Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsozso79 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1193

Sziasztok!

 

1997 es 110d Vito váltójába nem tud valaki bolygóházat jó árban?Bontott is érdekel,esetleg váltó is.

vitodoktor Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1192

Nos azért van kettő,mert a vitóban a motor keresztben helyezkedik el,és nem hosszában,mint lpédául a sprinterben!

pedig egy ugyan azon motorblokkról,vagyis motorról beszélünk!a sprinternél egy van a normál helyen,de ez a vitonál a égszürőház mögött van,és ezért raktak még egy másikat előre,hogy lehessen könnyen hozzáférni bármikor,például olaj potlásához!

ennyí csak!

ami neked elől van,az egy szerviz olajbeöntő!

Előzmény: RÉMES (1191)
RÉMES Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1191

Akkor kérdeznék mégegyet, miért van két olajbeöntő sapka a 112-es motoron? Egy a normál helyen, (elől) a másik meg a légszűrő mögött a tűzfalnál.

 

 

Előzmény: vitodoktor (1190)
vitodoktor Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1190

Üdv!

 

lehet,hogy már későn írok,de a kérdésedre válaszolva annyít tudok mondani,hogy a 108,110,112 CDI motorok teljesen egyformák(noha vot egy időszak amikor a hajtókar csapszegek más méretben készültek,de csak egy kevés idejig)csak a vezérlő,és valamilyen szinten a porlasztók különböznek!más semmi,csak az apró sallangok(légtömegmérő,intercooler hütő,vagy épp azon ventilátor,szívótorpkban pillangószelepek stb!)

szóval berakható egy az egyben ugyan az!

Előzmény: rallyfun (1153)
RÉMES Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1189

Köszönöm! :-)

Előzmény: vitodoktor (1188)
vitodoktor Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1188

Hali!

 

A harmadik henger lekapcsolás,csak a CDI vitonál van és az a nyagnyomású szivattyura értendő,ami három elemből áll!(ami alapjáraton,és továbbá egészen kb az első nagyobb gázadásik lekapcsolva tartja az egyik elemet)de nagyobb fordulaton,vagy épp gázadásnál újra visszakapcsolja a harmadik elemet is,hogy megfelelő nyomás legyen a rail csőben!ezt egy elektromos mágnesszelep kezeli,ami a nyomásszabályzoval összedolgozik!

 

A központi zár vezérlő doboza a motorvezérlő mögött van,amelyek a kesztyűtartó mögött taláható!

 

Ha bármilyen problémátok van,szivesen segítek,sőt ha igény van rá,bármilyen szerelést javítást vállalok!

 

Dénes Emil 20/5698532  Pest megye

Előzmény: RÉMES (1184)
webinas Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1187

Sziasztok!

Egy olyan elvetemült ötletem és kérdésem lenne, hogy 110CDi be hátra, be lehetne e utólag légrugót szerelni?

Vagy van e valami megoldás arra, hogy lágyítani kissé a rugózáson, mert nekem valami veszettűl kemény, és pattog.

Olyan Wartburgosra....  :-)

PowerZ Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1186

Hali!

 

Központi zár doboza anyós ülés elött alulrol a müszerfal alatt,nekem legalábbis.

Előzmény: RÉMES (1184)
ekikukac Creative Commons License 2011.03.30 0 0 1185

Ez a kütyü a CDI porlasztó kiszedésére való. 

RÉMES Creative Commons License 2011.03.30 0 0 1184

Sziasztok!

 

Végigolvastam a fórumot, és megütötte a szemem egy kifejezés.

Harmadik henger lekapcsolás. Ez mi tulajdonképpen?

 

Illetve tudja-e valaki, hogy vajon merre található a központi zár vezérlő doboza?

 

Köszönettel: TT  

ekikukac Creative Commons License 2011.03.29 0 0 1183

Köszi! Megnézem és referálok.

Előzmény: stefan67 (1182)
stefan67 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 1182

Szia ekikukac!

Az M3 biztosítékhoz a nagykönyv a következőt írja: 40A hűtőventilátormodul 250W     és:   60A hűtőventilátormodul 540W.

