8,5 a teljes mennyiség, én sem tudtam még 7,5-nél többet beleönteni cserekor. Nekem sincs a menüben semmi, én abban sem vagyok biztos, hogy szenzor van-e benne. Biztos olajszintet írt neked?
Ügyes! Amikor én kerestem a w202-höh, sokalltam a megkerdezett merci boltok árszabását, aztán az utángyártott csomagban merci jellel ellátott csavarok voltak. Szerencsém volt, ha jól emlékszem febit rendeltem.
Hali! Egy egyértelmű kérdéssel fordulok hozzáértőkhöz, ami mégsem tűnik egyértelműnek.. :D
W219 2006 320cdi (V6), mennyi olaj kell bele? Elvileg 8, tudom, szerelőm is annyit kért minden olajcserére. Na de, ugye én nem nézegettem a nívó pálcám, - mert akkor itt megjegyzem, ebben pálca van, menüben semmi.. - egyik nap kiírta, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Meg is néztem, a pálca szerint épp középen van, tehát ez alapján nem kellene hisztiznie. Aztán felhívtam a szerelőm, aki azt mondta, hogy 1 literes hiánynál kezd el hisztizni. Az meg ugye nem lehet fél nívónál. Ezen gondolatmenetemnél megemlítette, hogy múltkor nézte olajcsere közben, hogy 7 vagy 7.5 liter olajjal, már járatás után maxot mutatott a pálca.
Most akkor kinek/minek kell hinnem? Mennyi olaj kell bele, és mennyi után hisztizik? Nem a saját pálcája lehet az autómban??
Van esetleg valaki, aki adna w211 e55amg-vel pár hasznos tanácsot, megosztaná a tapasztalatait telefonon vagy egy személyes találkozó alkalmával, akár a szokásos találkozón?
Esetleg azt tudjátok, hogy a manuális klíma vezérlő helyett bele lehet tenni a digitálisat a w203 -nál? Ha már cserélni kell akkor lehet, hogy a digitálisat választanám.
Az én bálnámban már kétszer cseréltek fűtéscsapot, de ez az utolsó sem tökéletes, ugyanazt produkálja mint a tiéd, néha nyáron is fűtésre kapcsol. Lehet a fűtéscsap is hibás, vagy a belső hőmérséklet érzékelő, ami a középső visszapillantó tükörnél van. Mindkettő százezres nagyságrendű, ezért én most úgy használom, hogy a digit klímát mindkét oldalon a legalacsonyabb (HI) fokozatba kapcsolom, és csak a ventillátor fordulatszámával szabályzom a beáramló hideglevegő mennyiségét. Ezzel a módszerrel, nem kapcsol át fűtésre, mert ez a legalacsonyabb fokozat fix állásban tartja a hőfokszabályzást. Így is ugyanazt a hatást lehet elérni, mintha ő saját maga szabályozná a hőmérsékletet, csak nem kerül százezrekbe.
Sziasztok! Kis segítséget kérnék. Nemrég egy w208 ból átültem w203 c180 compresszor-ba 2003 évjárat. Azt vettem észre, hogy gyakran akkor is megy a fűtés , amikor meleg van és le van tekerve a hőfok szabályozó 18 fok alá. Ez minek a hibája ? A hőfok szabályozozó lehet a rossz, vagy a fűtés csap vagy a szoftveres beállítása? mit nézzek meg rajta? Köszönöm a válaszokat!