Ez csak terv. Kotorásztam otthon a rugók között és találtam egy pár olyat, ami belefér a közepébe. Gondoltam beépítem ellenirányban (fordított tekercseléssel, különben összeakadna).
De most annyira jól viselkedik, hogy nincs időm foglalkozni vele + ki kellene találni egy megnyugtató távtartót, hogy egyáltalán ne érjenek össze.
Igen megvan. A probléma akkor kezdődik amikor a program végigpróbálja hogy milyen protokollal tud hozzáférni az ecu-hoz , és ez a művelet sikertelen. Próbáltam már pc-vel és okos telefonnal is de semmi eredmény. De ha ezzel az eszközzel nem olvasható akkor meg mivel?
Amikor megvettem a kocsit (szalonból), a gyári nyári gumikat kapásból eladtam (amíg még új volt és nem futott), és 6"-os golf gti felniken 175/65-ös gumikkal jártam sok évig. A télinek megmaradt a vékony, de a komfortérzete ÖSSZEHASONLÍTHATATLAN!
Minden évben alig vártam, hogy ledobjam a téli garnitúrát. Egészen más érzés a nagyobb kerékkel átmenni egy vasúti átjárón pl. (és a terepképességei is sokat javultak)
Sportos aspektusból nem tudok mit mondani, mert ez az autó nem arról szól!!! (de ez sem igen romlott)
Viszont pár éve vettem egy garnitúra (talán Punto II ?) Rial alufelnit kvázi gombokért. Brutális az a cucc, mint a pehely olyan könnyű! De visszatérve a tárgyra, azon 185/60 volt, nem akartam kidobni.
Az egy picit pont kisebb, mint a 175/65. bejött! Ezentúl azt fogok venni nyárinak. Télinek inkább 165/65-öt, nehogy a hó eltömítse - bár még nem volt vele gondom.
Saccra 150ekm-t mehettem 175/65 és 185/60-as gumikkal eddig. Azért tervezek egy kiegészítő rúgót hátra mert nagy terhelésnél csippant egyet-egyet - ámbár ez a Conti 175-ös gumi talán kisebb, mert nem ér be.
Mindenki "bír magával" :) Csak nem szeretem, ha kioktatnak, főleg ha nem is jogos! Mikor én kérdeztem magasítás ügyben, szépen le lettem sajnálva többek által is, de én nem hisztiztem, és nem szaladgáltam patrónusokhoz. Ennyi.
Sértés lenne? Én nem érzem annak. Pedig régóta van Wagonom. Lecseréltem, de nem volt szívem megszabadulni tőle, a családban maradt. Szívesen visszaülök bele, de azért sokkal autószerűbbel közlekedek nap mint nap.
Az, hogy felesleges rajta változtatni, az egyedül a Te véleményed, amit nem kell mindenkire ráerőltetni.
Egyébként a hozzászólásod pont nem erről szólt: "Én emelni akartam rajta vagy 5 centit, de senki sem tudott segíteni! Még nem adtam fel. :)"
A srác kérdezett pár dolgot. Olyanoktól, akik tudnak segíteni. Kioktatásért talán máshova fordul.
A "miheztartás végett" egy reakció volt a fentebbi válaszra.
Nem akarok én sem kioktatni, de ez a fórum egymás segítéséről szólt tizenpár évig. Jó lenne, ha így maradna ezután is.
"Lett egy 2002-es 1.3 benzin Wagon R+ om így hozta az élet. Egy kis autó formát szeretnék adni neki és lenne pár kérdésem."
Ez sértés minden wagonos felé, és a "srác" így kezdte. Aztán rátett pár lapáttal. Én is hibáztam, mert megszegtem fogadalmamat: első hozzászólásos nick-nek nem válaszolok! Sorry!
Amúgy a Suzuki Wagon az az autó, amin teljesen felesleges bármit változtatni, egyrészt mert ez tényleg úgy jó, ahogy van, meg túl drága (lenne) minden komolyabb változtatás. Ha így nem felel meg, más autót kell venni!
Csak halkan jegyzem meg, a srác normálisan kérdezett valamit. 5 reagálóból 3 próbált a felvetett témához megfelelő módon hozzászólni, a másik kettőn csak pislogok. Nem rossz arány, de annak idején kicsit jobb volt a helyzet.
Csak a miheztartás végett nem azt kérdeztem ki szerint mit nem lehet és mit nem kéne mi fölösleges hanem ötleteket hogy hogy lehetne kivitelezni dolgokat mert semmi sem lehetetlen.
Szóval most hogy láttam hogy néz ki a 195/45 kicsit túl peres maradok a 185/55 R14 mert az váltómérete mégis 2cm el vastagabb a mostani 165 ösöknél.
kérdés 4,5/14 col ra rámegy ekkora gumi?(aki ért hozzá)
Sok olyan van amin nincs tetősin csak oda van rakva gyárilag valami gumidarab ami eltakarja azokat a tőcsavarokat de akkor azt max bontóból szerzek.
195/45 R15 gyári 4,5/15 col ET45 ös felnivel ha minden igaz nem kellene hogy baj legyen hátul biztos hogy nem elöl max teljesen kitekert kormánynál egy kicsit. Senki nem próbálkozott még ekkora gumival ilyen kerékkel?
Ültető rugót én is csak tuning oldalakon találtam de legalább létezik 2,5cm, 3cm, 4cm ültetés. Ennél jóval többet is elbírna :).
Az új kasztnisnak már ügye más a lököse más a lámpája más a hűtő maszkja azért kérdeztem a csomagtérajtó pont ugyan az-e.
Lett egy 2002-es 1.3 benzin Wagon R+ om így hozta az élet. Egy kis autó formát szeretnék adni neki és lenne pár kérdésem.
A két tető sint ha leveszem oda gondolom kell valami gumi olyat hol tudok szerezni?
Most 165 ös gumik vannak rajta 15 colos alu felnivel, milyen 195 ös gumi menne rá vagy valaki tudna képet külddeni autó mögé gugolva hogy néz ki 185 vagy 195 ös gumikkal??
Nekem csak városi használatra kell ahhoz viszont zavaróan magas nincs valakinek egy 4 cm-es ültető rugó szettje, van hozzá egyáltalán?
Nekem nagyon tetszik a későbbi Wagonokra tett csomagtérajtó spoiler. Az erre a régi kasznisra is rámegy?
Előre is köszi a válaszokat.
(Igen egy kis városi cirkálót akarok csinálni belőle a lényeg hogy nekem tetszen a többi ember nem érdekel mit gondol róla.)
Ezt a hidegordítást most sikerült kiküszöbölnöm G13BB motoron.
Ha megnézed a beszívott levegő hőmérséklet-jeladójának a görbéjét, akkor látszik, hogy egy 1,5k-s ellenállást párhuzamosan kötve vele csak a hideg tartományt "rontja el", a meleget nem.