Hát ennyi. Műszerészként én elsősorban a hűtőventilátor zárlatára gyanakodnék elsősorban, de friss vitotulajdonosként nem tudom, de lehet hogy van benn valami vezérlőelektronika is ami hőfokra kapcsol nem pedig csak gomba. Ha lehet próbáld ki úgy hogy széthúzod a ventilátormotor stekkerét, mi lesz úgy? Remélem tudtam segíteni további jó utat! 

Előzmény: ekikukac (1181)
ekikukac Creative Commons License 2011.03.29 0 0 1181

98-as MB Vito V280. A vezető ülés alatt vannak a biztik. Nekem az M3 foglalatban van egy 40A bizti és amint kicserélem kiolvad. Mivel nincs kézikönyvem nem tudom merre induljak el. Ha valaki tudja minek a biztije ez, vagy van rajz róla megköszönöm.

ekikukac Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1180

Van valakinek itt benzines Vito-ja? Kérnék pár tanácsot. Köszi!

110CDI Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1179

Szega,

 

Engem is érdekelne a torrent......

köszi

Előzmény: ekikukac (1178)
ekikukac Creative Commons License 2011.03.27 0 0 1178

Szia! Légyszi küldd el a torrentet ha még működik! Nekem 98-as V280-as vítom van pár hete és nem találok hozzá semmi leírást. eki@freemail.hu

Előzmény: szinglikiraly (930)
szaszito Creative Commons License 2011.03.27 0 0 1177

Szia! Körősi Ferenc vagyok és már nagyon sok Vitot javitottam  szerencsére sok sikerrel!!! Nagyon sokan hivtak a forumról is.Ha  van valami probléma az autoval bátran fordulj hozzam sok bizalommal. Tel:06702668204

Előzmény: stefan67 (1173)
simaan Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1176

Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Egyelőre nem oldódott meg ez a történet.

A végén még meghagyom azokat a kerekeket, amikkel vettem. - Picit nagyok: 225/60/17-s gumik, dögös RH felnik. - Ha nem találok cserepartnert.

 

:)

 

Előzmény: MIKLÓS61 (1147)
110CDI Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1175

Sziasztok,

 

110 CDI-ben hol keressem a pollenszűrőt?

Váltóba milyen olajat tegyek ha cserélni szeretnék?

 

Köszi a válaszokat.

PowerZ Creative Commons License 2011.03.21 0 0 1174

enyémbe a motortérből megközelíthető helyen van

Előzmény: mjojo82 (1172)
stefan67 Creative Commons License 2011.03.20 0 0 1173

Üdv mb280ce!

Köszönöm a választ, időközben már kialakult a kézhezvétel éppen tegnap, tehát egynapos Vitotulajdonos vagyok. Ahogy írtad a figyelmeztetésedben, valószínűnek tartom hogy nálam is ilyen hiba lesz. Gyorsításkor "reszket" , és van egy fordulat és sebességtartomány  ( kb 80 km/ó  2000 rpm) ahol olyan szintű rezonanciát visz  a kasznira hogy a széteséshez közelinek érzem . A féket az előző autókhoz képest erősen kell taposni, olyan mintha nemis lenne szervós, ezt érzem a kormányon is, lehet hogy valami nem ok?   Az autóra garanciát vállaltak, de hát nem kimondottan Mercedesz szervízből való így ha valahol találok jó szakit megnézetem vele (hogy mit kell megcsináltatnom gariban). összességében tetszik az autó, végre újra van Mercim, volt már 123-as és 124-es is. Remélem beválik!!! 

mjojo82 Creative Commons License 2011.03.19 0 0 1172

Persze:)

 

De majd holnap du. még egyszer neki esek, ráálok az aknára és megbontom pár helyen.

Lehet a tetjén van, de azt igy nem látni.

Jól el lehet dugva. De az a baj vezetéket sem nagyon láttam arrafelé. Ezek becsomagolták rendesen....

RÉMES Creative Commons License 2011.03.19 0 0 1171

Sziasztok!

 

Tudja valaki mennyibe kerülne egy 2000/10 havi 112DCI-be egy klíma bezserelés?

