 20-61 (1174)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.07.27 0 0 1175
Alj! Ha a kompresszor gyenge, akkor nem lehet kritikus a kondenzator hutese, hiszen nem azert nem szallit elegendo hot a rendszer, mert nem tudja leadni kint, hanem a kompresszor miatt. Ergo egy ilyen rendszeren nem lehet segiteni a kondenzator ventillatoroztatasaval. Ilyenkor azt lehet tapasztalni, hogy a kondenzator bemenete forro, a kimenete kornyezeti homersekletu, az elpar bemenete hideg, a kimenete szinten kornyezeti homersekletu. Ezt azert tudom, mert az en rendszerem is ilyen. Mindig van leggyengebb lancszem. Ha a kondenzator veltillatorozasaval javul a rendszer, akkor addig nem a kompresszor volt a leggyengebb lancszem. xmbela: Majd ha lesznek adataim a nyomasokrol, megirom. Addig is koszi! Voltam a Somlai halaszlefozo versenyen, ha tudtam volna hogy arra vagy, beugrottam volna.
Előzmény: DT 20-61 (1174)
DT 20-61 Creative Commons License 2005.07.26 0 0 1174
xmbela:

Azt szeretném megkérdezni, hogy a Denso kompresszorban, amiről a képet is feltettem, szintén létezik az a biznyos nyomásszabályzó szelep? Mert van egy olyan rendszertelen kattogó hangja, mintha egy szelep nem tudna megmaradni a helyén. Létezhet, hogy ha ez a szelep nem jó, akkor nem tudja felépíteni a nyomást. Valahogy nem hiszem, hogy a dugattyúi lennének ennyire elkopva, már csak azért is, mert eddig kb. kétszer előfordult, hogy egyik pillanatról a másikra egészen jól hűtött, aztán megint visszamelegedett. Most bekötöttem direktre a motorhűtő ventillátort és a kiegészítő ventillátort is, így lemegy kb. 15 fokra, de lejjebb nem. Amikor néha megjavul, akkor kb. 10 fokos levegő jöhet.
vec Creative Commons License 2005.07.23 0 0 1173

 

 

Köszönöm a hasznos tanácsot neked és DT 20-61-nek is!

De azt hiszem,hogy inkább M.o.-on próbálok meg szerezni kompresszort!

Előzmény: xmbela (1163)
xmbela Creative Commons License 2005.07.23 0 0 1172
Ha megkérded a 99 %-uk elküldi Mo.-ra is.
Lehet cserélni.De nem tuti,hogy passzol.Rengeteg variáció létezik.
Előzmény: ATóth (1170)
ATóth Creative Commons License 2005.07.23 0 0 1171
Ja bocánat

Köszönöm és
Üdv
a Tóth :-)
Előzmény: ATóth (1170)
ATóth Creative Commons License 2005.07.23 0 0 1170
Egy baja van, hogy csak Németországba biznicel.

Lenne 1 kérdésem kapcsolódva.

Lehet ezeken ékszíjtárcsát cserélni?

Mert nekem '93-as a gépem, az ékszíj már bordás, de a rendszer az még az R12-es.
Előzmény: xmbela (1169)
xmbela Creative Commons License 2005.07.23 0 0 1169
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61863&item=7988775075&rd=1

R12
Előzmény: LONG (1168)
LONG Creative Commons License 2005.07.22 0 0 1168

HELP HELP!

 

'92-es A vectrába keresek klimakompresszort, kuplunggal. Harrison Model No: 1131558.

Vajon milyen gáz lehetett ebben a rendszerben ?

Köszi!

LONG

xmbela Creative Commons License 2005.07.22 0 0 1167
Ha lenne is lehetőség felújításra ,szerintem túl drága lenne.Gazdaságosabb egy bontott.
A fordulatszámjeladó azért van ennél a típusnál ,hogyha besül a kompresszor akkor kikapcsolja a mágnestekercset a további károsodás elkerülése érdekében.
Előzmény: DT 20-61 (1165)
Janibacsi Creative Commons License 2005.07.22 0 0 1166

Pl. dizel autokban errol veszik a fordszammeronek a jelet. Gondolom, mert altalaban a generatorrol szoktak...

 

JANo

Előzmény: DT 20-61 (1165)
DT 20-61 Creative Commons License 2005.07.22 0 0 1165
Ha ez egy Denso kompresszor, akkor fel lehet újítani, vagy van valami más ötlet, hogy miért nem szállít rendesen?
A fordulatszámjeladónak mi a funkciója a rencerben?
Előzmény: xmbela (1158)
DT 20-61 Creative Commons License 2005.07.22 0 0 1164
Német, osztrák és olasz ebay-t néztem.
A keresőbe egyszerűen bírtam a Diavia, climate comressor, compressor, kompressor szavakat és adott néhány találatot rájuk.
Előzmény: vec (1160)
xmbela Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1163
Aztán csak óvatosan a licitálással ,mert sok az átverés.Ha olyan használt kompresszort látsz aminek gyári dugói vannak és a tulaj azt írja ,hogy nem próbálta ki vagy valami hasonló akkor az nagy valószínűséggel rossz.Akkor lesz ilyen dugód,ha veszel egy új kompresszort és arról ráteszed a régire.Ha Mo-ra küldeted akkor a min költség 35 Euro.Értékelést olvass az eladóról.Sajnos párszor már levettek:-(
Előzmény: vec (1162)
vec Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1162

 

 

Köszi!

nem fog szét esni:) Csak azért kérdeztem meg mert már jó ideje evvel a témával szenvedek! Nem találok egy kompresszort!Körmend sajnos messze van.