Állítólag van szett, új, garanciával.

 

Vidéki vagyok, esetleg ki foglalkozik ilyesmivel?

 

 

Köszi: TT

PowerZ Creative Commons License 2011.03.19 0 0 1170

A váltóba kerested?

Előzmény: mjojo82 (1168)
mb280ce Creative Commons License 2011.03.19 0 0 1169

Szia stefan67!

 

Ha automata váltóst veszel mindenképp nézd meg a baloldali féltengely mennyire mozog, cserélték-e már a szimeringjét többször. Laza gyorsítás mellett ha az autó elkezd reszketni az rossz előjel. Sajnos egy típus hiba, a váltóban a féltengely csapágya megy tönkre.

Én most pont ebben a bajban vagyok, 20eKm alatt 3x kellett szimeringet cserélni, de már megint ömlik az olaj a váltóból :( Gőzöm sincs hol lehetne épeszű áron megjavíttatni. Ha valaki tud erre jó szerelőt kérem jelezze!

Előzmény: stefan67 (1159)
mjojo82 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 1168

Sziasztok!

 

Ez a 115 cdi mindig tartogat valami meglepetést :)

Tudja valaki hol a pillanatban van a tolató lámpa kapcsoló ezen??

 Már kerestem ujjat is helyette ,de mintha nem is gyártanák....

Csak néha van tolató fény,valszinűleg elkophatott, nem?

Vitusz112 Creative Commons License 2011.03.16 0 0 1167

Szia David 112

 

Nekem ugyanez a rettenetem van. A vákumkörben volt hiba. Vagyishogy kevés volt a vákum.Ezért a turbó nem kapcsolt időben,nem kapott elég levegőt a sok gázolajhoz. Ezt egy kézi vákumpumpával mérték ki. Nekem is okádta a füstöt és állandóan tiltott. A hiba javítása után ment rendesen és nem füstölt. Kb 1hónapig tartott az öröm. Most megint füstöl mint az állat,de legalább nem tilt. ÉS RETTTTENETESSSSEN ELEGEM VAN BELŐLE!!!!!!!!!!!! Pedig én megpróbáltam szeretni......

 

Adam

Előzmény: david 112 (1165)
deakgyuri Creative Commons License 2011.03.15 0 0 1166

Üdv Mindenkinek!

 

Van egy rögzítőgyűrű a Vitom injektorja alatt, ezt kellene eltávolítanom, de ötletem sincs, hogy ezt milyen szerszámmal tehetném meg.

 

Az auto egy '99-es MB Vito 108D.

 

A gyűrű

 

 

 

 

Valami ilyesféle "kulcs" kellene hozzá

 

 

 

Tudnátok segíteni benne, hogy létezik-e ilyen a bolti forgalomban és mi a neve?

 

Vagy keressem a Mercedest ezzel?

 

Köszönöm,

deakgyuri

 

david 112 Creative Commons License 2011.03.15 0 0 1165

Hali! Segítségre lenne szükségem, vagy egy 112cdi 99-es vitom nem igazán bir menni és nyomja a fekete füstött és men tudom mi lehet a baja. Ha valakinek van ötlete az irjon

 

Peta1 Creative Commons License 2011.03.14 0 0 1164

Sziasztok!

Van nekem egy 1999-es 112 CDI vitom. Elégedett voltam eddig vele, de két probléma merült fel. Az autó tökéletesen indul hidegen melegen, jól is megy, azonban néha megmakacsolja magát, és nem indul, eltelik egy kis idő negyed óra vagy 1-2 óra, és újra indul. Nem tudok rájönni mi a gond, mikor gépre teszik, persze nem csinálja.

Van, hogy napokig tökéletesen működik, egyszer csak nem indul. Aztán megint jó, megint nem stb. A másik probléma az, hogy nem melegszik 50 fok fölé a víz.

Se városba, se országúton, gyorsan lassan megyek, vontatok a víz eddig felmegy és kész. Aki tud valamit segíteni, kérem, tegye, nem akarok mindent kicserélni feleslegesen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!