 

Előzmény: xmbela (1161)
xmbela Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1161
Itt:
http://motors.listings.ebay.de/Klimaanlage_Klimakompressoren_W0QQfclZ3QQfromZR11QQsacatZ61863QQsocmdZListingItemList
Remélem nem esik szét a topic.
Előzmény: vec (1160)
vec Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1160

 

Hello!

Szeretném meg kérdezni,hogy az ebay-on hol találtál kompresszorokat? Rá mentem de nem találtam ilyeket!

Előre is köszi!

Előzmény: DT 20-61 (1150)
xmbela Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1159
Ha produkálja a hibát, akkor célszerű lenne elektromos méréseket is végezni.
Írd meg a nyomásmérés eredményét is.Sajnos távgyógyászatban nehéz lesz a végére járni.
Előzmény: pámpi (1154)
xmbela Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1158
Ez egy Denso kompresszor,amit a Diavia szerintem soha nem használt.Ilyen (legalábbis felületesen összehasonlítva) van a régebbi C mercikben.A kis fekete pötty a fordulatszámjeladó.
Előzmény: DT 20-61 (1152)
FSO Papa Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1157
Köszönöm, csak a klímahűtő lenne cserélve, ami pedig teljesen csereszabatos (BMW E34-es szériáról van szó amúgy), úgyhogy a kérdés csupán a tisztíthatóságra vonatkozott. R12 csakis lefejtve lenne, az újabb kocsin pedig amúgy is egy kis karbantartással (tisztítások, o-gyűrűk csere stb) kezdődne a használatbavétel. A lényeg, hogy a klímahűtő ezek szerint teljesen pucolható és használható. Thx.
Előzmény: xmbela (1126)
b_janos_hu Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1156
http://www.teszvesz.hu/show_item.php?item=55197825 | http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=5d93c24e36242a8d1c8e181d2305e4a4&s=341&PHPSESSID=5ad44cf67f9c9c45b3e6b52cddf07590 | ELADÓ! E30 Komplett klíma berendezés (klima hűtő, klima kompresszor, klimacsövek, szárító stb...) Irány ár: 75.000,- Ft info: 06 70 286 51 07
b_janos_hu Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1155
Nem vagyok klima szaki, de egy nyomaskapcsolot (mint egy sima input) egy osszeerintem-megszakitom teszttel is lehet szimulalni, hogy kideruljon az hianyzik-e az elektronikanak. Meg kell merni milyen amikor mukodik, es milyen amikor nem. Aztan nem mukodeskor olyat kell szimulalni, amilyen mukodeskor volt. Ha elkezd mukodni, akkor megint az szart be. En PLC-s vagyok, rendszeresen szimulalunk szoftvernek nemletezo beleneteket, hogy kiprobaljuk a cuccot, vagy hogy csinaljon olyat, amit az adott korulmenyek kozott a fizikai inputok alapjan nem csinalna.
Előzmény: pámpi (1154)
pámpi Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1154

Sziasztok,

keresek egy klíma specialistát.

Peugeot 406 HDI-m-ben másfél hónapja lett klíma nyomásérzékelő cserélve.

Most megint ott tartok, hogy nagy melegben klíma bekapcs, elindul a hűtés, bekapcsolja a szabályzó a hűtő ventillátort (még a fokozatát is változtatja) aztán egyszer csak langyos levegő. Aztán másnap tökéletes minden. Nyomás megmérve.

Ok. Tavaly is ezt csinálta, aztán kicserélték a nyomásszabályzóz 15 ropiért, másfél hónapig jó volt. Most a szerelőtől elhoztam egy újat, azt modta, ha megint szarakodik, cseréljem ki, meglátjuk mi lesz?

Van ötlet?

Köszi.

DT 20-61 Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1153
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/7/5/3/7/THM_0000707537.jpg
DT 20-61 Creative Commons License 2005.07.21 0 0 1152
Nos itt van a kompresszor, remélem avatott szemek ebből meg tudják állapítani kiféle-miféle-keféle.
Kíváncsi lennék arra a kis fekete pöttyre is az oldalán, hogy mi az, ami ott két csavarral van berögzítve. 2 vezeték lóg ki belőle, ami tőből el van vágva.
Roy.K Creative Commons License 2005.07.18 0 0 1151
:-(
Azért köszönöm a fáradozást, nagyon sajnálom...
Előzmény: xmbela (1148)
DT 20-61 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 1150
Holnap már otthon vagyok, lefényképezem a kompresszort és felteszem a képét, mert nem találok rajta cimkét.
Tegnap este nézegettem az ebay-en az eladó kompresszorok képeit. Külsőleg a ház nagyon hasonlít a Diavia-s kompresszorokhoz, csak a csőkivezetés nem egészen olyan.
DT 20-61 Creative Commons License 2005.07.18 0 0 1149
Megnéztem ma a kémlelő nyílást, olyan szürkés színű valami látszik néha-néha ahogy áramlik, de tiszta az ablak és nem habos/koszos vagy ilyesmi.
Ma megnéztem a szárítószűrő hőmérsékletét is, de most nem volt hideg, csak az odavezető cső egy kicsit, de nem is fújt hideget, csak inkább hűvöset.
Ma menet közben, azonban volt egy szakasz, ahol határozottan hidegebbet fújt, aztán visszaállt a szokásos "hűvös" hőmérsékletre. A kompresszor meg továbbra is rendszertelenül kattog. :(
xmbela Creative Commons License 2005.07.18 0 0 1148
Nem találtam ilyen számút.
Előzmény: Roy.K (1146)
bmf Creative Commons License 2005.07.18 0 0 1147

hasznaltan vettem egy kocsit, es mivel nem tudom, mikor

volt kipucolva a klima, szeretnem megtisztitani.

 

hazilag lehetseges ez?

 

szerintem tolteni nem kell, ugy erzem, eleg hideget fuj.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!